در حالی که ICC سیستم امتیاز تغییر یافته برای مسابقات قهرمانی آزمون جهانی را اعلام کرد ، پرش از استرالیا از هند عبور کرد

توسط: میز ورزشی |

به روز شده: 19 نوامبر 2020 ، ساعت 10:14:51 بعد از ظهر





مسابقات قهرمانی آزمون جهانی ICCجدول رده بندی مسابقات قهرمانی آزمون جهانی ICC – 19 نوامبر سال 2020. (ICC / توییتر)

شورای بین المللی کریکت (ICC) روز پنجشنبه تغییراتی را در سیستم امتیازات قهرمانی آزمون جهانی ICC اعلام کرد که به دلیل همه گیری COVID-19 اصلاح شد. طبق سیستم جدید ، استرالیا از هند رد می شود تا مقام برتر را بدست آورد.

هیئت مدیره توصیه ای از کمیته کریکت ICC به ریاست آنیل کامبل را برای تغییر شرایط مسابقه برای تعیین نحوه محاسبه سریالهای تحت تأثیر همه گیری جهانی در جدول امتیازات تصویب کرد.

ICC در گفت: بیانیه منتشر شد

مقررات فعلی حکم می کند که مسابقات که به اتمام نرسیده اند ، به عنوان یک تساوی با امتیاز تقسیم شده رفتار شود. کمیته کریکت حفظ وضعیت موجود یا تعیین جدول رده بندی نهایی لیگ قهرمانی آزمون جهانی از مسابقات انجام شده را در نظر گرفت. “

تیم ها اکنون به ترتیب یا درصد امتیازات کسب شده رتبه بندی می شوند.

کمیته کریکت و کمیته مدیر ارشد از روش رده بندی تیم ها بر اساس مسابقات تکمیل شده و امتیازات کسب شده پشتیبانی می کنند ، زیرا این نشان دهنده عملکرد آنها است و تیم هایی را که قادر به رقابت در تمام مسابقات خود نیستند بدون هیچ تقصیری به خودی خود آسیب نمی رساند ، گفت مدیر اجرایی ICC مانو ساوهنی.

وی افزود: “ما طیف وسیعی از گزینه ها را بررسی كردیم ، اما اعضای ما به شدت احساس می كردند كه باید طبق اولین برنامه فینال مسابقات جهانی آزمون در ژوئن سال آینده میلادی پیش برویم.”

هیئت مدیره همچنین تأیید کرد که جام جهانی T20 زنان ICC از اواخر سال 2022 به جایگاه فعلی خود به 9-26 فوریه 2023 منتقل خواهد شد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd