دادگاه عالی پنسیلوانیا قوانین را به چالش کشیدن در انتخابات رد می کند

توسط: AP |

29 نوامبر 2020 ، ساعت 11:35:51 صبح





دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، جمعه ، نوامبر هنگام صحبت با خبرنگاران در اتاق جلسات کاخ سفید در واشنگتن. 20 ، 2020. (ارین شاف / نیویورک تایمز)

بالاترین دادگاه پنسیلوانیا رای دادگاه بدوی را که مانع از صدور گواهینامه ده ها مسابقه در انتخابات آرا election انتخابات 3 نوامبر در آخرین دادخواست جمهوری خواهان تلاش برای خنثی کردن پیروزی جو بایدن رئیس جمهور منتخب در ایالت میدان جنگ شده است ، رد کرد.

دادگاه عالی ایالتی ، روز شنبه با یک تصمیم وحدت رویه ، دستور سه روزه گذشته را رد کرد و گفت که دادخواست اساسی ماهها پس از طرح قانون برای اجازه دادن به چالشهای قانون رای گیری گسترده برای نامه پستی پنسیلوانیا ، ارائه شد.

جوش شاپیرو ، دادستان کل ایالت ، تصمیم دادگاه را “یک پیروزی دیگر برای دموکراسی” خواند.

دادخواست یک هفته ای ، به رهبری نماینده جمهوری خواه ایالات متحده. مایک کلی از شمال غربی پنسیلوانیا ، قانون رای گیری از طریق نامه ایالتی را به عنوان خلاف قانون اساسی به چالش کشیده بود.

به عنوان یک راه حل ، کلی و سایر شاکیان جمهوری خواه تلاش کرده اند تا 2.5 میلیون برگ رای گیری را که طبق قانون ارسال شده بود – بیشتر آنها توسط دموکرات ها – بیرون ریخته اند تا نتایج انتخابات را پاک کنند و قانونگذار تحت کنترل جمهوریخواهان این ایالت را به انتخاب انتخاب کنندگان ریاست جمهوری پنسیلوانیا.

قاضی دادگاه مشترک المنافع ، پاتریشیا مک کالو ، منتخب جمهوری خواه در سال 2009 ، روز چهارشنبه دستور توقف صدور گواهینامه از هر مسابقه باقی مانده ، از جمله مسابقات ظاهراً برای کنگره را صادر کرد.

یک روز زودتر ، فرماندار تام وولف ، یک دموکرات ، گفت که جو بایدن دموکرات را به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری در پنسیلوانیا تأیید کرده است. بایدن در پنسیلوانیا ، ایالتی که ترامپ در سال 2016 برنده شده بود ، بیش از 80 هزار رأی رئیس جمهور دونالد ترامپ را شکست داد.

ولف با استناد به تصمیم مک کالو به دادگاه عالی ایالتی گفته بود که “توجیه قابل تصوری” برای آن وجود ندارد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار جهانی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.