فال هفتگی ، 8 نوامبر – 14 نوامبر سال 2020: لئو ، ترازو ، سرطان و علائم دیگر

توسط: میز وب اکسپرس | دهلی نو |

8 نوامبر 2020 ، 12:30:23 صبح





طالع بینی امروز ، فال روزانه ، فال 2020 امروز ، امروز rashifal ، فال آوریل ، طالع بینی ، فال 2020 ، فال سال نو ، امروز فال ، طالع بینی ، طالع بینی ، فال روزانه باکره ، طالع بینی امروز ، فال امروز عقرب ، طالع بینی تاج ، فال جمین ، لئو فال ، سرطان فال ، کتابخانه فال ، دلو فال ، فال لئو ، فال لئو امروزفال هفتگی ، 8 نوامبر – 14 نوامبر سال 2020: لئو ، ترازو ، سرطان و علائم دیگر

ARIES (21 مارس – 20 آوریل)

ونوس اکنون در مناطق خوشایند نمودار شما قرار دارد. این خبر خوبی است ، زیرا این سیاره نرم ابروهای آشفته شما را آرام می کند و احساسات شما را آرام می کند. این بدان معنا نیست که عاشق نخواهید شد ، فقط در مورد آن خیلی هیجان زده خواهید شد!

برج ثور (21 آوریل – 21 مه)

ماه با سرعت در نمودار شما عجله می کند و سرعت وقایع سرعت می گیرد. وقتی سرانجام به مقصد برسد ، هجوم عظیمی از انرژی به زندگی احساسی شما – و قلب شما خواهد بود. تا آن زمان ، ممکن است پاهای خود را بالا بگذارید و از خود مراقبت کنید!

جوزا (22 مه – 21 ژوئن)

شما هنوز آماده نیستید در مورد مهمترین پیشنهادات و برنامه های خود صحبت کنید. البته باید به خاطر داشته باشید که هفته آینده ممکن است بسیار متفاوت باشد ، بنابراین داستان خود را آماده کنید. از نظر اجتماعی ، اعتماد به نفس شما در حال افزایش است و آماده ملاقات با افراد جدید هستید.

سرطان (22 ژوئن – 23 ژوئیه)

امور شما از بعد مسافت طولانی است و به نظر می رسد تماس های خارج از کشور قویتر می شوند. یا آن ، یا کسی که از راه دور می رسد ممکن است در شما را بکشد. نشانه ها پیچیده هستند.

LEO (24 جولای – 23 آگوست)

شما نظر خود را اعلام کرده اید و همه حساب ها آن را به خوبی بیان کرده اید. اکنون زمان آن است که به دنبال رویاهای عاشقانه خود باشید ، مخصوصاً اگر رابطه جدیدی روی کارتها باشد. اما آنچه در واقع برای شما بیشترین معنا را دارد ، همنشینی است ، احساسی که دوستان گرانبها در اطراف شما پایدار خواهند ماند.

VIRGO (24 آگوست – 23 سپتامبر)

رویارویی هرگز دور نیست ، اما دلیلی ندارد که شما نباید بدون اینکه عصبانیت شریک زندگی خود را برانگیزید ، حرف خود را بیان کنید و در مقابل خود بایستید. به نظر می رسد نبرد اصول ممکن است ، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که بتواند روابط شخصی شما را به خطر بیندازد.

LIBRA (24 سپتامبر – 23 اکتبر)

از نظر سیاره ای هفته شما به محفظه های مرتب تقسیم می شود. خود را مرتب و متناسب کنید ، کار کنید و کارهای خود را تا چهارشنبه انجام دهید ، و سپس تغییر وضعیت دهید ، وقت خود را به عشق ، عاشقانه و مسائل زناشویی اختصاص دهید!

عقرب (24 اکتبر – 22 نوامبر)

در واقع این زمانها عجیب است. شما ممکن است سیارات را سرزنش کنید ، اما واقعاً باید مسئولیت پیچش های غیرمنتظره سرنوشت را به عهده بگیرید. ممکن است به زودی شخص ، مشکل یا خاطره ای که فکر می کردید برای همیشه دفع شده است دوباره بدون هشدار دوباره ظاهر شود ، اگرچه ممکن است به طرز خوشایندی تعجب کنید.

SAGITTARIUS (23 نوامبر – 22 دسامبر)

دیر یا زود شما باید یک اقدام را متوقف کنید که برای جلب رضایت دیگران طراحی شده است ، اما ممکن است برای شما مناسب نباشد. دور نگه داشتن از چیزی که هر معنی یا ارتباطی را از دست داده است ، منطقی نیست.

CAPRICORN (23 دسامبر – 20 ژانویه)

اگر به نشانه خود صادق هستید ، فقط شما می دانید که چه کاری باید انجام شود ، چگونه باید انجام شود و نتیجه آن باید چه باشد. شما باید به غریزه خود اعتماد کنید ، اما بدون اینکه باعث تحریک غیرضروری دیگران شوید. همانطور که می دانید ، همه اینها ایجاد تعادل دقیق است.

دلو (21 ژانویه – 19 فوریه)

شما کار خود را انجام داده اید و اکنون سزاوار استراحت هستید. اگر بتوانید تا آخر هفته سرباز بزنید ، می بینید که همه دردسرها ارزشش را داشت. این لحظه ای نیست که نگران پایین آمدن کسی باشید – وقت آن است که آنها مسئولیت امور خود را به عهده بگیرند.

ماهی (20 فوریه – 20 مارس)

بادهای تغییر با شدت توفان از روی نشانه شما عبور می کنند. با این وجود نمی توانید ببینید که کجا به شما منتقل می شود. فقط در حال حاضر ممکن است مجبور شوید به زندگی روزمره یکبار بپردازید. چرا فقط در زمان حال آرامش پیدا نمی کنیم و زندگی نمی کنیم؟

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فال ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd