عدم برقراری ارتباط از انتخاب کنندگان: شعیب مالک در مورد حذف شدن از تور NZ پاکستان

توسط: PTI | دهلی نو |

2 دسامبر 2020 ، 7:20:58 بعد از ظهر





شعیب مالک برای تور نیوزلند از تیم پاکستان کنار گذاشته شد. (منبع: AP)

شعیب مالک ، پیشکسوت و پیشکسوت ، روز چهارشنبه گفت که “هیچ ایده ای ندارد” چرا که او برای بازی در نیوزلند از تیم پاکستان کنار گذاشته شد زیرا “هیچ ارتباطی” از کمیته انتخاب ملی نبود.

ماه گذشته ، هیئت کریکت پاکستان یک تیم ترکیبی را برای تور نیوزلند اعلام کرد.

با این حال ، مالک ، که اکنون فقط با فرمت T20 بازی می کند ، در گروه 35 عضوی جامبو نبود.

“اگر من عضو تیم ملی نباشم ، فقط انتخاب اصلی می تواند به این پاسخ دهد. من هیچ تصوری ندارم. هیچ ارتباطی از طرف آنها نبود اما مطمئناً من نمی خواهم به سمت منفی بروم و فقط مثبت بمانم. “مالک در جریان یک تعامل مجازی که توسط لیگ برتر لانکا (LPL) انجام شد به PTI گفت.

کاپیتان سابق ، که در حال حاضر در سریلانکا است و برای Jaffna Stallions در LPL بازی می کند ، گفت که او در استفاده از بیشتر فرصت هایی که دارد تمرکز کرده است.

“من یک فرصت عالی در اختیار دارم که لیگ برتر لانکا است و تمام تمرکزم روی لیگ است و نمی خواهم به جایی که حضور ندارم تمرکز کنم. من به اندازه کافی کریکت بازی کرده ام و احساس می کنم هر آنچه در دست دارید باید روی آن تمرکز کنید. “

همه جانبه ، که در 35 تست ، 287 ODI و 116 T20I برای پاکستان شرکت کرده است ، اظهار داشت که قصد ندارد به زودی بازنشسته شود.

“من تاکنون قصد بازنشستگی از این قالب را ندارم ، اما اجازه دهید ببینیم که چگونه پیش خواهد رفت.”

این پیرمرد 38 ساله گفت که انتصاب بابر اعظم به عنوان کاپیتان در هر سه قالب اقدامی عالی از سوی PCB است اما افزود که هیئت مدیره باید اجازه دهد تا بتسمن گریبان بلند مدت را هدایت کند.

“این حرکتی عالی است که PCB انجام داده است. آنها باید حداقل تا سه سال آینده او را به عنوان کاپیتان اعلام کنند. او می تواند تیم خود را برای قالب های مختلف بسازد. “

برای هیئت مدیره مهم است که اعتماد به بابر را جلب کند که آنها برای حمایت از او در زمان های دشوار حضور دارند.

“تامین اعتماد به نفس به کاپیتان و بازیکنان شما باید در اولویت اول باشد و سپس می توانیم از او انتظار نتایج مداوم داشته باشیم.

“او در هر سه قالب عملکرد بسیار خوبی داشته است. من دوست دارم ببینم که او در کاپیتانی نیز همین کار را انجام دهد.”

مالک از برگزار کنندگان لیگ برتر لانکا به دلیل برگزاری یک تورنمنت در میان بیماری همه گیر تمجید کرد و افزود که علی رغم برخی استراحت ها در سال جاری ، نام های بزرگی در سال آینده در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

“کیفیت کریکت در لیگ برتر لانکا بسیار خوب است. از سال آینده مطمئن هستم که نام های بزرگ بیشتری وجود خواهد داشت. این اوقات سختی است و ما فقط از یک ورزشگاه استفاده می کنیم.

“از سال آینده ، وقتی همه ما از این بیماری همه گیر خارج می شویم ، مکان و جمعیت بیشتری خواهیم داشت.

“ازدحام باعث بزرگتر شدن اوضاع می شود. اما در این دوران سخت نحوه سازماندهی LPL قابل توجه است “، مالک گفت.

LPL نیز به عنوان استعداد T20 در کشور کمک خواهد کرد اما گفت که ضروری است که به طور مداوم به این جوانان فرصت داده شود.

“ما دیده ایم که هر کسی لیگ خود را شروع کند ، کریکت پیشرفت کرد. این اتفاق در سریلانکا نیز رخ خواهد داد. بسیاری از بازیکنان ظاهر می شوند اما گفته اند که در این قالب بازیکنان را برای کریکت تست انتخاب نمی کنید. “

لیگ هایی از این دست در شناسایی استعدادهای T20 در کشورهای مختلف کمک می کنند.

“کریکت درجه یک بسیار مهم است و شما باید بازیکنانی را از آنجا انتخاب کنید اما این لیگ بازیکنان T20 را به شما می دهد. باید فرصت های مداوم برای آنها فراهم شود ، “مالک گفت.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.