رئیس دولت اجرای قطع برق برای بدنام کردن کشاورزان: سوخبیر

توسط: سرویس خبر اکسپرس | لودیانا |

6 نوامبر 2020 ، ساعت 9:09:45 بعد از ظهر





وزیر ارشد پنجاب آماریندر سینگ ، سوخبیر سینگ بدل ، دولت کنگره پنجاب ،بدل همچنین ادعا كرد كه دولت كنگره عمداً تعهد تعهد به راه آهن را به تأخیر انداخت كه تمام مسیرها روشن است و خدمات قطار به ایالت باید دوباره راه اندازی شود. (بایگانی)

سوخبیر سینگ بدال جمعه ، رئیس شرومانی آکالی دال (SAD) ادعا کرد که CM نمی خواهد بحران جاری را به دلیل تعلیق قطارهای کالا به پنجاب حل کند.

این دلیل عدم دیدار سروان عماریندر سینگ با وزیر راه آهن یا حتی نخست وزیر در سفر اخیر خود به دهلی است. او می خواهد این مسئله طولانی شود تا توجهات از شکست های دولت او منحرف شود. CM در حال انجام یک بازی خطرناک است که می تواند دولت را به دوران ناآرامی های اجتماعی و بی ثباتی اقتصادی سوق دهد. ” رئیس SAD برای شرکت در یک جلسه کارگران در Gidderbaha در منطقه Muktsar بود.

وی همچنین گفت CM Amarinder Singh نباید با انجام یک مسابقه ثابت با مرکز پنجابی ، برای تأخیر در راه اندازی مجدد قطارهای باری و اجرای همزمان قطع برق در پنجاب ، برای بدنام کردن تحریکات مداوم سازمان های کشاورزان ، پنجاب را عبور دهد.

سوخبیر با بیان اینکه اگر کشاورزان قدرت کاشت محصول گندم ورودی را پیدا نکنند ، CM شخصاً مسئول خواهد بود ، گفت: “حتی اگر برق ارزان به وفور در دسترس است ، دولت پنجاب همان را خریداری نمی کند و عمداً قطع برق را اعمال می کند تا تبدیل شود. پنجابی ها علیه سازمان های کشاورزان. “

بدل همچنین ادعا كرد كه دولت كنگره عمداً تعهد تعهد به راه آهن را به تأخیر انداخت كه تمام مسیرها روشن است و خدمات قطار به ایالت باید دوباره راه اندازی شود. وی گفت که همین دیروز بود که این واقعیت به مرکز منتقل شد حتی اگر بیش از یک هفته بود که سازمان های کشاورز تحریک “راه آهن” خود را برداشته بودند. وی افزود: “با تأخیر در پرداخت این تعهد ، CM نه تنها خسارت بزرگی به تجارت و صنعت وارد كرده است ، بلكه علاوه بر افزایش قیمت کالاهای اساسی در این كشور ، كود مورد نیاز محصول گندم را نیز به تأخیر انداخته است.”

رئیس SAD همچنین از BJP درخواست کرد تا به سازمانهای کشاورزان گوش فرا دهد و احساسات پنجابی ها را که توسط سه قانون مرکزی بازاریابی کشاورزی مورد آزار قرار گرفته اند ، تحسین کند. وی گفت برخی از رهبران BJP در پنجاب علناً در حمایت از كشاورزان این ایالت حضور یافته اند و اظهارات اخیر وزیر سابق كابینه سورجیت كومار جیانی كه در آن وی از رهبران BJP خواسته است تا شکایات كشاورزان را حل و فصل كند ، گامی در مسیر درست است. .

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود