راویندرا جادجا رول: چگونه پنجه جنوبی با درد برای بالا بردن هند در کانبرا مبارزه کرد

توسط: میز ورزشی |

4 دسامبر 2020 4:14:51 بعد از ظهر





Ravindra Jadeja ، Ravindra Jadeja india vs australia t20راویندرا جادجا با درد دست و پنجه نرم کرد و یک گل سریع 44 برای هند به ثمر رساند. (AP)

Rovindra Jadeja با توپ 23 توپ 44 هند را از 114/6 نجات داد تا در اولین T20I در روز جمعه به 7/161 در 20 گرانی برسد. تا زمان هجدهم هجدهم از ابتدای کار هند ، Jadeja 12 نفر از همان توپ بود اما دنده را عوض کرد در حالی که در دو بازی آخر که به Josh Hazlewood و Mitchell Starc راه اندازی شد ، 34 دوش انجام داد.

Jadeja مرحله قبل را با یک مرز آغاز کرد اما از ناحیه آسیب همسترینگ در برخی از ناراحتی ها بود. او حتی از نظر جسمی معاینه کرد و سپس برگشت تا اعتصاب کند. اینجا جایی است که او شلیک کرد و سه زایمان بعدی را برای شش و دو چهار دست و پا کرد.

همچنان که درد داشت ، وقتی که زایمان کوتاه Starc را تحویل گرفت و آن را با اقتدار از قسمت پایینی مربع عمیق خود رد کرد ، مقداری از آن را به اوسی ها تحمیل کرد.

در اینجا یک آمار جالب دیگر از cricviz، که نشان می دهد چپ دست امسال چقدر برای تیم هند خوب بوده است.

Jadeja T20 Batting:

قبل از IPL 2020 – SR 123 ، Balls / 6 23.3

از زمان IPL 2020 – SR 173 ، Balls / 6 12.3

در همین حال ، KL Rahul به روند چشمگیر خود در کوتاهترین قالب با پنجاه مورد دیگر ادامه داد.

معاون کاپیتان هندی 51 ضربه از 40 توپ را به دست آورد اما آدام زامپا (20/1 در 4 پرتاب) و مویز موزه هنریکس (22/3 در 4 اوور) همه کاره بین یازدهم و پانزدهم بود که باعث تغییر حرکت شد به نفع تیم میزبان تا زمانی که Jadeja وارد بازی شود.

همچنین بخوانید | راویندرا جادجا جدید و پیشرفته

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd