سایت های وردپرسی، کاربران فراوانی دارند

این بخش مرجع اصلی شما برای یادگیری تمام چیزهایی است که در وردپرس، برای مدیریت کسب و کار خود نیاز دارید. برای کار با این بخش مقالات آموزش سفارشی سازی وردپرس،مدیریت فهرست ها در وردپرس، مدیریت ابزارک در وردپرس، آموزش ویرایشگر قالب و پلاگین در وردپرس، ویرایش قالب وردپرس و ویرایش افزونه وردپرس را مطالعه کنید. تا اسم آموزش وردپرس میاید معمولا ذهن ها به سمت طراحی سایت بدون کدنویسی و قالب های آماده و… همچنین یاد گرفتیم که چرا باید برای قرار دادن ویدئو در وردپرس از هاست خودمون استفاده نکنیم و بیایم و برای تاثیر بهتر از سایت های اشتراک فیلم برای قرار دادن ویدئو استفاده کنیم تا قادر باشیم تا با استفاده از مشاهده تعداد بالاتری ویدئو بخشی از ترافیک سایت رو از طریق سایت های اشتراک فیلم دریافت کنیم.

پس وارد صفحه ویرایش نوشته خود شده و سپس مشابه تصویر متحرک زیر عمل کنید، اگر ویدئو شما از هاست های اشتراک گذاری هستش باید آدرس صفحه ای که فیلم رو در اون میبینید قرار بدین و اگر هم ویدئو در هاست سایت خودتون قرار داره باید آدرس مستقیم اون را به صورتی که شامل http:// باشه وارد کنید. استفاده از رسانه وردپرس برای قرار دادن ویدئو و فیلم در وردپرس هم به همین شکل Embed مورد استفاده قرار میگیره که با استفاده از اون میتونید تا ویدئوهای خودتون را در نوشته وردپرس قرار دهید، برای این منظور کافیه تا روی دکمه افزودن پرونده چندرسانهای ویرایشگر وردپرس کلیک کنید و بعد از باز شدن پنجره پاپآپ که مشابه تصویر زیر اون را مشاهده میکنید روی منوی گذاشتن از نشانی کلیک کرده و آدرس مستقیم فایل ویدئویی و یا آدرس صفحه فیلم در شبکه های اجتماعی و سایت های اشتراک فیلم را وارد کرده و چند لحظه منتظر بمونید تا پیش نمایش ویدئو مشابه تصویر زیر به شما نشون داده فیلم آموزش کار با وردپرس بشه.

در این حالت همونطوری که در مقاله به بررسی اون پرداختیم شما کافیه تا آدرس صفحه ویدئوی مورد نظر رو در ویرایشگر وردپرس وارد کنید. حالا بعد از اینکه آدرس فایل خودتون را در ویرایشگر وارد کردید چند لحظهای منتظر بمونید تا مثل تصویر بالا ویدئو براتون فراخوانی شده و در نوشته نمایش داده بشه و بعد از اینکه این کار با موفقیت انجام شد نوشته خودتون را ذخیره کرده و به صفحه مشاهده نوشته مراجعه کنید تا مشابه تصویر زیر ببینید تا ویدئوی شما با موفقیت به سایت اضافه شده است. حالا که مشابه تصویر بالا پیش نمایش ویدئو را مشاهده کردید روی دکمه گذاشتن در نوشته کلیک کنید و نوشته را ذخیره کنید تا ویدئو را مشاهده کنید.

ممکنه تا به هر دلیلی نتونید تا ویدئو اضافه شده در وردپرس را مشاهده کنید که دلایل اون میتونه بخاطر مرورگری که استفاده میکنید و یا در بدترین حالت بخاطر افزونه و قالب سایت شما باشه، پس در اولین اقدام سعی کنید تا با چند مرورگر مختلف تست کنید و ببینید که اشا ویدئو شما نمایش داده میشه و یا نه، اگر ویدئو نمایش داده نشد از قالب پیشفرض وردپرس برای اینکار استفاده کنید تا ببینید مشکل از قالب شماست و یا افزونهها، در صورتی که مشکلی از بابت قالب هم نبود کلیه افزونه ها را غیرفعال کرده و یکی یکی فعال کنید تا به افزونه ای که مشکل ایجاد کرده برسید.