راهنمای پیشرفته انتخاب درب ضد سرقت لوکس

در این بخش قصد داریم تا نکات کلیدی در زمینه خرید درب ضد سرقت لوکس را در اختیار شما قرار دهیم تا به روند انتخاب و مقایسه دچار مشکل نشوید.

باید بدانید که فاکتورهای اصلی در لوکس یا ارزان بودن درب ضد سرقت 4 استاندارد مهم است که شامل: ضخامت چهارچوب و ورق داخلی، رویه طبیعی راش، گردو و بلوط؛ یراق الات و کیفیت رنگ رویه و چهارچوب.

قیمت چه تاثیری در لوکس بودن درب دارد

اگر بخواهیم یراق الات یا قفل ها را بررسی کنیم باید بدانید که قیمت مناسب را نیز می توان از مزایای سیلندر ضد سرقت موجود درب فروشگاه ابزار یراق برشمرد. قیمت درب ضد سرقت لوکس از سایر درب ها گران تر و دارای مقاومت و امنیت بسیار بالایی هستند.

مغزی های ضد سرقت امنیت بیشتری در مقایسه با مغزی های چوبی ساده تر دارند. وزن درب های ضد سرقت چین نیز نسبت به نمونه مشابه ترک خود بسیار سبک تر می باشند به طوری که می توان گفت وزن یک درب ضد سرقت ترک با دو درب ضد سرقت چینی برابری می کند. کلید کامپیوتری این سیلندر دارای یک شیار مازاد نسبت به سایر مدل های مشابه است که باعث افزایش ایمنی توپی می شود.

مغزی درب های ضد سرقت در واقع همان توپی قفل درب می باشد و فرقی با هم ندارند. در واقع یک سارق به هنگام رفتن به خانه کسی در ابتدا برای باز کردن درب اقدام به باز کردن درب با استفاده از انواع اهرم ها و شکستن لولای درب می کنند.

چهارچوب درب ضد سرقت لوکس چه خاصیتی دارد

اما وجود درب های از پیش ساخته و وجود لولای آن روی چهارچوب آن باعث می شود که کلا سارق از این روش برای باز کردن درب خانه شما جلوگیری کند. متاسفانه سارقین راه های جدیدی برای باز کردن قفل درب ضد سرقت پیدا کرده اند.

بعد از خروج رزت می توانید مغزی قفل را ببینید و باید جهت خارج کردن مغزی، مجدداً پیچ هایی که بر روی قفل تعبیه شده است را باز کرده و مغزی را دربیاورید. در طول تاریخ انسان همیشه به دنبال راه هایی برای ایجاد امنیت و آرامش بوده و سعی کرده است تا با اقداماتی از حریم خانه و منزل خود حفاظت کند. ما امکان ارسال تمام محصولات را به سراسر کشور فراهم کرده ایم.

به استفاده از درب های ضد آتش سوزی تک لنگه و دولنگه با ابعاد مختلف هستند که ما درب بیمارستانی را نیز با هر ویژگی و ابعاد و اندازه ای که نیاز داشته باشند تولید میکنیم و آماده عقد قرارداد با ایشان هستیم همچنین تاییدیه برای ایشان ارسال میشود و خیالشان از بابت همه چیز راحت باشد.

استفاده از قفل دیجیتال درب ضد سرقت به جای قفل معمولی شروع مسیر هوشمند سازی منازل و محیط پیرامون ما می باشد.

شما می توانید برای درب های ضد سرقت خود از مغزی های مختلفی استفاده کنید که با توجه به نوع ساخت و کیفیت آن با قیمت های مختلفی عرضه می شود. با ورود درب ضد سرقت به ایران ملک سازان با توجه به استقبال از این نوع درب بر اساس مزایای آن اقدام به استفاده از این درب به جای درب معمولی در ساختمان ها نمودند که امروزه شاهد بیشترین میزان استفاده از درب ضد سرقت به صورت درب داخلی ساختمان و یا درب های ورودی هستیم.

مغزی قفل درب چوبی می تواند به صورت ساده و یا ضد سرقت باشد. درب های ضد سرقت جدا از مقاومت و امنیتی که دارند زیبا نیز هستند یکی از اجزایی که در زیبایی درب ضد سرقت به شدت تاثیرگذار است دستگیره درب است.

یراق الات بخش تعیین کننده قیمت درب ضد سرقت

بنابراین با انتخاب دستگیره و روکوب ساده می توانید قیمت محصول را متناسب با بودجه خود کمتر یا بیشتر کنید. قفل و دستگیره تشخیص چهره از امن ترین و جدیدترین مدل های قفل الکترونیکی موجود در بازار می باشد که البته به نسبت سایر قفل ها دارای قیمت بالاتری می باشد. آیا می دانستید برای این که یک درب ضد سرقت خوب عمل کند، باید یک قفل و مغزی خوب داشته باشد؟

سیلندر قفل درب ضد سرقت از مهم ترین قسمت های این قفل ها می باشد. مهم ترین قسمت قفل های ضد سرقت بخش مغزی آن ها می باشد. برای بخش پایینی درب نیز باید همین کار را تکرار نمود.

قفل و مغزی های درب های ضد سرقت از بخش های مهم در این درب ها می باشند و تفاوت اصلی با درب های معمولی هم در انواع آن ها است. امنیت درب ضد سرقت مسئله ای مهم است که باعث حفظ حریم منزل شما می شود. لولا های ضد سرقت از دیگر المان های مهم است که باید حتما از بهترین آلیاژ ممکن باشد، این نوع لولا ها معمولا یا پنهان اند یا دارای محافظ می باشند تا با اهرم شکسته نشود، همچنین هر درب ضد سرقت باید حداقل سه لولا داشته باشد تا وزن خود درب را تحمل نماید. به همین دلیل معمولا افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند از انواع درب های ترک برای سازه های خود استفاده می نمایند. از همین رو لازم است که تولید کننه های ایرانی تغییراتی در نگرش و خطوط تولیدشان ایجاد کنند تا بتوانند در بازار رقابت کنند مگر اینکه انتظار داشته باشند مانند خودرو سازان که حقیقتا لابی پرنفوذی دارند برای آنها هم محدودیت واردات ایجاد شود و در این بین فقط و تنها فقط مصرف کننده است که مجبور خواهد شد با قیمت بالاتر محصول بی کیفیتری بخرد.

برای خرید درب ضد سرقت لوکس می توانید از سایت افرامهر به ادرس https://aframehr.com مراجعه کنید.