راننده ، یکی دیگر به جرم “سرقت 4.25 کرور از وانت نقدی خودپرداز”

توسط: سرویس خبر اکسپرس | بمبئی |

19 نوامبر 2020 ، 2:58:58 صبح





NIA مرد کارناتاکا را که به پرونده استخدام LeT در بنگال غربی متهم است ، دستگیر کردپلیس متهم را Rohit Aaru شناسایی کرده است. (تصویر نمایندگی)

نزدیک به یک هفته پس از آنکه راننده ای که در شرکت نویسنده ادعا می شد با یک ون پول نقد حاوی 4،25 کرور روپیه فرار کرد ، پلیس او و همدستش را در احمدنگار دستگیر کرد.

پلیس متهم را Rohit Aaru (26) شناسایی کرد که وظیفه حمل وجه نقد به دستگاه های خودپرداز را داشت که توسط بانک کوتاک ماهیندرا در ویرار اداره می شد. طبق گفته پلیس ، شامگاه 12 نوامبر ، آرو از مسیر خود منحرف شد و با پول به سمت کالانان حرکت کرد.

پلیس گفت بعداً کشف کرد که وانت در کالین قفل شده و متروک است و مبلغی معادل 2.66 کرور در داخل خودرو دست نخورده است.

پلیس گفت که پس از س questionال از افراد نزدیک به آرو ، مشخص شد که وی با کمک یکی از دوستانش به احمدناگر فرار کرده است.

روز چهارشنبه ، آرو و دوستش ، به نام چاندراکانت گایکواد (41 ساله) ، ردیابی شدند و آنها با یک موتور سیکلت با کیلیان 1.88 کرور در کیسه از کالان فرار کردند.

آرو همچنین 41000 روپیه به همراه دوست دیگری به جا گذاشت که این نیز توسط پلیس توقیف شده است. سانجیکومار پاتیل ، معاون کمیسار پلیس ، منطقه دوم پلیس میرا-بهایاندار واسای-ویرار ، گفت: “متهم ادعا کرد که بقیه پول را خرج کرده است.”

پاتیل گفت که آرو و گایکواد از ابتدای ماه در حال برنامه ریزی برای سرقت بودند. “هنگامی که از طریق وجه نقد شرکت و بانک به ما هشدار داده شد ، ما شرح خودرو را تنظیم کردیم و ایستگاه های بازرسی ایجاد کردیم. متهم از دیدن حضور بیشتر پلیس در جاده ها وحشت کرد و وانت را در کالیان خندق کرد. “

پاتیل اضافه کرد که آرو کیف کافی کافی برای حمل همه پول را ندارد و مجبور شد با همان مقدار که در آن جا دارد آنجا را ترک کند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار بمبئی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود