در هیماچال ، بهبودهای Covid بیش از موارد جدید است

توسط: سرویس خبر اکسپرس | شیملا |

2 دسامبر 2020 8:57:22 بعد از ظهر





شیملا ، بازار شیملا ، ممنوع الخروج شیملا ، شیملا COVID-19در اواخر سپتامبر و بعضی اوقات در ماه اکتبر ، موارد فعال Covid در هیماچال پس از شروع بهبودی روزانه بیش از عفونت های جدید ، به طور قابل توجهی کاهش یافته است. (عکس اکسپرس: پرادیپ کومار)

بر اساس بولتن های Covid که توسط مقامات بهداشت ایالتی منتشر شده است ، طی دو روز گذشته تعداد بهبودهای Covid در هیماچال پرادش بیش از عفونت های جدید بوده است. روز سه شنبه ، 759 نفر در این ایالت بهبود یافتند ، در حالی که 709 مورد جدید گزارش شد. روز دوشنبه 855 نفر از این بیماری بهبود یافتند و 515 مورد جدید ثبت شد.

این ایالت در حال حاضر 8218 مورد فعال Covid دارد و 656 مورد مرگ مرتبط با Covid رخ داده است. تعداد کل موارد گزارش شده تاکنون 40518 نفر بوده و 31،548 نفر از این بیماری بهبود یافته اند. در حال حاضر شیملا ، مندی و کانگرا با داشتن حدود 4800 مورد فعال ، بیشترین آسیب را در این مناطق دارند. روز سه شنبه ، 21 بیمار Covid در معرض بیماری قرار گرفتند ، که یکی از بالاترین مرگ های مربوط به Covid در یک روز در هیماچال است. علاوه بر این ، 22 بیمار در 23 نوامبر بر اثر این بیماری فوت کرده بودند.

در اواخر سپتامبر و بعضی اوقات در ماه اکتبر ، موارد فعال Covid در هیماچال پس از شروع بهبودی روزانه بیش از عفونت های جدید ، به طور قابل توجهی کاهش یافته است. این روند علی رغم تصمیم دولت ایالت برای لغو کلیه محدودیت های جنبش بین ایالتی در اواسط سپتامبر مشاهده شد.

دولت ایالت همچنین اجازه داد مدارس از 2 نوامبر بازگشایی شوند ، اما پس از افزایش موارد Covid در نوامبر ، آنها بار دیگر تعطیل شدند. افزایش تصاعدی تعداد موارد Covid و مرگ و میر در این ایالت ادامه داشته و دولت را مجبور کرده است که در چهار منطقه ممنوع الخروج شبانه و محدودیت های مختلف دیگر در سراسر هیماچال را اعمال کند. از آنجا که این موج افزایش عمدتاً مربوط به عروسی ها و رویدادهای اجتماعی بود ، دولت ایالت محدودیت هایی را در همه اجتماعات عمومی ایجاد کرد و جلسه زمستانی مجلس قانونگذاری ایالتی را که قرار بود در این ماه برگزار شود لغو کرد.

در همین حال ، کمیته قرنطینه سازمانی دولت توصیه کرده است که انزوای نهادی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی بدون علامت و با علائم خفیف باید ده روز باشد.

کارکنان بهداشتی مثانه می توانند ده روز پس از شروع علائم ترخیص شوند ، به شرطی که در سه روز گذشته تب نداشته باشد. قبل از ترخیص و قبل از عضویت نیازی به آزمایش نخواهد بود. در زمان ترخیص ، به کارمندان بهداشت توصیه می شود که در خانه / خوابگاه منزوی شده و سلامتی خود را به مدت هفت روز کنترل کنند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود