رئیس جمهور کوویند می گوید: “بزرگترین مانع در بهبود دسترسی به عدالت برای همه.”

توسط: PTI | دهلی نو |

به روز شده: 26 نوامبر 2020 ، 8:10:37 بعد از ظهر





رئیس جمهور رام نات کویند ، کنفرانس افسران رئیس کل هند ، کنفرانس Kevadiya ، اخبار گجرات ، اخبار اکسپرس هندرئیس جمهور رام نات کویند

رئیس جمهور Ram Ram Nath Kovind روز پنجشنبه حتی در حالی که از قوه قضائیه و دادگاه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در راه انجام وظیفه تأمین امنیت قدردانی کرد ، رئیس جمهور گفت: “مهمترین” مانع در بهبود “دسترسی به عدالت برای همه” است. عدالت برای شهروندان.

كویند در سخنرانی خود در مراسم روز قانون اساسی كه توسط دیوان عالی كشور برگزار شد ، اظهار خوشحالی كرد كه دادگاه راس در میان همه گیری ، با استفاده از راه حل های فن آوری مانند كنفرانس ویدیویی و بایگانی الکترونیکی ، به كار خود ادامه داده و عدالت را توزیع می كند.

“خوشحالم که دادگستری بالاتر قضاوت های خود را به زبان های منطقه ای بیشتر و بیشتر در دسترس قرار داده است. این مطمئناً بهترین راه برای نگه داشتن هرچه بیشتر شهروندان در جریان است و در نتیجه نهاد دادگستری را به شهروندان كلی نزدیك می كند. “

راوی شانکار پراساد ، وزیر اتحادیه حقوق ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، قوه قضاییه را به دلیل مناسب بودن و ادامه کار خود علی رغم شرایط مهارکننده در طی همه گیری ، تبریک گفت.

وی از نارضایتی از دادگاه اوج به دلیل عملکرد قضایی ابراز ناراحتی کرد و از مردم خواست تا در انتقاد از احکام یا دستورات از عباراتی مانند “بربریت قضایی” استفاده نکنند.

رئیس دادگستری SA Bobde گفت که قوه قضاییه از طریق همه گیری و تعهد خود برای اطمینان از حفظ دسترسی به عدالت برای همه شهروندان ، سخت کار کرده است.

وی گفت که دادگاه عالی هند بسیار بهتر از دادگاه های سایر کشورها عمل کرده است. دادستان کل KK Venugopal پیشنهاد کرد که برای اطمینان از دسترسی همه به دادگستری ، چهار دادگاه تجدیدنظر متوسطه با 15 قاضی در چهار گوشه کشور وجود داشته باشد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.