شیخار داوان نیم نگاهی به پیراهن جدید تیم هند نشان می دهد

توسط: میز ورزشی |

24 نوامبر 2020 ، 3:29:56 بعد از ظهر





پیراهن هندپیراهن جام جهانی 1992 هند (سمت چپ)؛ شیخار داوان در لباس جدید سری 2020 استرالیا. (BCCI ، شیخار داوان توییتر)

تیم ملی هند از سری استرالیا به بعد پیراهن جدیدی به تن خواهد کرد. ظاهر پیراهن را می توان در عکسی که شیخار داوان در شبکه های اجتماعی سه شنبه سه روز قبل از اولین ODI مقابل استرالیا بارگذاری کرده ، مشاهده کرد.

پیراهن جدید سایه آبی تیره تری نسبت به پیراهن های اخیر تیم ملی دارد. در واقع شباهت پیراهن جدید با پیراهن جام جهانی 1992 در شبکه های اجتماعی مشخص شده است.

در اوایل این ماه ، شورای کنترل کریکت در هند (BCCI) معامله ای را با MPL Sports ، مارک تجاری ورزشی از Mobile Premier League ، یک بستر ورزشی الکترونیکی ، به عنوان اسپانسر جدید کیت و شریک رسمی کالا برای تیم ملی اعلام کرد. . قرارداد قبلی حمایت هیئت مدیره با نایک در سپتامبر سال جاری پایان یافت.

بخوانید | تیم مردان استرالیا برای پوشیدن پیراهن بومی در T20Is برابر هند

مطابق بیانیه BCCI ، تحت همکاری استراتژیک جدید ، MPL Sports از نوامبر 2020 تا دسامبر 2023 یک توافق نامه سه ساله منعقد کرده است. انجمن MPL Sports با BCCI با تور هند استرالیا ، 21-22-2020 آغاز می شود ، که تیم هند را با پیراهن های جدید مشاهده خواهد کرد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd