راهنمای خرید ردیاب خودرو آهنربایی – تابناک

ردیاب آهنربایی IR1500 به دلیل طراحی خاص و باکیفیتی که دارد بیشتر بهعنوان یک ردیاب پلیسی نظامی شناخته میشود، اما برای تمام خودروهای سواری و سنگین قابلیت استفاده دارد. البته که خیلی راحت می توان این ردیاب را بین خودروهای خود جابجا کنید. ردیاب آهنربایی که در دسته ردیاب های بیرونی قرار می گیرد با سیم کشی درون خودرو و یا موتورسیکلت و قایق کار نداشته و می تواند تنها با استفاده از قطعه آهنربایی قوی که در آن تعبیه شده به قسمت فلزی وسیله نقلیه مورد نظر بچشبد. با نصب انواع ردیاب خودرو آهنربایی بر روی وسایل نقلیه مختلف می توان در هر زمان از موقعیت وسیله نقلیه آگاه شد.

کافیست با قرار دادن آن در لباس، کیف و یا سایر وسایل با یک تماس تلفنی از مکان و موقعیت آن آگاه شوید. انواع جی پی اس خودرو با تنوع در کیفیت و طرح از جمله تجهیزات مناسب برای محافظت از خودرو می باشد. ردیاب و جی پی اس آهنربایی TP122 یکی از پرفروش ترین ردیاب های بازار ایران با نگهداری شارژ بالا است. جی پی اس مگنتی شارژ دهی بالایی داره و در برخی مدل ها میتونه تا ۱٫۵ ماه هم شارژ دهی داشته باشه. مدل های مختلف از 5 روز شروع شده تا 120 روز شارژ نگه میدارند.

اگر به دنبال ردیاب بدون سیم کشی و مقاوم هستید بدون شک ردیاب آهنربایی 30 روز شارژ مناسب است. از این رو برای پیشگیری از سرقت خودرو و ردیابی آن در صورت سرقت از انواع تجهیزات مدرن و به روز بهره گرفته می شود. از بهترین نمونه های این تجهیزات می توان به انواع ردیاب خودرو آهنربایی اشاره ردیاب آهنربایی تبریز کرد.

هر خودروی واحد را می توان ردیابی کرد و رئیس بخش میتواند افسران را تحت نظر داشته باشد تا اطمینان حاصل کند که در صحنه ی جرم حضور دارند و در محل کار میمانند. پشتیبانی از چهار باند فرکانسی 850/900/1800/1900MHZ مگا هرتز بدین معنی که از سه اپراتور همراه اول – ایرانسل و تالیا پشتیبانی می کند. همچنین تمامی اپراتورها تلفن همراه را نیز پشتیبانی می کند. ردیابی آفلاین نیز با استفاده از ارسال پیامک توسط این ردیاب ممکن است. قابلیت تعریف چند کاربر نیز از امکانات قابل توجه آن است.