عماریندر سینگ از دعوت مرکز برای صحبت با کشاورزان استقبال می کند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | چندیگر |

24 نوامبر 2020 ، ساعت 9:22:14 بعد از ظهر





سروان عماریندر سینگ ، آمیت شاه ، تعلیق قطار کالاهای پنجاب ، اعتراض کشاورزان پنجاب ، تحریک ریلی ، اخبار چندیگره ، اخبار پنجاب ، اخبار اکسپرس هندوزیر ارشد پنجاب ، عماریندر سینگ. (فایل)

عماریندر سینگ ، رئیس ارشد پنجاب روز سه شنبه از تصمیم مرکز برای دعوت کشاورزان برای دور دیگری از گفتگوها در مورد قوانین کشاورزی در 3 دسامبر استقبال کرد.

در بیانیه ای ، CM اظهار خوشحالی كرد كه دولت اتحادیه از سازمان های كشاورزی برای گفتگو دعوت كرده و ابراز امیدواری كرد كه این امر زمینه ساز رفع زودهنگام نگرانی های آنها شود.

وزیر ارشد گفت که ماه گذشته با نخست وزیر نارندرا مودی و وزیر داخلی اتحادیه آمیت شاه صحبت کرده و از آنها خواسته است که مسئله را در اولین فرصت حل کنند.

این مرکز روز سه شنبه گفت که اتحادیه های کشاورزان را از پنجاب برای دور دوم مذاکرات وزیران در 3 دسامبر دعوت کرده است تا اختلافات در مورد قوانین جدید کشاورزی را حل کند. آخرین جلسه در 13 نوامبر بین رهبران کشاورز و مرکز نتیجه ای نداشت.

عمارندر گفت که برای منافع پنجاب حیاتی است که موضوع در اسرع وقت حل و فصل شود.

وی از این واقعیت ابراز خرسندی کرد که هم اتحادیه های کشاورزان و هم مرکز انعطاف پذیری و قصد دستیابی به یک راه حل دوستانه را نشان داده اند. وی امیدوار است که دولت اتحادیه مفاهیم طولانی مدت قوانین مزرعه را در نظر بگیرد.

در همین حال ، با شروع مجدد خدمات قطار کالاها در پنجاب پس از حدود دو ماه ، سرانجام با کالاهای اساسی ترمیم شد ، عماریندر همچنین از وزیر امور خارجه وینی ماهاجان خواست تا با بخشهای مختلف هماهنگی لازم را برای اطمینان از انتقال بی نقص مواد اولیه به نیروگاه ها و صنعت فراهم کند. وی در حالی که از ماهاجان خواست اطمینان حاصل شود که مواد مهم برای حمل و نقل با اولویت به واحدهای حیاتی تحویل داده شود ، باید عملیات متوقف شده در واحدهای مختلف احیا شود.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.