راهنمای مراجعین به کلینیک ویژه تخصصی

فلزات استفاده شده در روکش­های تمام فلز شامل آلیاژهایی با درصد بالایی از طلا یا آلیاژهای فلزات اصلی مثل آلیاژهای کبالت- کروم و یا نیکل- کروم می­باشند. روکش­ها ممکن است از جنس استیل رنگ ثابت، تمام فلز(مانند طلا و یا دیگر آلیاژهای فلز)، سرامیک ترکیب شده با فلز، تمام رزین یا تمام سرامیک باشند. ایمپلنت دندانی قطعه ای از فلز تیتانیوم است که اغلب به شکل ریشه دندان می­باشد و داخل استخوان فک قرار داده می­شود.

به طور معمول، درمانهای ایمپلنت توسط دو متخصص یعنی متخصص لثه و فک و ایمپلنتولوژیست انجام میشود این مسئله باعث میشود تا دوام ایمپلنتها و سلامت لثه بیشتر شود و بیمار در معرض مشکلات کمتری قرار بگیرد. در این مطلب با معرفی بهترین دندانپزشک های شیراز سعی کرده ایم تا ساکنین دیار بهار نارنج، برای پیدا کردن دندانپزشک متخصص و کاربلد، دچار مشکل نشوند. ولی در کل کسی فک کنه تا ۶ سال اینده صرفا اینکه دندانپزشک شده باشه و مدرک دندان داشته باشه میتونه درامد خوب کسب کنه نه اینجور نخواهد بود کسی موفقه ک کاربلد باشه واقعا تو رشته دندانپزشکی چون تعداد فارغ التحصیل هاش داره زیاد میشه.

شاید با توجه به شیفت شب داشتن و کشیک اجباری پشکی، حداقل از این نظر دندانپزشکی برای خانم ها بهتر از پزشکی باشه. اگر بهداشت ایمپلنت رعایت نشود، مشکلات زیادی از جمله عفونتهای شدید لثه و یا لق شدن پیچهای ایمپلنت برای بیمار اتفاق میافتد. این مدل نیز اغلب برای دندانهای پیشین به کار میرود ومعمولا زمانی استفاده میشود که بیمار تنها در یک طرف بریج دارای دندان طبیعی است.

بهره مندی از تکنولوژی به روز دندانپزشک می تواند در روند درمانی بیمار بسیار کمک کند. گاهی قبل از آغاز روند زیبا سازی دندان توسط بهترین دکتر دندان پزشک زیبایی لازم است روی دندان اقدامات ترمیمی کوچکی انجام شود تا آن دندان پایه ی خوبی برای مواد دندانپزشکی زیبایی باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ترم 5 دندانپزشکی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.