ضرر در کمین است; اگر علم ارز دیجیتال نداشته باشید

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که کسب و کارهای آنلاین درآمدهای بسیار بیشتری نسبت به کسب و کارهای سنتی دارند و استقبال عموم مردم به جهت سادگی، سرعت و هزینه‌ی کمتر به این نوع کسب و کارها بسیار بیشتر است. دیگر خبری از گذشته نیست که برای یک خرید اینترنتی ساده مجبور بودیم چندین ساعت با خانواده‌ی خود صحبت کنیم و اعتماد آن‌ها را به کسب‌وکارهای دیجیتال جلب کنیم.

در راستای همین انقلاب دیجیتال در کشورمان دیگر نوبت به این رسیده است که بلاک چین و ارزهای دیجیتال را هم باور کرده و قبول کنیم که این فناوری بخشی از آینده‌ بازارهای مالی خواهد بود. دوره آموزش ارزهای دیجیتال نعیم حشم بان شما را با این دنیای جدید آشنا می‌کند.

بیت کوین یک نوع پول دیجیتال است که در واقع یک سری ردیف های معاملاتی ثبت شده در دفتر کل بلاکچین است. همانطور که ما پولمان را تبدیل به کالا یا ارز یا طلا میکنیم و آن ها ارزش دارند، می توانیم پول خود را تبدیل به بیت کوین کنیم و از آن برای خرید کالا یا هر چیزی که در ازای بیت کوین به ما پرداخت کنند از آن استفاده کنیم.

همچنین با استفاده از بیت کوین که یک نوع پول دیجیتال است ما میتوانیم برای هر شخصی در هر کجای جهان و فقط با استفاده از یک گوشی موبایل یا تبلت یا کامپیوتر و لپ تاپ آن را ارسال کنیم و آن شخص هم اگر لازم دانست بیت کوین خود را به ارز رایج محل زندگی خود تغییر دهد.

خرید و فروش بیت کوین به چند روش امکان پذیر است:

1- خرید یا فروش به شخص به صورت مستقیم مثلا من بیت کوینم را به شما میفروشم و از شما در ازایش پول رایج مکان زندگی خود را می گیرم

 ۲- خرید از صرافی ها که به صورت آنلاین رواج پیدا کرده اند. مثل خرید از صرافی بایننس راه و روش های مختلفی برای خرید بیت کوین یا ارز دیجیتال وجود دارد که در اینجا به همین اکتفا میکنیم چون عموم مردم از همین روش ها استفاده می کنند.

بلاک چین و رمزارزها برای تغییر قوانین مرسوم آمده‌اند و بسیاری از کارشناسان، انقلاب چهارم جهان را انقلاب بلاک چین می‌دانند. انقلابی که امید داریم خیلی زودتر از فناوری‌های قبلی مورد استقبال عموم قرار بگیرد.

ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها مثل بیت کوین، اتریوم و سایز آلت کوین ها یکی از محصولات بلاک چین هستند که برای جایگزینی سیستم‌های پولی و مالی با شفافیت و امنیت بسیار بالا متولد شده اند. فعالین حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، طی سال‌های گذشته سودهای چندهزار درصدی از این بازار گرفته‌اند و سرمایه‌های خود را چندصد برابر رشد داده‌اند.

در بازار این رمزارزها روش‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد مثل ترید یا خریدوفروش، ماینینگ یا استخراج رمزارز و غیره وجود دارد که با شرکت در این دوره و کسب تخصص در هرکدام از این روش‌ها شما می‌توانید آینده‌ی مالی خود را تامین کنید.

کسب درآمد از طریق بازی

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بازی است. همانطور که میدانیم صنعبت بازی بساز پردرآمد است. به شکلی که برای مثال به نفر اول برخی بازی ها تا مبلغ 40 میلیون دلار پرداخت انجام میگردد.

خوب است اگر بهترین بازی های ارز دیجیتال را بشناسید و به خوبی روی آن ها سرمایه گذاری کنید تا بتوانید به درآمد بسیار خوبی برسید و حتی از طریق آن ها ثروتمند گردید

آموزش ارز دیجیتال و رمز ارز امروزه بحث بسیار داغ شده است و بسیاری از افراد با استفاده از رمز ارز ها به درآمد رسیده اند. در این مطلب می خواهیم به صورت کامل با ارز های دیجیتال آشنا شویم و به صورت مقدماتی به آموزش ارز دیجیتال بپردازیم.

شرکت در بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال

در اینجا تنها بخش اندکی از دنیای کریپتوکارنسی‌ها آشنا شدید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نکات طلایی بهتر است که در یک دوره معتبر شرکت کنید. دوره‌ای که مسیر را برای یادگیری و شناخت همه نکات مهم برای سرمایه‌گذاری هموار می‌کند. بهتر است با قدم‌های محکم وارد این حوزه شوید و هر آنچه را که به پیشرفت شما در این حوزه کمک می‌کند، آموزش ببینید.

 در دوره آموزش ارز دیجیتال با همه این نکات آشنا می‌شوید. در پایان این شما هستید که تصمیم می‌گیرید به عنوان مشاور ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنید یا اینکه سرمایه‌گذار در بازار ارز شناخته شوید.

اما چرا باید در مورد ارز دیجیتال آموزش دید ؟

من نعیم حشم بان،همانطور که در بالا اشاره کردم این صنعت پر سود و در عین حال پر ریسک است. برای مثال در حالی که دارم این مقاله را در سایت بارگذاری میکنم حدود ۱۱ هزار رمز ارز در دنیا ساخته شده است و مردم می توانند در آن ها سرمایه گذاری کنند.

 حال آنکه حداقل فقط ۲۰۰ ارز دیجیتال واقعا کاربردی هستند که مانند ۲۰۰ استارتاپ عمل می کنند و از این ۲۰۰ رمز ارز و استارتاپ قطعا برخی از آن ها با شکست مواجه می شوند. برای اینکه بدانیم بر روی کدام پروژه سرمایه گذاری کنیم باید آموزش ارز دیجیتال ببینیم. همانطور که میدانیم تمام ارزهای دیجیتال به نوعی دارای یک پروژه در پشت پرده خود هستند که این پروژه ها در اصل، برای بهبود اوضاع این صنعت انقلابی هستند.

 باید ارز دیجیتال را آموزش ببینیم تا بدانیم کدام یک از این پروژه ها یا رمزارزها واقعا به نقطه اوج خود می رسند و کدام ها صرفا یک نوع کلاهبرداری هستند برای خالی کردن جیب مردمی که هیچ آموزشی ندیده اند.

آموزش ارز دیجیتال به عنوان فوندانسیون این صنعت به کار می رود. قول میدهم اگر آموزش نبینید در این راه متحمل ضررهای سنگینی می شوید. سردرگم خواهید شد و بعد از اینکه ضرر دادید چشم بسته به هر آموزنده ای و هر آموزش ارز دیجیتالی چنگ خواهید زد غافل از اینکه هر شخصی استراتژی خاص خودش را به شما میقبولاند و باز هم قول میدهم که با این آموزش ها کار به هیچ جایی نخواهید برد.

سوال مهم این است که چرا ؟

چون ضرر داده اید و برای جبران ضرر ( مانند قمار ) دنبال برگرداندن ضرر خود در کمترین زمان ممکن خواهید بود اما باید بدانید که در ارز دیجیتال هیچ راه میانبری وجود ندارد و اگر هم راه میانبری باشد قطعا نوعی قمار است.

منبع:

https://1ea.ir/6i1lY