طرفداران کریکت نسخه ICC گربه لرزان گربه ، شامل Jemimah Rodrigues را دوست دارند

توسط: Trends Desk | دهلی نو |

2 دسامبر 2020 1:16:02 بعد از ظهر





الگوی رفتاری گربه وی سی سی ، ویدیو کریکت ویبره ای ای سی سی ، ویدئوی ویبره گربه ای ، الگوی رفتاری ویبره گربه ای ، گربه لرزان بلال گورگن ، فیلم های بلال گورگن ، ویدئو مم گربه لرزاننده ، اخبار ویروسی ، اکسپرس هندمردم در اینترنت کریکت هایی را دوست دارند که با گربه به موسیقی محبوب علاقه دارند.

الگوی رفتاری گربه لرزان ، که نشان می دهد یک گربه در حال رقص با ضربات مردی است که طبل می نوازد ، یکی از محبوب ترین الگوهای رفتاری سال است. در حالی که اکنون مدتی است ، استفاده شورای جهانی کریکت از این الگوی رفتاری مورد ستایش بسیاری از طرفداران این ورزش در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

ویدئوی 45 ثانیه ای ICC شامل تصویری از گربه در حال رقص است که روی کلیپ های کریکت در حال رقص قرار دارد. جای تعجب نیست که در بیشتر کلیپ ها کریکت نشین های هند غربی مانند کریس گیل و دواین براوو دیده می شود.

هندوستان را جیمیا رودریگز نشان می دهد ، عملکرد او با یک کارمند امنیتی غیر وظیفه اوایل سال جاری باعث ایجاد موج در اینترنت شد. با این حال ، برخی از طرفداران کریکت هند از اینکه در آن ویرات کوهلی حرکات رقص خود را نشان نمی داد ناامید شدند.

این الگوی رفتاری محبوب در اوایل ماه اکتبر هنگامی که کسی یک گربه سفید را شکار کرد که به نظر می رسد با موسیقی بیال گورگن ، نوازنده خیابانی نابینای ترکیه در حال رقص است ، رسانه های اجتماعی را به طوفان کشاند. در ویدئوی اصلی ، گورگن در حال اجرای Ievan Polka ، یک آهنگ محبوب فنلاندی در سال 1930 ، دیده می شود. اگرچه فیلم آواز او در ابتدا در سال 2019 گرفته شده بود ، اما این ویدیو ویروسی شد و فقط امسال شهرت گورگن را در اینترنت به ارمغان آورد.

https://www.youtube.com/watch؟v=NUYvbT6vTPs

از این الگوهای رفتاری به روش های مختلف استفاده شده است و در اینجا برخی از محبوب ترین اقتباس ها آورده شده است:

این هنرمند خیابانی اخیراً نسخه ای از آهنگ کلاسیک بالیوود ارائه داده است کالیون کا چمن.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پرطرفدار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd