شش سال بعد ، رمز و راز مرگ پرستار هندی-فیجیایی همچنان ادامه دارد

توسط: PTI | ملبورن |

20 نوامبر 2020 2:41:42 بعد از ظهر





در بدو ورود ، پلیس این زن را در بوته زارهای مجاور مستقر كرد و از ناحیه صورت و بدن دچار سوختگی شدید شد. (نمایندگی)

تحقیقات ارشد استرالیا هنوز موفق به دستیابی به موفقیت در مرگ مرموز مانیکا چتی زن هندی-فیجی در سال 2014 نشده است ، یک مقام ارشد پلیس روز جمعه گفت ، حتی پس از اینکه دولت نیو ساوت ولز اخیراً پاداش سنگین 500000 دلاری را برای ارائه اطلاعات برای حل آن اعلام کرد مورد

چتی ، 39 ساله ، در ژانویه 2014 ، پنج تا 10 روز پس از اسیدپاشی در منطقه بوته در West Hoxton ، حدود 40 کیلومتری غرب سیدنی ، کشف شد. او بعداً تقریباً یک ماه بعد در بیمارستان درگذشت.

پلیس تأیید کرده بود که به دنبال گزارش نیاز به کمک یک زن ، افسران فرماندهی منطقه پلیس شهر لیورپول به فرارو هلال احمر ، West Hoxton فراخوانده شدند. در بدو ورود ، پلیس این زن را در بوته زارهای مجاور مستقر كرد و از ناحیه صورت و بدن دچار سوختگی شدید شد.

سخنگوی پلیس نیو ساوت ولز (NSW) روز جمعه گفت تحقیقات ادامه دارد و تاکنون هیچ دستگیری انجام نشده است. سخنگوي تأييد كرد كه تحقيقات درباره مرگ پرستار در يكي دو هفته آينده آغاز خواهد شد.

دیوید الیوت ، وزیر پلیس و خدمات اورژانس ایالتی ، در اوایل این ماه با اعلام 500000 دلار پاداش استرالیا ، گفت كه پاداش مرگ چتی اعلامیه مهمی است كه امیدوارم بتواند به محققان در زمینه اطلاعات كمك كند.

الیوت گفت: “بیش از شش سال است که مرگ مشکوک مونیکا چتی جامعه را شوکه کرده و همه ما می خواهیم دریابیم که چگونه چنین جنایتی ممکن است اتفاق افتاده باشد.”

وزیر گفت: “من از طرف دولت NSW امیدوارم که این پاداش به نوعی به یافتن افراد مسئول کمک کند تا خانواده وی بتوانند پاسخ های مورد نیاز را دریافت کنند.”

آدام ووت ، فرمانده منطقه پلیس شهر لیورپول نیز امیدوار است که اعلامیه پاداش باعث شود کسانی که ممکن است اطلاعات را دریغ نکنند ، حاضر شوند.

“مونیکا چتی مرگ وحشتناکی را متحمل شد و ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که افرادی که این درد را تحمل کرده اند به محاکمه کشیده می شوند. کارآگاهان ما در حال تحقیق در مورد شرایط مرگ او بوده اند و امیدواریم که این پاداش بتواند افرادی را که ممکن است از این اطلاعات حیاتی برخوردار باشند ، ترغیب کند که حاضر شوند. “

در بیانیه مطبوعاتی توسط پلیس NSW ، پسر چتی ، دانیل چتی ، گفت که بیش از شش سال است که جواب دادن در مورد مادرش دشوار است. وی گفت: “نداشتن مادر من در اینجا برای موارد خاص و نقاط عطف واقعاً سخت بوده است.”

سرپرست چرا وایت گفت متخلفان باید نگران باشند. به نقل از خبر دات کام ، وی گفت: “در برخی لحظه ها درب آنها را خواهیم کوبید.” “کسی در آنجا ، چیزی شنیده ، دیده یا می داند. این پاداش باید انگیزه ای برای جلو آمدن کسی باشد. “

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار جهانی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.