در جلسات همه احزاب ، CM Kejriwal بار دیگر ممنوعیت Chhath را تکرار می کند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | دهلی نو |

20 نوامبر 2020 2:48:20 صبح





. BJP گفت که دولت با وجود آژانس هایی مانند NCDC پیش بینی افزایش موارد در زمستان ها ، مداخلات به موقع انجام نداد ، در حالی که کنگره خواستار رایگان شدن آزمایشات در آزمایشگاه های خصوصی برای عموم مردم بود.

در میان مشاجره سیاسی درباره ممنوعیت برگزاری جشن های Chhath در این شهر ، وزیر ارشد آرویند کجریوال روز پنجشنبه گفت که این اقدام باید انجام شود زیرا اجتماعات بزرگ می توانست منجر به انتقال سریع ویروس کرونا در بین مردم شود.

CM اظهارات خود را پس از ریاست جلسه همه جانبه ، که با حضور رئیس BJP دهلی ، Adesh Gupta و رئیس کنگره دهلی ، آنیل چوداری و غیره برگزار شد ، بیان کرد. هم BJP و هم کنگره با ممنوعیت برگزاری جشن Chhath در ملا public عام مخالفت کرده اند.

“من عضوی از خانواده شما هستم ، من می خواهم که دو کرور مردم دهلی Chhath Puja را جشن بگیرند. اما می گویند 200 نفر در نزدیکی بدن آب برای جشن Chhath جمع می شوند ، حتی اگر یكی از آنها به تاج آلوده باشد ، این ویروس همه را زیر پا خواهد گرفت. ما فقط جشن Chhath Puja را در یک استخر آب عمومی یا هر بدن آب در فضای باز مجاز نداریم. بیایید Chhath Puja را با ماندن در خانه جشن بگیریم. ”Kejriwal گفت.

BJP و کنگره همچنین راه حل های Covid AAP را انتخاب کردند. BJP گفت که دولت با وجود آژانس هایی مانند NCDC پیش بینی افزایش موارد در زمستان ها ، مداخلات به موقع انجام نداد ، در حالی که کنگره خواستار رایگان شدن آزمایشات در آزمایشگاه های خصوصی برای عموم مردم بود.

کجریوال از طرف خود احزاب را ترغیب کرد که فعلاً سیاست را کنار بگذارند و به مردم خدمت کنند. “این یک شرایط دشوار برای دهلیشی ها است. هنگامی که دهلی این دوران سخت را پشت سر می گذارد ، نسل های آینده ما را به خاطر خدمات به مردم به یاد می آورند. “

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت جدیدترین اخبار دهلی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.