قضاوت پلیس بنگالورو تبعه نیجریه برای تقلب در زنان از طریق سایت های همسری

توسط: میز وب اکسپرس | بنگالورو |

28 نوامبر 2020 ، 8:41:11 بعد از ظهر





فرماندار سابق آسام جنرال ستوان آجا سینگ ، فرماندار سابق آسام جنرال سپهبد آجا سینگ فریب خورده ، فرماندار سابق Assam فریب خورده ، موارد کلاهبرداری چندیگره ، پرونده های کلاهبرداری آنلاین چندیگره ، اخبار شهر چندیگرهدر سپتامبر سال جاری ، بریگت با یک زن 34 ساله از وایت فیلد در یک وب سایت همسریابی آشنا شد که در آن وی خود را به نام سوین راجیکیور معرفی کرد.

یک شهروند نیجریه ای به اتهام کلاهبرداری از طریق سایت همسریابی با 25 روپیه زن توسط پلیس بنگالورو دستگیر شد.

پلیس مواد مخدر سایبر اقتصادی وایت فیلد (CEN) در بنگالورو شرقی این کلاهبرداری را شکسته و دریافت که متهم و همکارانش با ایجاد حساب های جعلی در وب سایت های همسر ، کرور پول زیادی خراب کردند.

متهم به نام بریگت (25 ساله) ، اهل نیجریه و زندگی در دهلی و همسرش دیوین بریگت است. در سپتامبر سال جاری ، بریگت با یک خانم 34 ساله از وایت فیلد در یک وب سایت همسریابی آشنا شد که در آن وی خود را به عنوان سوین راجکیشور ، یک پیمانکار و مهندس مدنی معرفی کرد.

پس از چند روز تعامل ، بریگت به او گفت كه برای یك پروژه باید از مالزی دیدن كند و از او درخواست كمك مالی كرد و ادعا كرد پولش به دلایل امنیتی در یك بانك اسكاتلند گیر كرده است. زن سپس وی را در معاملات متعدد بین 13 اکتبر تا 16 اکتبر در حدود 25 لورن منتقل کرد.

مقتول با فهمیدن اینکه وی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است ، به پلیس نزدیک شد و سپس به آپارتمان بریگت در دهلی حمله کرد. به گفته پلیس ، آنها دریافتند که بریگ در موارد مشابهی نقش دارد و ممکن است بخشی از یک شبکه بزرگ باشد. دستور تحقیق درباره این موضوع صادر شده است.

پلیس گفت که بریگت و همسرش به همراه یک باند چهار نفره دیگر در این کلاهبرداری نقش دارند. Guruprasad G ، بازرس ایستگاه پلیس CEN وایت فیلد ، در گفتگو با Indianexpress.com گفت: “باندی که با ایجاد حساب های جعلی در وب سایت های همسر فعالیت می کرد و از بسیاری پول پول می گرفت. همسر وی ، دیواین نیز برای فریب مردان ، حسابی به نام زن ایجاد کرده بود. وقتی به بریگت رفتیم ، متوجه شدیم که همه افراد دیگر از نظر خبری خارج شده و فرار کرده اند. “

در طی تحقیقات مشخص شد که بریگت حداقل 38 حساب بانکی در هند و 30 حساب بانکی در خارج از کشور داشت که پول را به آنها هدایت می کردند. از این حساب ها ، زوجین برای اعضای خانواده خود در نیجریه پول می فرستادند.

“ما در لپ تاپ هایشان عکس های زیادی از مردان و زنان پیدا کردیم که آنها خود را در وب سایت های همسریابی به نمایش گذاشتند تا مردم را فریب دهند. ما گمان می کنیم که این باند حدود 10 کرور روپیه از افرادی را که در وب سایت های همسری با آنها ملاقات کرده اند ، سیفون کرده است. “

به غیر از این ، پلیس همچنین دریافت که ویزا یا گذرنامه معتبری ندارد. پلیس 8.50 روپیه از حساب های مختلف بانکی ، چهار لپ تاپ و 10 تلفن همراه کشف و ضبط کرده است. پلیس برای تحقیقات بیشتر در روز شنبه ، بریقت را به پنج روز بازداشت بازداشت کرد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار Bangalore ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.