دانلود کتاب آموزش تعمیرات موبایل به صورت کاملا رایگان – آکادمی البان

همانطور که گفتم ابزارهایی برای شروع کار تعمیر موبایل لازم است. همانطور که می دانید امروزه مدل های متنوعی از گوشی وارد بازار شده است. اما یکی از دستگاه هایی که در کنار موبایل، استفاده از آن بسیار رایج می باشد تبلت است که با صفحه نمایشی بزرگتر قادر است برای بسیاری از کارها مورد استفاده قرار گیرد. کتاب همیشه یک کمک بزرگ برای همه بوده است اما آیا در کاری مانند تعمیرات موبایل، خواندن کتاب می تواند کافی باشد؟ تست مدار آنتن ( RX و TX )، و بررسی معایب مدار RF مانند عدم آنتن . در دوره های تئوری کلاس ها، به افراد قطعات مختلف موبایل در برندهای مختلف معرفی شده و تمامی اجزای الکترونیکی موجود در تلفن های همراه بررسی می گردد. پس از شرکت در آزمون کتبی لازم است در آموزن های عملی تعمیرات موبایل شرکت کنید. درصورتی که یک تعمیرکار حرفهای و ماهر در وهلهی اول برای اثبات تخصص خود و اعتبار کسب و کارش نسبت به تعمیر دستگاه اقدام میکند و درصورتی که واقعا تعویض لازم باشد پیشنهاد تعویض قطعات را میدهد چون بهرحال قطعهی تعویضی نمیتواند کیفیت قطعهی اصلی را داشته باشد و همچنین هزینهی تعویض در بیشتر مواقع از تعمیر بیشتر است.

لازم است تا در کلاس ها را به صورت جامع و کامل شرکت نمود و تا حد ممکن از غیبت کردن خودداری کرد چرا که تمامی مباحث ذکر شده در کلاس ها در آزمون های فنی و حرفه ای آورده می شود. مهیا موبایل در آموزشگاه های خود فضایی را برای تعمیر گوشی برای کار آموزان خود فراهم کرده است که می توانند قبل از کلاس ، بعد از کلاس و حتی بعد از دوره تشریف بیاورند از فضا ، امکانات ، تجهیزات و کمک و نظارت اساتید استفاده کنند گوشی مشتری خود را تعمیر کنند و اجرت تعمیرات را نیز خود دریافت آموزش تعمیرات موبایل خمینی شهر کنند. با کسب نمره قبولی در آزمون عملی، مدرک فنی و حرفه ای برای فرد صادر می گردد و کد مخصوصی به وی داده می شود که این کد در واقع کار مدرک را کرده و تنها به صورت الکترونیکی می باشد.قبولی در آزمون تئوری نیازمند کسب نمره 50 و در آزمون عملی نیارمند نمره 70 می باشد. بلکه مرحله اصلی از زمانی شروع می شود که کار آموز شروع به کار کرده و اولین کار خود را انجام دهد. حتی اگر تصور کنیم کارآموز بتواند برخی تجهیزات مورد نیاز را تهیه کند تا حین آموزش آنلاین همزمان بصورت عملی آن را انجام دهد، دو مشکل اساسی خواهیم داشت.

سایر دوره های تخصصی که در مجتمع آموزشی برق برگزار می شود عبارت اند از: آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آموزش تعمیرات ایسیو و … با دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای تعمیر گوشی های موبایل می توان وارد بازار کار شده و برای این کار باید در دوره های آموزشی وابسته به سازمان فنی و حرفه ای شرکت نمود. برای انجام این کار علاوه بر سرمایه مورد نیاز برای مغازه، باید مبلغی را هم برای خریداری ابزار کار و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل در نظر داشته باشید. علاوه بر این تکنولوژی تولید گوشی های موبایل با سرعت بسیاری در حال پیشرفت است. افرادی که در این دوره ها شرکت می کنند می توانند با پشت سر گذاشتن مراحلی که وجود دارد مدرک بین المللی فنی و حرفه ای تعمیر تلفن همراه را دریافت نمایند. پس از پایان دوره نیز مدرک معتبر از سازمان فنی حرفهای به شما اعطا میشود که در هر شرکت و سازمانی در ایران معتبر و قابل ارائه است.

این دوره های آموزشی با مدرک رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای بوده و کار آموز با شرکت در کلاسهای عملی بعد از اتمام دوره خواهد توانست با اعتماد به نفس فعالیت خود را در زمینه تعمیرات موبایل شروع نماید. شاید فکر کنید تعمیرات موبایل کار ساده ای است و نیازی به آموزش ندارد و می توانید با جستجو در اینترنت و مشاهده چند فیلم آموزشی آن را یاد بگیرید، اما شما اشتباه می کنید. دوره آموزش تعمیرات تلفن همراه برای چه کسانی مناسب است؟ آیا می دانید هنگام انتخاب یک این آموزشگاه به چه موضوعاتی باید توجه داشته باشید؟ آموزش های عملی نیز در کارگاه های آموزشگاه ها برگزار شده و گوشی های مختلف در اختیار همه کارآموزان قرار می گیرد تا این افراد به صورت عملی و تجربی نیز با نحوه تعمیر گوشی های موبایل آشنایی پیدا نمایند. 2. ایا دوره آموزش تعمیرات موبایل یک دوره جامع است؟ در پایان دوره نیز موفق به کسب مدرک معتبر از سوی این مجموعه می شوید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آموزش تعمیرات موبایل در تهران ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.