علائم خرابی پیستون خودرو

به صورت بیضی عمود بر محور انگشتی پیستون و قطر ریز آن در جهت انگشتی پیستون باشد. اهمیت وارد شدن نیرو به پیستون، پیستون فشرده شده و مجدد به موقعیت اول خویش بر می گردد. همزمان اهمیت حرکت خطی و رو به بالا و تحت پیستون، همین حرکت عمودی به بالای میله اتصال نیز وارد می شود. میل تعادل در میان دو چرخ یک محور قرار گرفته است و در بین دو کمکچرخها تعادل برقرار میکند: به این معنی که اهمیت حرکت کمکفنرهای یک چرخ، همین میله حرکت می‌کند تا یاری فنر چرخ دیگر هم حرکتی کوچک داشته باشد تا تعادل برقرار شود. پیستونها ضربههای واردشده به چرخهای اتومبیل را جذب می نماید و بعد از آن به هوای فشرده باطن سیلندرها منتقل میشود. خود لاستیک گوشه ای از انرژی این ضربهها را جذب و بعد بهصورت گرما خارج می کند و بخش دیگر آن را به سیستم تعلیق منتقل میکند. باطن پیستون روغن یا این که گاز وجود دارد که زمانی بهصورت پرفشار از سوراخهای پیستون حرکت میکند، پیستون به آرامی در داخل سیلندر حرکت میکند. این فنرها بهصورت مارپیچ دور یک محور قرار دارد. سیبک یک گوی فلزی دستهدار است که در درون یک گوشه و کنار فولادی قرار دارد و دور آن یک لایه لاستیکی است. تفاوت تبارک آن در میل لنگ است . که این قطر و وزن در موتور های دیزل ممکن هست تفاوت داشته باشد. این فنرها از لحاظ وزنی سبکتر از مدلهای دیگر فنر مارپیچ هست و بهتر از آن‌ها هم می تواند وزن بسیار را تحمل کند. فنر چندنرخی: جور دیگری از فنر پیچ در پیچ نیز در ماشینهای سواری استعمال می‌گردد که به آن فنر چندنرخی گفته میشود. سیبک برای اتصال قطعات در سیستم تعلیق خودرو استعمال میشود. سیبک یک اتصال در سیستم تعلیق می باشد که نظیر یک مفصل فعالیت میکند. وجود همین میلهها از چپ نمودن ماشین در سطح ها ناهموار یا این که پیچها جلوگیری میکند. از معایب پیستون های آلومینیمی، انبساط زیاد بدنه ی آن میباشد که طراحان ناچار می شوند به جهت دوری از گریپاژ، پیستون را اهمیت لقی بسیار بسازند، مگر آن که کلیدی طرح هایی این انبساط را کاهش دهند. در صورتی که شاتون استحکام نداشته باشد پس از مدتی تغییر شکل میدهد که جراحت زننده است. اگر مقدار ضربه خیلی دوچندان باشد، کمی از هوای داخل سیلندر نیز از آن بیرون می‌گردد و بعد از آن از پایان ضربه، یک کمپرسور بادی که در کنار فنر قرار گرفته است، هوای کمشده را به داخل سیلندر گشوده میگرداند. در اینجا بخش اعظم به تحلیل وب تارنما پیستون 20 روآ.