قوس ، لئو ، ترازو و علائم دیگر – پیش بینی طالع بینی را بررسی کنید

توسط: میز وب اکسپرس | دهلی نو |

13 نوامبر 2020 4:38:06 صبح





طالع بینی امروز ، فال روزانه ، فال 2020 امروز ، امروز rashifal ، فال آوریل ، طالع بینی ، فال 2020 ، فال سال نو ، امروز فال ، طالع بینی ، طالع بینی ، فال روزانه باکره ، طالع بینی امروز ، فال امروز عقرب ، طالع بینی تاج ، فال جمین ، لئو فال ، سرطان فال ، کتابخانه فال ، دلو فال ، فال لئو ، فال لئو امروزآنچه امروز برای شما در نظر گرفته است

ARIES (12 مارس – 20 آوریل)

باید تصمیمات نسبتاً جدی در نظر گرفته شود ، اما لزوماً نباید اتخاذ شود. شما درست هستید که این زمان را به جای اقدام مشخص مشخص ، برای مدیتیشن در مورد مسائل می بینید. شرایط شما در حال تغییر است و ممکن است بخواهید صبر کنید تا همه چیز برطرف شود.

برج ثور (21 آوریل – 21 مه)

در مورد امیدها و آرزوهای بلند مدت خود بسیار دقیق فکر کنید و برای رسیدن به خواسته های خود برنامه های سالم و معقولی تنظیم کنید. این یک روز برای گوش دادن به توصیه ها ، خواندن دستورالعمل ها و به طور کلی توجه به افرادی است که می دانند درباره چه چیزی صحبت می کنند. آنها به نوبه خود ممکن است دریابند که ایده های شما بسیار خلاقانه تر از تصور آنها هستند.

جوزا (22 مه – 21 ژوئن)

الگوهای قمری امروز ، تمام شانس های لازم برای کنار آمدن با کارهای معمول و روزمره را به شما ارائه می دهد. به نظر می رسد این نسبتاً کسل کننده باشد ، اما تا آنجا که می توانید زیر کمربند خود بنشینید و آخر هفته از حس خوب خود تشکر خواهید کرد. به هر حال ، اگر می خواهید از تعهدی خارج شوید ، هفته آینده می تواند به شما فرصت دهد.

سرطان (22 ژوئن – 23 ژوئیه)

رابطه عطارد با ناهید باعث می شود افراد معقولی از راه های معقول کارهای معقول انجام دهند. همچنین شما را قادر می سازد تا کارهای عملی لازم را برای ر toیاهای خود از صفحه نقاشی انجام دهید. اول از همه ، شما باید هزینه ها را پرداخت کنید ، و این ممکن است بیشتر از حد انتظار باشد.

LEO (24 جولای – 23 آگوست)

اگر از فریبکاری و دستکاری در پشت صحنه ، مانند همه ما تا حدی یا درجه دیگری ، لذت می برید ، ممکن است اکنون بهترین تلاش خود را انجام دهید. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کمک به افراد دیگر انجام دهید بدون اینکه آنها در مورد آن بدانند. مطمئن هستم که ظرف چند روز متشکرم

VIRGO (24 اوت – 23 سپتامبر)

شما از فشار دادن در زیر فشار خودداری کرده اید ، و تمام اعتبار شما را به خاطر قاطعیت و مقاومت خود پذیرفته اید. از نظر شخصی و شغلی ، دنیا صدف شماست ، بنابراین ممکن است با اطمینان زیادی به آینده نزدیک نزدیک شوید. اگر هنوز شک دارید ، آخرین بار با کارشناسان مشورت کنید.

LIBRA (24 سپتامبر – 23 اکتبر)

ستارگان شما معمولاً خوش بین و سودمند هستند ، بنابراین اگر مایلید در محل کار خود از تردمیل خارج شوید ، به نظر می رسد زمان مناسبی برای انجام این کار است. راه هایی برای سبک شدن پیدا کنید! طی چند روز آینده ، شما آزاد خواهید بود که اولویت های حرفه ای خود را زیر سوال ببرید – با نتایج مثبت.

عقرب (24 اکتبر – 22 نوامبر)

شما خیلی معقول هستید که ستاره ها را به خاطر هر اشتباهی سرزنش کنید. با این حال اکنون که ماه با پرتوهای خیرخواهانه شما را مجذوب خود می کند ، باید درک کنید که پیکربندی آسمانی مسئولیت دستاوردهای مهم شما را در اختیار دارد.

SAGITTARIUS (23 نوامبر – 22 دسامبر)

امروز قطعاً یک جریان کم جریان هوا وجود دارد. وقتی احساسات شدید می شوند و احساسات شدید می شوند ، هرگز خوشحال نخواهید شد و این همان چیزی است که احتمالاً اتفاق می افتد. احتمالاً در مورد تعدادی سوال مهم – در حال حاضر – در تاریکی خواهید ماند.

CAPRICORN (23 دسامبر – 20 ژانویه)

امور مالی شما مطمئناً رونق می گیرد. اصول کلی زیر را به خاطر بسپارید: تجملات خرید بهتر از وسایل ضروری است و لذت بردن از درد بیشتر از درد است. در عشق ، وقت آن است که نرده ها را اصلاح کنید و شکافی را برطرف کنید. در پیروزی سخاوتمند باشید!

دلو (21 ژانویه – 19 فوریه)

هر کسی که به شما بگوید شما بی کفایت ، ناکارآمد و غیرمسئول هستید ، احتمالاً با کک در گوش خود اعزام می شود. و کاملا درست است ، بیش از حد. چرا مردم باید شما را انتخاب کنند فقط به این دلیل که شما روش کاری خاص خود را دارید؟ یک پاسخ وجود دارد: هیچ کدام!

ماهی (20 فوریه – 20 مارس)

مناطق ایده آلی نمودار شما قوی هستند ، این بدان معناست که برنامه های سفر ، پروژه های جدید ، ماجراها و هر چیزی که به طور کلی روحیه درونی شما را بیان می کند و شهرت عمومی شما را تقویت می کند ، بسیار مورد تشویق قرار می گیرند. با کمی حمایت بیشتر ، چیزی نیست که نتوانید به آن برسید.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فال ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd