“رزرو ماراتا ، طرح هایی برای جوانان تحصیل کرده و کارمندان دولت از مهمترین برنامه های من است”: Shrimant Shivaji Kokate

نوشته شده توسط Manoj Dattatrye بیشتر | پونا |

14 نوامبر 2020 ، 11:50:11 بعد از ظهر





Shrimant Shivaji Kokate ، انتخابات MLC ، نویسنده مراتی ، اخبار پونا ، اخبار ماهاراشترا ، اخبار اکسپرس هندShrimant Shivaji Kokate

نویسنده مراتی ، Shrimant Shivaji Kokate درگیری برای عضویت در شورای عضو قانونگذاری (MLC) از حوزه انتخابیه فارغ التحصیلان پونا است. وی با چالش سختی از طرف آرون لاد ، که توسط NCP پشتیبانی می شود ، و سارنگ دشموخ ، که توسط BJP پشتیبانی می شود مواجه است. حوزه انتخابیه فارغ التحصیلان پونا شامل پنج منطقه پونا ، سولاپور ، سنگلی ، ساتارا و کولهاپور است. کوکته 10 کتاب نوشته است ، بیشتر در مورد زندگی و زمانه Chhatrapati Shivaji Maharaj. در مصاحبه ای با ایندیان اکسپرس ، نویسنده می گوید که از پیروزی خود اطمینان دارد زیرا در دو سال و نیم گذشته فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده است.

شما به دنبال پشتیبانی NCP بودید ، اما حزب آن را رد کرده است. آیا از این موضوع ناراحت هستید؟

بله ، NCP ادعای من را رد کرده است. این اولین انتخابات من است. اگرچه این انتخابات بر اساس نمادهای حزب مورد مناقشه قرار نمی گیرد ، اما نامزدها توسط احزاب سیاسی انتخاب و مورد حمایت قرار می گیرند. ایدئولوژی من با ایده های NCP مطابقت دارد. حداقل شش بار با رئیس NCP ، شاراد پاوار و رئیس ایالت حزب ، جیانت پاتیل ، ارتباط داشتم. آنها تا 11 نوامبر ، آخرین روز ثبت نامها ، به من قول حمایت دادند. با این حال ، در اواخر آن روز ، نام شخص دیگری اعلام شد. من نامزدی خود را ثبت کرده ام و تیپ سامباجی از من حمایت می کند. NCP هیچ دلیلی برای رد من بیان نکرده است … من چیزی برای گفتن ندارم.

آیا به BJP نزدیک شدید؟

چرا به BJP نزدیک می شوم؟ حتی اگر آنها بلیط راجا صبا را به من پیشنهاد دهند ، من هرگز آن را قبول نمی کنم. من کاری با BJP ندارم.

شما مخالف BJP و Sangh Parivar بوده اید …

ایدئولوژی آنها تقسیم مردم به نام دین است. من همیشه مخالف چنین گرایش هایی بوده ام. من یک شیفت هستم و به ایدئولوژی ، اصول و ارزشهای Chhatrapati Shivaji Maharaj اعتقاد دارم. پادشاه جنگجو معتقد بود كه مردم را از طایفه ها ، آیین ها و آیین های مختلف می گیرد. او همیشه از آنها حمایت می کرد ، از آنها حمایت می کرد و برای رفاه همه و همه تلاش می کرد. اما نیروهای زعفران به ایدئولوژی Chhatrapati Shivaji Maharaj پایبند نیستند. به همین دلیل من با چنین افرادی کاری ندارم.

چرا می خواهید MLC شوید؟

من می خواهم مسائل کسانی را که صدایشان به دولت نمی رسد ، مطرح کنم ، چه فارغ التحصیلان ، معلمان ، جوانان بیکار ، کارمندان بازنشسته دولت و نیمه دولت و فقرا ، که به درمان های پرهزینه پزشکی دسترسی ندارند. در بالای دستور کار من رزرواسیون برای جامعه ماراتا ، کمک هزینه بیکاری برای جوانان تحصیل کرده ، احیای طرح های بازنشستگی قدیمی برای کارمندان دولت و نیمه دولت است. علاوه بر این ، من خواهان ایجاد یک فارغ التحصیل Vikas Maha Mandal خواهم بود ، که به جوانان در گرفتن وام با نرخ سود صفر درصد ، جشن روز معلمان به نام Mahatma Phule ، ارتقا of صنعت مبتنی بر کشاورزی کمک خواهد کرد. جوانان به شغل خود اشتغال داشته باشند.

بدون حمایت سیاسی ، شانس خود را چگونه می بینید؟

من در مورد سایر کاندیداها امتیاز دارم. من طی دو و نیم سال گذشته در حال تبلیغات انتخاباتی بوده ام. من به گوشه و گوشه پنج منطقه و با هزاران نفر به ویژه جوانان رسیده ام و مشکلات آنها را درک کرده ام. علاوه بر برگزاری جلسات ، از طریق شبکه های اجتماعی نیز فعالیت های تبلیغاتی داشته ام. در واقع ، در 20 سال گذشته ، من 4000 سخنرانی داشته ام و بنابراین ، مردم من را در ماهاراشترا به خوبی می شناسند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پونا ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.