ضرر سریال استرالیا یک منحنی یادگیری برای بولینگهای ما است: KL Rahul

توسط: PTI | سیدنی |

29 نوامبر 2020 ، 7:10:31 بعد از ظهر





KL Rahul در دومین ODIagainst Australia 76 امتیاز کسب کرد. (رویترز)

معاون کاپیتان هند KL Rahul روز یکشنبه با پشتیبانی از بولینگ های مبارز خود تا حفر ، گفت که جاسپریت بومرا و شرکت تاکنون درسهای سختی را برای سازگاری با شرایط تحمل کرده اند و تعجب آور نیست که بدست آوردن ویکت در پیست های استرالیایی که دوستانه برای خفاش هستند ، سخت است.

بولرهای هندی ، که در IPL قبل از فرود در استرالیا بسیار خوب عمل کرده بودند ، در دو ODI اول خونریزی کرده اند و به میزبان اجازه می دهند با برتری قاطع 2-0 سری 3 ODI فرار کند.

بومرا همیشه قابل اعتماد و محمد شامی آتشین توسط خفاشگران تیم میزبان که به میل خود گلزنی کرده اند کاملاً معمولی به نظر می رسد.

“من موافق نیستم که بگویی آنها در تلاش هستند. این شرایط متفاوت ، قالب متفاوت است. این یادگیری برای ما است که باید آرام بنشینیم و فکر کنیم که چگونه می توانیم در هنگام بازی در چنین ویکت های خوب کار کنیم ، بهتر عمل کنیم. “

“در کریکت توپ سفید ، تهیه ویکت به طور منظم بسیار حیاتی است ، پس فقط شما می توانید نرخ را تحت بررسی قرار دهید … ما برای بدست آوردن ویکت باید مانترا (خود) پیدا کنیم و واحد چوب زدن باید در مورد چگونگی کشش کشتی فکر کند. مشارکت 30-40 ساله ، “او ارزیابی کرد.

راهول گفت بولرهای استرالیا به دلیل آشنایی با شرایط می توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

“ما به اندازه کافی سریع انطباق پیدا نکردیم. این یک منحنی یادگیری برای گروه بولینگ است که سریعتر سازگار است. “

رهول در پاسخ به این س ifال که آیا این فقط مرحله بدی برای بومرا است که اوایل سال جاری حتی در نیوزیلند نیز دست و پنجه نرم کرد ، گفت که سرعت گیر با قدرت برمی گردد.

“همه ما می دانیم که جاسپریت در زمین بسیار آتشین و رقابتی است. او برای این تنظیم ارزش زیادی دارد ، ما ارزش جاسپریت را می دانیم. وقت آن است که یک بازیکن قهرمان برگردد و تحویل بگیرد و برای ما ویکت بگیرد.

“در نیوزیلند و استرالیا ، ویکت برای خفاش خیلی خوب است ، خواهید دید که بولرها ویکت نخواهند گرفت ، این قابل قبول است.”

این تیم در حال حاضر این سریال را از دست داده است اما راهول گفت که این تاثیری بر روحیه اتاق پانسمان نداشته است.

“روحیه در اردوگاه هنوز بسیار مثبت است ، گاهی اوقات ، به عنوان یک تیم می توانید یاد بگیرید که حریف کریکت بهتر بازی کند. برای آنها شرایط خانه است. صادقانه بگویم ، ما بعد از مدتها و مدتها کریکت بالای 50 بازی کردیم.

“ما بسیاری از کارها را به درستی انجام می دهیم ، فقط باید بیاموزیم که چگونه در چنین ویکت های زیبا و باتلاقی کاسه بازی کنیم. خیلی چیزهایی که اشتباه مرتکب نشده ایم ، باید با مهارت و اجرا بهتر شویم. “

هر دو طرف تعدادی از صیدها را رها کرده اند و چندین مورد از زمین ضعیف وجود دارد. راهول گفت این ممکن است به این دلیل باشد که این بازی پس از مدت ها قبل از حضور پر سر و صدا در حال انجام است.

هواداران برای اولین بار در سری بازی های در حال انجام به ورزشگاه بازگشتند ، زیرا هشت ماه پیش به دلیل تهدید جهانی COVID-19 ممنوعیت كاملاً محروم شد.

“این اتفاق می افتد. من پشت ویکت می مانم اما با تجربه می توانم به شما بگویم که وقتی بعد از مدت ها قبل از جمع بازی می کنی ، انتخاب توپ کمی دشوار است و هوا هم خیلی باد بود. “

دیوید وارنر ، افتتاح کننده استرالیا در جریان بازی روز یکشنبه دچار آسیب دیدگی شد و راهول آرزو داشت که در مسابقات باقی مانده تور حضور پیدا نکند. این بازکن تاکنون نیم قرن پشت سر هم زده است.

“خوب خواهد بود اگر برای مدت طولانی آسیب ببیند. من آرزو نمی کنم که این برای هر بازیکنی باشد اما او اصلی ترین ضرب و شتم آنها است ، این برای تیم ما خوب خواهد بود. “

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.