ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 – سبدجت

نگاهی به ویژگیها، مشخصات و عملکرد کمنظیر این ردیاب و مقایسه آن باقیمت سایر ردیابهای آهنربایی، نشان از مناسب بودن این قیمت دارد. آب و هوای مناسبی که کشور ما دارد باعث شده که بسیاری به حرفه نگهداری و پرورش کندو عسل رو بیاورند ولی به دلیل مشکلاتی که این حرفه پرمشغله دارند اکثرا ناچار هستند کندوها را در محلی دور از شهر یا محل زندگی نگهداری کنند، در حالی که یکی از نگرانیهای اصلی کندوداران حفاظت و دزدیده شدن کندو می باشد که حتی با استخدام نگهبان نیز قادر به تامین امنیت کامل آن نیستند، شما با استفاده از این ردیاب قدرتمند می توانید آن را در کندو مخفی کنید و بدون نگرانی از اتمام شارژ یا کنده شدن آن در هر لحظه اقدام به ردیابی بصورت آنلاین و آفلاین نماید و در هر شرایط آب و هوایی در مناطق گرمسیر و سردسیر یا بارانی بدون نیاز به سرویس سالانه از آن استفاده کنید و امنیت صد درصدی کندوها را تامین ردیاب خودرو آهنربایی مشهد نمایید.

ردیابی آفلاین نیز با استفاده از ارسال پیامک توسط این ردیاب ممکن است. با وجود افزایش سرقت های خودرو، نیاز به لوازم افزایش امنیت خودرو نیز افزایش یافته است. این دستگاه کوچک، آهنربایی بسیار قوی داشته و به راحتی در خودرو مخفی می شود. دقت داشته باشیم که ردیاب آهنربایی جی آر 800 همراه با گارانتی و پشتیبانی فنی به فروش میرسد، مسالهای که این ردیاب را به یک گزینه جذاب برای خرید تبدیل کرده است. تا جایی که میتوان ردیاب جی آر 800 را یک ردیاب آهنربایی ارزان قیمت در نظر گرفت.

قیمت ردیاب خودرو آهنربایی جی آر 800 برابر با 2080000 تومان است. همچنین در جی پی اس خودرو پشتیبانی بسیار حرفهای را در اختیار شما قرار میدهیم تا همواره امکان استفاده از دستگاه و پاسخ به سؤالات در اختیار شما قرار بگیرد. ردیاب خودرو بدون نصب و سیمکشی جی پی اس مگنتی آهنربایی استفاده های مختلفی دارد. در مجموعه جی پی اس خودرو بهعنوان یکی از معتبرترین شرکتهای فعال در عرصه فروش انواع ردیاب خودرو، مدتزمان خاصی را برای گارانتی محصول در نظر گرفتهایم. همانطور که پیشتر هم ارائه شد این محصول در دسته انواع ردیاب آهنربایی باقابلیت نصب سریع و بدون نیاز به سیمکشی قرار دارد و همچنین با داشتن ابعادی بسیار کوچک، وزن اندک و طراحی خاص بهسادگی قابلشناسایی و تشخیص نیست.

این نوع ردیاب ها قابلیت شنود دارند از این رو با نصب آنها به میز و یا دیگر وسایل در محیط خانه و یا اداره از امکان شنود در محیط آن استفاده کرد. پس بهتره از این نوع استفاده ، صرف نظر کنید . بسته به نوع ردیاب و فواصل انتقال داده ، می توانید دستگاههای ردیابی با باتری را پیدا کنید که مدت زمان آماده به کار بسیار طولانی هستند. جی پی اس مغناطیسی کوچک و شنوددار IR180 به صرف ابعاد مناسب، کیفیت بالا در طراحی و دقت بالا در ردیابی انتخاب مناسبی برای ناوگان خودروهای نظامی و محموله های با ارزش نیز هست.