راتن تاتا در اینستاگرام توضیح می دهد که چرا نام سگ دفتر خود را “گوا” گذاشته است

توسط: میز ترندها | دهلی نو |

19 نوامبر 2020 ، 2:47:28 بعد از ظهر





تاتان راتن ، ارزش خالص راتا تاتا ، سگ های تاتا راتان عکس های ویروسی سگهای خیابان تاتا راتان ، اینستاگرام تاتا راتن ، عکس تاتا دیوان راتان ، عکس ، روند اکسپرس هند ، اخبار اکسپرس هندبا بیش از 3 میلیون فالوور ، طولی نکشید که این پست ویروسی شد و بسیاری از مردم از داستان پشت سگی به نام “گوا” متعجب شدند.

راتان تاتا ، رئیس گروه ممتاز تاتا ، در مورد عشق خود به حیوانات ، به ویژه سگ های خیابان ، پست مشترکی را به اشتراک می گذارد. در دیوالی ، تاتا تصویری از او در حال گذراندن جشنواره با سگ ها ، از جمله “همراه دفتر” خود به نام گوا منتشر کرد.

اینستاگرام گفت: “چند لحظه دلخراش با سگهای پذیرفته شده بمبئی هاوس این دیوالی ، به ویژه گوآ ، همراه دفتر من.”

لنج مخصوص حیوانات ، که بخشی از مقر جهانی Tata Group در بمبئی است ، به سگهای ولگرد ساکن اطراف منطقه اختصاص یافته است. گفته می شود ‘گوا’ مورد علاقه تاتا است.

با بیش از 3 میلیون پیرو در سیستم عامل ، طولی نکشید که این پست به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شد و بسیاری از آنها تعجب کردند که چرا این سگ را “گوا” نامگذاری کرده اند.

در پاسخ به سeryالی ، تاتا نوشت: “او وقتی سوار ماشین همکار من در گوا شد و تا خانه بمبئی آمد توله سگ ولگردی بود. از این رو نام گوا گرفته شده است.

در اینجا نحوه واکنش مردم به پست صنعتگر آمده است:

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پرطرفدار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd