سینمای منطقه به دلیل سیستم عامل های OTT مورد نمایش قرار گرفته است: سامانتا آککینی

توسط: PTI | بمبئی |

به روز شده: 18 نوامبر 2020 ، ساعت 9:02:53 بعد از ظهر





سامانتا آکینینیسامانتا آککینیی علاقه زیادی به کار در صنعت فیلم سازی هندی به عنوان یک مبتدی ندارد. (عکس: سامانتا آککینی / اینستاگرام)

ستاره جنوبی ، سامانتا آك كیننی می گوید تصمیم او برای عبور از زبان هندی با فصل دوم سریال The Family Man با تأثیر سیستم عامل های OTT كه باعث تار شدن مرزهای بین صنایع می شود ، تشویق می شود و این امر فرصت های خوبی را برای بازیگران و كارشناسان فنی در همه جا فراهم می كند.

این بازیگر با بیان اینکه رسانه های مختلف سرگرمی در سیستم عامل همگرایی دارند ، افزود: قرار گرفتن در معرض جهانی باعث تغییر عادات مشاهده مخاطبان می شود.

“قرار گرفتن در معرض سینمای منطقه بسیار بهبود یافته است زیرا فیلم های زیادی در OTT وجود دارد و فرصت های بیشتری را برای ما فراهم می کند. من هرگز علاقه ای به ساخت یک فیلم سینمایی هندی نداشتم و وقتی به من فرصتی داده می شد که یک سریال وب را بسازم و نقشی متفاوت را بازی کنم ، از آن پریدم. OTT این امکان را برای ستاره ها ، بازیگران و تکنسین های سینمای منطقه فراهم کرده است. “آککینی در مصاحبه ای با PTI گفت.

ستاره Super Deluxe اما علاقه چندانی به عنوان یک مبتدی در صنعت فیلم هندی ندارد زیرا معتقد است که او در سالهای اولیه کار خود سهم نسبتاً خوبی از “نقش های کلیشه ای و کلیشه ای” را در فیلم های تلوگو و تامیل داشته است.

وی گفت: “من سهم من از اشتباهات را بر عهده داشته ام. در ابتدا ، وقتی می خواهید راه خود را پیدا کنید ، در نهایت نقش های کلیشه ای و کلیشه ای را انجام می دهید ، من همه این کارها را انجام داده ام. من در مرحله ای از سینمای منطقه ای هستم که می خواهم نقش هایی را انجام دهم که مرا آزمایش کرده و به حد مجاز برساند.

“در فیلم های هندی ، من انرژی لازم برای انجام دوباره همان کار را ندارم و به نقطه ای برمی گردم که می خواهم کاری انجام دهم که می خواهم انجام دهم. در فیلم های منطقه ای ، من در موقعیتی هستم که می توانم نقش های خارج از چارچوب را انتخاب کنم ، اما اگر فیلم های هندی کار کنم ، این فرصت را پیدا نمی کنم. “

اککیننی که بیش از همه برای نقش هایش در Eega ، Mahanati ، Mersal ، Anjaan و Dookudu شناخته شده است ، در طول سال ها گفت ، او سعی کرده شخصیت هایی را بازی کند که زنان را به روشی واقع گرایانه بازی کنند.

این بازیگر 33 ساله گفت که او پدربزرگ در صنعت برای راهنمایی او ندارد اما این امر به او کمک می کند تا از اشتباهات خود بیاموزد.

وی افزود: “من به طور فعال در حال انجام آن هستم ، شما نقش هایی را مشاهده خواهید كرد كه مربوط به زنان امروزی است. معمولاً ، وقتی پیشنهادهای کافی دریافت نمی کنید ، تسلیم می شوید ، (اما) من در مورد انجام نقشهایی که به درستی نماینده زنان هستند ، جسارت می کنم. “

تصمیم آککینی برای پیوستن به بازیگران فیلم The Family Man 2 در درجه اول با فیلمنامه و “شگفت انگیز” بودن کارگردانان راج نیدیمورو و کریشنا دی.

“برای من ، بیشتر از اینکه چه کسی بخشی از آن باشد ، بیشتر به فیلمنامه مربوط می شود. این در مورد چالش برانگیز بودن نقش است و آیا با کاری که قبلاً انجام داده ام متفاوت است.

“این یک گیلاس روی کیک است (موفقیت قسمت اول) … زیرا اکنون برای سخت ترین نقش ، انتظارات زیادی پیش می آید و مردم منتظر دیدن آن هستند. من برای این نقش خیلی سخت کار کردم و هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی من را آزمایش کرد. من مشتاقانه منتظر فصل دو هستم. ”او درمورد مجموعه وب Amazon Prime Video به سرپرستی Manoj Bajpayee گفت.

درام همچنین شامل پریامانی و شریف هاشمی است.

آککینی در حاشیه یک میزگرد که توسط Royal Stag Barrel Select Large Films Short انتخاب شده بود صحبت می کرد.

وی گفت که روایت یک داستان در قالب طول فیلم نسبتاً آسان تر از یک فیلم کوتاه است.

وی گفت: “آسان است که یک داستان را در دو ساعت و نیم روایت کنید و ساختن آن با یک فیلم کوتاه دشوار است. ظهور و رشد فیلم های کوتاه باید ادامه یابد و باید مورد تشویق قرار گیرد. “

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.