دهلی: 53 ساله در اثر قوچ های دو چرخ اتومبیل می میرد

توسط: سرویس خبر اکسپرس | دهلی نو |

8 دسامبر 2020 3:51:59 صبح





دهلی: 53 ساله در اثر قوچ های دو چرخ اتومبیل می میردیک مرد 53 ساله کشته شد که ادعا می شود یک آئودی Q7 به یک دوچرخه سواری که در منطقه جاده جانپات دهلی نو سوار بود ، برخورد کرد اواخر یکشنبه شب.

یک مرد 53 ساله کشته شد که ادعا می شود یک آئودی Q7 به یک دوچرخه سوار که در منطقه جاده جانپات دهلی نو سوار شده بود ، یکشنبه شب برخورد کرد. دیپاک یداو DCP اضافی (دهلی نو) گفت: “یک تماس PCR در ساعت 10.30 شب در مورد یک حادثه دریافت شد.”

پلیس متوفی را به نام وینود کومار ، ساکن یوسف سرای شناسایی کرد. یک مورد در بخش هایی از رانندگی عجولانه و منجر به مرگ در اثر سهل انگاری ثبت شده است ، و پلیس آنکیت گوپتا (30 ساله) ، ساکن شهر ونزان ویهار ، متقاضی CA را دستگیر کرد.

یداو گفت: “كومار توسط گوپتا به بیمارستان RML منتقل شد و در آنجا پس از ورود اعلام شد كه وی كشته شده است.” یک افسر ارشد پلیس گفت که کومار ، که بیکار است ، از بیمارستانی که همسرش تحت درمان سرطان است به خانه بازگشت.

پلیس گفت که متهم هنگامی که حادثه رخ داد از خانه یکی از دوستانش به خانه برگشت. یک افسر ارشد پلیس گفت آنها در حال بررسی ادعاهایی هستند که احتمال دارد متهم سرعت بالایی داشته باشد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار دهلی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود