راجیف خاندلوال: ناکسالبری در زمان اوج کوید تیرباران شد

نوشته شده توسط سانا فرزین | بمبئی |

2 دسامبر 2020 2:50:23 بعد از ظهر





راجیف خندلوال ، ناکسالبریNaxalbari در حال پخش در ZEE5 است.

آخرین پیشنهاد ZEE5 Naxalbari با هیجان و جذابیت خالص خود قلب ها را به دست آورده است. این سریال با زیركی از مشاركت سیاسی – اجتماعی كه موجب ناراحتی ناكالیت ها می شود ، تأكید می كند.

بازیگران اصلی نمایش راجیف خاندلوال ، ساتیادیپ میشرا و عامر علی اخیراً در ارتباط با آخرین نمایش خود با indianexpress.com تعامل داشتند و در میان همه گیر و نگرانی خود از کنترل وزارت رسانه های دیجیتالی بر رسانه دیجیتال کار می کردند.

راجئو خاندلوال آن را نمایش مستقیم جلوه داد و گفت که ناکسالبری هیجان انگیزی است که به عمق موضوع نمی پردازد. وی گفت: “زمینه مربوط به ناخالص ها است اما این یک داستان انتقام جویی است ، با شخصیت های بسیار جالبی.”

با توجه به اینکه ZEE5 اولین پروژه ای بود که پس از رفع کمی محدودیت های قفل در خارج از منزل فیلمبرداری شد ، این بازیگر گفت که تجربه بسیار متفاوتی از فیلمبرداری برای نمایش بود. از نظر خاندلوال ، “دعوت به مشکل برای خانه” چیزی نبود. وی همچنین به اشتراک گذاشت که از آنجا که SOP ها به کار متفاوتی احتیاج دارند ، بسیاری از توالی ها باید کاهش یابد.

“ما می توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم. با این حال ، عملاً امکان پذیر نبود و بنابراین مجبور شدیم بسیاری از موارد را کاهش دهیم. من می خواهم مخاطب درک کند که چگونه و در چه زمان نمایش در زمان اوج Covid فیلمبرداری شده است. آنها باید این نکته را در ذهن داشته باشند و به سازندگان امتیاز دهند. “راجیف خاندلوال با لبخند به اشتراک گذاشت.

https://www.youtube.com/watch؟v=9htAdi89kbM

تیم ، طبق گفته بازیگران ، هرگز با هم معاشرت نمی کردند یا بسته های مهمانی مهمانی را که برای همه چیز جدید بود ، جمع نمی کردند. برای اولین بار ، این رفاقت از بین رفته بود ، اگرچه برای همه آنها ، حفظ امنیت خود در اولویت بود.

Satyadeep Mishra که یکی از ناخالصان را بازی می کند ، حتی حادثه ای را به اشتراک گذاشت که در آن یکی از اتومبیل های آنها که دارای پلاک تامیل نادو بود ، در روستا مجاز نبود. به دلیل اینکه مردم احساس می کنند خارج از کشور هستند و می توانند ویروس را به صورت محلی گسترش دهند ، مجبور به تیراندازی شد. به اشتراک گذاشتن اینکه او سپاسگزار است که همه آنها در چنین شرایط دشواری کار می کردند ، برای میشرا ، کار در نمایش تماماً ساختن خاطرات بود.

این بازیگر که بیشتر در مورد سهم خود صحبت کرد ، گفت که او در حال بازی کردن عضله است ، که یک پسر خوشحال کننده است. “سرپرستان او باید همیشه او را در بند محکم نگه دارند ، با توجه به اینکه خیلی زود باخت. با این حال ، در این فصل ، شما نمی دانید که چرا او چنین است. او یک فرد اسلحه دیوانه وار است. “

راجئیز خاندلوال ، که در نمایش های قبلی خود نقش افسران را بازی می کند ، اضافه کرد که تهیه لباس دوباره بسیار جالب بود. او که از سابقه ارتش بود ، گفت که به طور طبیعی به او می رسد. حتی اگر برادرش در ارتش باشد ، این بازیگر گفت که نگرش او بیشتر شبیه یک سرباز است. وی اظهار داشت که با توجه به اینکه هیچ یک از بازیگران با پروژه های دیگر تداوم ندارند ، همه آنها می توانند بر روی ظاهر خود کار کنند و قطعات خود را مطابقت می دهند. این بازیگر نیز سبیل خود را رشد داد ، که مورد علاقه طرفداران او قرار گرفته است.

موضوع naxal موضوعی قابل بحث است و راجیف خاندلوال اطمینان داد که تیم در تلاش نیست هیچ اظهار نظر سیاسی کند. وی به اشتراک گذاشت ، “این مسئله ممکن است بحث برانگیز باشد اما ما نمایشی را ترتیب داده ایم که به این موضوع نمی پردازد. صادقانه بگویم ، اطلاعات زیادی در مورد ناخالص شناخته نشده است و از این رو همیشه علاقه ای به اطراف آنها ایجاد می شود. ما در تلاش نیستیم چیزی بگوییم یا تبلیغ کنیم. ما بیشتر به این فکر می کنیم که چه کسی از چنین چیزی سود می برد. “

همچنین بخوانید | عامر علی درباره ناکسالبری: باید مردم را متقاعد کنم که می توانم نقش منفی ایفا کنم

بخشنامه اخیر دولت ، رسانه دیجیتال را تحت وزارت I&B قرار داده است. برای Satyadeep Mishra این می تواند تغییرات خاصی ایجاد کند اما او احساس می کند سازندگان راهی پیدا می کنند. “ممکن است شخصیت ها دیده شوند که خطوط مختلفی را بیان می کنند. فضای دیجیتال کره چشم بسیار زیادی گرفته است و همه افراد درگیر کاری را که می خواهند انجام دهند انتخاب کردند. گفته است که ممکن است وزارتخانه سعی در کنترل داشته باشد اما داستانها همیشه نقل می شوند ، ممکن است به صورت لحنی باشد. من فکر می کنم در عصر امروز و همچنین جهانی ، هر چیزی که ضد استقرار باشد ، کنترل شود. اما راه های دیگری نیز وجود دارد و مردم آن را پیدا می کنند تا داستان هایی را که می خواهند تعریف کنند. “

با این حال ، راجیف خاندلوال ترس متفاوت از بخشنامه جدید دارد. این بازیگر احساس می کند در روزهای آینده اکثر نمایش ها ممکن است شبیه به هم باشند. “من نگرانم که هر پروژه ای یکسان باشد ، زیرا فرمول های خاصی برای دنبال کردن دارد. و زیبایی این بستر در تنوع و عطر و طعم آن است. با این حال ، هرچه بگوییم ، همه فرضی است. ما نمی دانیم چه کسی مسئولیت این کار را بر عهده خواهد گرفت. شاید برخی از افراد لیبرال وارد شوند و آنها بفهمند که برای کار در فضای دیجیتال چه کاری لازم است. “

ناکسالبری همچنین با بازی Shakti Anand ، Tina Dutta و Sreejita De ، در ZEE5 پخش می شود.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd