خرید جی پی اس خودرو با بهترین قیمت

IR59 ارزان ترین نوع از ردیاب های قابل نصب برروی انواع خودرو هاست. ردیاب خودرو یا gps ماشین که به صورت شارژی کار می کند و قبل از استفاده توسط شارژر مخصوص تغذیه می شود که بسته به نوع و عملکرد، ساعت ماندگاری باطری ردیاب ماشین متفاوت است. این ردیاب ها از طریق سیم کشی در قسمتی از خودرو مخفی میشود و برق آن از طریق باطری ماشین تامین میگردد ولی بیشتر مدل هاش باطری داخلی داشته و می تواند در صورت قطع باطری ماشین تا 48 ساعت نیز با باطری داخلی کار کند، این ردیاب ها ثابت بوده و بایسیت روی همان خودرو استفاده شود، و از سنسورهای متعدد و دستگاه های دیگه پشتیبانی میکنه، و برای نصبش نیاز هست که به یک فرد متخصص و با تجربه کار رو بسپرید، البته نگران نباشید فروشگاه کیم کالا سراسر ایران نصاب داره و میان درب منزل براتون نصب میکنند.

همانطور که از عنوان متن مشخص است ردیاب خودرو کارمکس پایانیست بر تمام سرقت های اتومبیل و عملا با سیستم ردیابی قوی موقعیت مکانی خودرو را به صورت لحظه ای نشان داده و سرقت را نا ممکن میکند .این ردیاب بر روی هر وسیله نقلیه قابل نصب است فرق نمیکند که پراید باشد یا ماشین سنگین .این ردیاب را در جایی که به عقل هیچکسی جز خود شما نمیرسد نصب کنید تا دزد ها و سارقین از آن بی خبر باشند . با قابلیت ذخیره مکان هایی که به هر دلیل (از قبیل عدم آنتن دهی سیم کارت یا تمام شدن شارژ سیم کارت) دستگاه ردیاب نمی تواند به سایت منتقل کند در حافظه ۴G خود و ارسال آن نقاط بعد از رفع مشکل.

در مراحل بعدی داشتن نرم افزار اختصاصی و استفاده از سخت افزار جی پی اس با کیفیت را مدنظر قرار داد که در رادار تمامی موارد گفته شده وجود دارد. ردیاب خودرو ( Car Tracker ) در حقیقت یک وسیله الکترونیکی کوچک است که با یک عدد سیم کارت فعال شده و قادر است با بهره گیری از فناوری موقعیت یاب جهانی یا همون جی پی اس ( gps ) موقعیت جغرافیایی ماشین رو نشون بده، ردیاب های خودرو معمولا جزء پیشرفته ترین ردیاب های موجود در جهان بوده و سوکت های مختلفی برای اتصال انواع سنسور ها و لوازم جانبی دیگه رو داره، یعنی علاوه بر کارایی یه ردیاب و ردیابی میشه کارهای مختلفی رو ازش انتظار داشت، مثلا خاموش کردن خودرو از طریق گوشی موبایل!

را دار که باعث شده است جی پی اس خودرو امکانات متعددی و کاربردی مخصوص ماشین داشته باشد ، بی شک جی پی اس ماشین یکی از بهترین و مطمئن ترین دستگاه های تامین امنیت ماشین هست، در ادامه با آشنا شده و با کاربرد های اون آشنا خواهید شد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سیستم gps خودرو.