دوستان کسی عکس از تراتل پیکاپ نداره ؟

اما با نصب تراتل چهارتایی برای هر سیلندر ورودی هوای مجزایی تعبیه میکنیم. پس اگرچه اين قطعه عملكرد موتور را تا حدودي بهينه مي كند، اما نبايد توقع زيادي از آن داشت. فروشگاه لوازم یدکی دو نوع از این قطعه را داشت. تیم طراحی آلمانی از دانشگاه آخن آلمان موتور پراید را افزایش حجم دادهاند و با… پیشرانه این اتومبیل به 2000 سی سی افزایش حجم داشته است، میل لنگ و شاتون و پیستون همه و همه از آلیاژهای سبک و مخصوص مسابقه تهیه شده است، سوپاپ و فنرهای آن نیز مانند قسمت های دیگر پیشرانه دستخوش تغییرات شده است، انجین BP پایه قدرتمندی دارد اما زمانی که دیگر تمامی قطعات داخل آن فورجدکاری شده باشد دیگر حسابش جدا از BP استاندارد است، اویل پمپ Toda بر روی اتومبیل نصب شده، کیت کامل سرسیلندر به غیر از میل سوپاپ ها به سفارش تیونر اتومبیل در ایران خریداری شد است، برای اتومبیل مورد بررسی در ابتدا از سیستم سوخت KMS استفاده شده بود که گویا آن چنان که باید نبوده است و کامپیوتر آن مجددا تغییر پیدا کرده است، اتومبیل مورد بررسی انژکتور و دارای تراتل بادی است که تراتل های KMS راندمان بسیار بالایی را به این پیشرانه هدیه کرده اند، سیستم اگزوز نیز تغییراتی داشته است و هدرز استیل دست ساز و مابقی لوله های آن تا انتها از آهن تعبیه شده است، رادیاتور اتومبیل نیز بزرگ تر و راندمان سیستم خنک کننده اتومبیل بالا رفته است، گفته می شود که این اتومبیل با برنامه ریسینگ و قرار گرفتن در حالت Advance و ریختن سوخت مسابقه قدرتی معادل 180 اسب بخار را داراست که برای یک پیشرانه 2 لیتر اتمسفریک آن هم از نوع BP بسیار عالی و تحسین برانگیز است.

بسیاری پس از حجم زدن پیشرانه به سراغ پیستونهای تیبا، ریو، B5 و دوو سییلو میروند. به این صورت که گه گاه گیر می کرد و با زدن تقه روی آن (با یک آچار) به کار می افتاد. اول باید رزناتور رو از روی ماشین باز کرد ( رزناتور ۲۰۶ یک لوله پلاستیکی نسبتا” نرمه که از فیلتر هوا به ورودی محفظه دریچه گاز با یک بست گرد وصل شده و به همه چیز شباهت داره به غیر از رزناتور!!! ) . این عیب بعد از این بروز کرد که از روی دست انداز با سرعت رد شدم و ماشین بالا و پایین پرید. ایجاد تغییرات فنی در موتور ماشین برای به­دست آوردن شتاب و سرعت بیشتر انجام می­گیرد، هم­چنین در کنار این تغییرات باید سیستم ترمزگیری و کنترل ماشین هم بهبود پیدا کند تا به­صورت همروند یک ماشین تقویت شده داشته باشید. در کنار این، نصب قطعهای به­نام هدرز میتواند به تخلیه سریع­تر و کامل­تر سیلندر از گازهای منفجر شده و مکش قدرتمندتر و تنفس بهتر موتور کمک شایانی کند. کیت مکش قطعهای است که هوای تمیز و سرد را از بیرون موتور دریافت میکند و درون تراتل ها میکند و یک احتراق پر انرژی را میسازد.

برای حذف آن خلاصی، از یک واشر به ضخامت تقریبی دو میلیمتر استفاده کردم و آنرا در پشت لرزه گیر کوچکتر قرار دادم البته از آنجایی که دسته موتور بسته شده بود و بدون باز کردن آن امکان بیرون آمدن لرزه گیر نبود، یک قاچ از واشر را بریدم و با کمی شل کردن پیچ لرزه گیر آنرا در پشتش جا دادم که در تصویر قابل مشاهده است و همین کار باعث حذف تمام لرزش های باقی مانده شد و اثری که داشت از انجام باز کردن دسته موتور برایم جالب تر بود! سوپرشارژ ها برای اینکه جریان هوای بیشتری دریافت کنند، بیرون کاپوت قرار می گیرد. ممنون از اینکه با امداد خودرو انرژی کار کاسپین تا پایان این مقاله همراه بودید. موتور اتومبیل برای خوب کار کردن نیاز به هوای تازه و پاک دارد. داخل اتومبیل بسیار ساده و مانند روزهای اول تمیز و مرتب است، استارت می زنیم و شاهد روشن شدن بسیار استاندارد اتومبیل هستیم در زمان کار کردن در دورهای پایین بسیار عادی و بی صداست، شروع به حرکت می کنیم و در ابتدا دنده ها را در دورهای پایین تعویض می کنیم، اتومبیل مورد بررسی دارای جعبه دنده مطلوبی جهت شرکت در درگ است، سواری اتومبیل قرص و محکم و اصلا مشخص نیست که در حال حاضر سوار بر یک پراید 850 کیلوگرمی با قدرت مرز 200 اسب بخار هستیم، سیستم تعلیق این اتومبیل بهینه شده و 4 کمک قابل تنظیم برای آن در نظر گرفتند تا سواری اتومبیل با این پیشرنه قدرتمند از حالت استاندارد خارج نشود کمک های گازی روغنی اتومبیل واقعا تنش آن چنانی به اتومبیل وارد نمی کنند و باعث می شوند تا شما در سرعت های بالا دلتان قرص باشد.

البته اگر خودروی سمند یا پژو شما برقی باشد، حسگر سنسور گاز، داخل خود دریچه گاز تعبیه می شود و برای یک فرد معمولی به راحتی قابل تشخیص نیست. 3, بالاترین قیمت پژو های جدید ایران خودرو , 77 مـیلیون تومان, ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۸ تير. انتهای این سنسور القایی حساس، یک آهنربای دائم و یک سیم پیچ قرار دارد که با چرخ دنده های فلایویل دور موتور فاصله اندکی دارد و با همکاری هم، عملکرد سنسور را کامل می کنند. لطفا در نامه درخواست تلفن ثابت خود را ذکر بفرمایید و مهر و امضای مالک محصول در انتهای آن آورده شود. هوای ورودی را فشرده میکنند و با قدرت وارد محفظه احتراق میکنند. براي مثال محصولات مشابهي در بازار ايران وجود دارد كه ذر تبليغات آنها بيش از ” 20 درصد افزايش قدرت موتور ” ذكر شده است.در حاليكه چنين قطعاتي به شرط طراحي صحيح هيچ گاه حتي قدرت خروجي را 5 درصد هم افزايش نداده اند.