رو خانا ، نماینده کنگره ، در میان نامزدهای احتمالی برای تکمیل کرسی سنا که توسط کمالا هریس خالی شده است

توسط: PTI | واشنگتن |

13 نوامبر 2020 ، 11:21:45 صبح





رو خانا ، دره سیلیکون ، کالیفرنیارو خانا ، نماینده سیلیکون ولی ، رئیس مشترک مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سناتور برنی سندرز بود. (توییتر / @ RoKhanna)

رو خانا ، نماینده کنگره هندی-آمریکایی ، که اخیراً برای سومین دوره متوالی از منطقه کنگره به نمایندگی از سیلیکون ولی انتخاب شد ، به عنوان یک رقیب احتمالی برای پر کردن کرسی سنای ایالات متحده از کالیفرنیا در نظر گرفته می شود که در ماه ژانویه پس از قسم خورده کامالا هریس خالی خواهد ماند. به عنوان معاون رئیس جمهور کشور

هریس ، 56 ساله ، دختر یک مادر هندی-آمریکایی و یک پدر آفریقایی-آمریکایی ، در سال 2016 به عنوان سناتور ایالات متحده از کالیفرنیا انتخاب شد.

طبق قوانین کالیفرنیا ، جای خالی توسط فرماندار گاوین نیوزوم برای مدت دو سال باقی مانده از کرسی سنا پر می شود. رسانه های دولتی نام های مختلفی از جمله خانا 44 ساله را گزارش می دهند که توسط Newsom برای پر کردن جای خالی در نظر گرفته شده است.

از جمله مدعیان بالقوه می توان به الكس پادیلا وزیر امور خارجه كالیفرنیا اشاره كرد كه با انتخاب وی به عنوان سنا وی را به عنوان اولین سناتور لاتین ایالت معرفی خواهد كرد. کارن باس ، نماینده کنگره ، که در لیست نامزد انتخاب رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور جو بایدن بود. باربارا لی نماینده مجلس آدام شیف نماینده کنگره ، رئیس کمیته اطلاعات مجلس رابرت گارسیا ، شهردار لانگ بیچ ؛ طرفدار سنای ایالتی Tem Tem Toni Atkins از سن دیگو ؛ خزانه دار فیونا ما؛ و کنترل کننده ایالت بتی یی.

“من افتخار می کنم که نام من در ترکیب است. اما من همچنین نماینده یک حوزه انتخابیه بسیار قدرتمندی هستم … دره سیلیکون. بنابراین ، خواهیم دید که اوضاع به کجا می رود. من به هر فرصتی باز هستم … جایی که بتوانم بیشترین تأثیر را داشته باشم. “خانا وقتی از وی در مورد گزارش های خبری س askedال شد به PTI گفت.

طبق نظرسنجی اخیر دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ، 14 درصد خواهان یک لاتین به عنوان سناتور بعدی هستند. اما 29 درصد از کسانی که مصاحبه کرده اند به دلیل شخصی که در واشنگتن تجربه دارد. طبق نظرسنجی ، 11 درصد از پاسخ دهندگان باربارا لی را ترجیح دادند و هشت درصد نیز رو خانا را انتخاب کردند.

خانا به ABC News گفت: “من فکر می کنم افراد زیادی در آنجا وجود دارند ، اما آنچه که من امیدوارم این باشد که استاندار کسی را با دیدگاه های مترقی انتخاب کند.”

خانا رئیس همكاری ستاد انتخابات ریاست جمهوری سناتور برنی سندرز بود.

روز پنجشنبه ، IMPACT ، کمیته حمایت سیاسی و سیاسی مدافع هندی-آمریکایی ، از خانا حمایت کرد تا صندلی خالی شده توسط هریس را پر کند.

IMPACT از فرماندار نیوزوم می خواهد تا نماینده نماینده رو خانا را در نظر بگیرد. وی از ویژگیهای اساسی برای برآوردن این لحظه برخوردار است: در زمانی که ما به شدت دچار اختلاف شده ایم ، رو توانایی بهم پیوستن مترقیان ، اعتدال گرایان و حتی برخی از جمهوریخواهان را داشته است. “

Ro به عنوان یک آمریکایی هندی ، جامعه سریعترین رشد در کالیفرنیا را نیز نشان می دهد. همانطور که میلیون ها کودک سیاه و قهوه ای در سراسر کشور نوید آمریكا را در معاون جدید منتخب رئیس جمهور می بینند ، جانشین وی باید همان امید و نمایندگی را برای كالیفرنیایی ها ارائه دهد. “

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار جهانی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd