شریک رامپال به NCB می گوید که هرگز مواد مخدر استفاده و فروخته نشده است

توسط: سرویس خبر اکسپرس | بمبئی |

12 نوامبر 2020 ، 11:22:28 بعد از ظهر





دوست دختر آرجون رامپال گابریلا دمتریادسآرجون رامپال و شریک زندگی اش گابریلا دمتریادس.

شریک و مدل بازیگر Arjun Rampal و گابریلا دمیتریادس روز پنجشنبه برای دومین روز متوالی در NCB در بمبئی به عنوان بخشی از تحقیق درباره ادعای استفاده از مواد مخدر در بالیوود ظاهر شد.

NCB پیش از این روز سه شنبه پس از یورش به محل اقامت این بازیگر در بندرا و ضبط داروهای ممنوعه ، رامپال و گابریلا را احضار کرده بود.
گابریلا ، که بیش از شش ساعت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورد بازجویی بود ، هرگز استفاده یا فروش مواد مخدر را انکار کرده است ، یک افسر NCB گفت:

احضاریه رامپال صادر شده است تا روز جمعه در مقابل بانک مرکزی ملی حضور یابد.

جست و جو در خانه این زوج در روز سه شنبه به دنبال قضاوت چهار دستفروش و تأمین کننده مواد مخدر انجام شد که به مشتریانی که در صنایع سینما و تلویزیون کار می کنند ، مشغول بودند.

ماه گذشته ، برادر گابریلا و تبعه آفریقای جنوبی ، آگیسیلاوس دمیتریادس توسط NCB از یک استراحتگاه در لوناوالا در یک پرونده مواد مخدر دستگیر شد. با صدور قرار وثیقه در این پرونده ، NCB مجدداً Agisilaos را به اتهام دست داشتن در واردات کوکائین از طریق پیک به هندوستان تحت بازداشت گرفت.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار بمبئی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود