طراحی لبخند دیجیتالی

طراحی لبخند دیجیتال (DSD) بیماران را درگیر مراحل در طراحی و اجرای لبخند رایانه ای و دیجیتال می کند و با بیان اهداف ، خواسته ها و انتظاراتی که تیم متخصص را همراهی می کند ، آنها را به عنوان اصلی ترین فرد و طراح درمان معرفی می کند. توانایی تشخیص دقیق تر از طریق ارزیابی وضعیت ساختارهای داخل دهانی و خارج دهانی /تسریع در امر درمان / بهبود ارتباطات بین اعضای تیم درمانی و ارتباط عاطفی با بیمار / امکان بررسی دقیق تر روند درمان و ایجاد تغییرات حین اجرای برنامه درمانی /بهبود بهره وری بالینی و پیش بینی نتیجه نهایی وبه تایید رسیده از طریق فن آوری های دیجیتال در بیمارانی که برای بهبود وضعیت ترمیمی لبخند خود مراجعه می کنند.

بیمارانی که به طراح لبخند خود ، DSD Design مراجعه می کنند ، از ابتدا خواسته های خود را مجاز می دانند ، و متخصص زیبایی به خوبی درک می کند. قبل از طراحی لبخند هالیوودی، مراجعه کنندگان از نظر پوسیدگی های لثه (در صورت وجود) درمان می شوند. آیا بیمار در طرح لبخند دیجیتال (DSD) دخیل است؟ این همکاری در طراحی لبخند دیجیتال (DSD) چگونه انجام می شود؟

در طراحی لبخند (DSD) به بیمار این فرصت داده می شود که از ابتدا در برنامه درمانی نهایی شرکت کند و شکل لبخند نهایی خود را از ابتدا مشاهده کند. تفاوت بزرگ این روش این است که هنرمند آن، خود شما هستید. با دیدگاه هنری و بصری و مجموعه ای از مهارت های خوب که می تواند در دانشکده تخصصی زیبایی و همچنین کسب دوره های تکمیلی در سراسر جهان به کار رود ، زیباترین ترسیم و طراحی این سناریورا انجام دهند. و همچنین فیلم هایی که از این نظر وجود دارد ، می توان به بهترین وجه رابطه دندان ها ، لثه ها ، لب ها ، لبخندها را با ویژگی های صورت و احساسات درک کرد.

نکته مهم دیگر بیان دید بیمار و همچنین ایجاد لبخند هماهنگ بیمار با شخصیت و ذات درونی است. ایجاد نسبت طلایی بین دندان ها از اصول درمان های زیبایی دندان و طراحی لبخند دیجیتال است. طراحی لبخند دیجیتال (DSD) چگونه انجام می شود؟ طراحی لبخند دیجیتال (DSD) شاخه جدید و تخصصی علوم دندانپزشکی است که از فناوری و فناوری دیجیتال روز دنیا برای زیبایی بیماران استفاده می طراحی لبخند دیجیتالی کند. از آنجا که این بیماران به صورت کامل از آنچه در طول درمان اتفاق خواهد افتاد باخبرند، می توانند در رابطه با ظاهر خود نیز نظراتی را ارائه کنند و در صورتی که امکامپذیر باشد، دندانپزشک می تواند تغییرات را مطابق با سلیقه بیمار اعمال کند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با طراحی لبخند دیجیتالی وب سایت خود باشید.