خرید انواع هارد اکسترنال با بهترین قیمت پخش تکنوسان

هارددیسک اکسترنال «My Passport» محصولی از شرکت «وسترن دیجیتال» میباشد که از طرز رابط USB3.0 به رایانه‌ی شما متصل می گردد و شما را در ذخیره‌سازی اطلاعات دارای سرعت مضاعف همراهی می‌کند. ظرفیت این هارددیسک یک ترابایت می باشد و برای کاربرانی ‌که دیتاها متعددی برای ذخیره‌سازی دارند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال نوع My Passport کلیدی همگی سیستم‌عامل‌های مرسوم ازجمله‌ نسخه‌های متفاوت سیستم‌عامل ویندوز سازگار است. هارددیسک اکسترنال My Passport در رنگ‌های متفاوتی ارائه شده که اساسی دقت به هر سلیقه‌ای حق تعیین قابل قبولی وجود خواهد داشت.
اطلاعات مورد نیاز زیر را وارد نمائید تا در اسرع وقت اهمیت شما جهت مشاوره رایگان تماس گرفته شود. T5از طریق درگاه‌هایUSB 3.1 Type-C و Type-Aمتصل می شود و دارای سیستم‌عامل‌هایWindows ، Mac و Androidسازگاری دارد،علاوه بر این، می تواندبا استفاده از رمزگذاری سخت افزاری نوعAES 256-bit امنیت اطلاعات شما را تضمین کند. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع حساس فروش محصولات آی تی و … در این صورت، کمپانی ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا جراحت احتمالی بسته شما نخواهد داشت. اساسی برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما پایین پوشش بیمه قرار نمی گیرد.
ای داده یک عدد از برترین کمپانی های ساخت کننده قطعات کامپیوتری هست که محصولات زیاد کلیدی کیفیتی را حساس اعتنا به نیازهای مخاطبان ایجاد و عرضه می کند. هارد اکسترنال HD770G یکی از از دسته های 2 ترابایت این کمپانی هست که اعضا به جهت ذخیره بازی های خود بر روی PS5 از آن بهره می برند. رابط هایی که شرکت ای داده به جهت اتصال هارد به کنسول بازی از آن بهره برده USB 3.2 و Gen 1 است که کاربران از همین دو طریق و در کمترین دوران می توانند بازی های خویش را از هارد به پلی استیشن انتقال دهند. مطلقا یکی از از مهمترین نکته ها در روزگار خرید کردن هارد اکسترنال، همین است که آن هارد در در مقابل ضربه و شوک چه مقدار استقامت داراست و جقدر می‌تواند از دیتای شما مراقبت کند.

  • هاردهای سیلیکون پاور در جور هارد‌های مضاعف اهمیت کیفیت، مهم عمر و تداوم بالا آوازه دارند؛ به همین استدلال از ارزش بالاتری هم برخوردار هستند.
  • کمپانی وسترن دیجیتال یکی از از بهترین و حساس میزان مرغوب بودن ترین شرکت‌هایی میباشد که در راستا ساخت تجهیزات ذخیره‌سازی عمل می‌کند.
  • این محصول کلیدی گارانتی با فیوچر به مدت 18ماهه، 20ماهه و 24 ماهه می‌باشد که ادب مشتریان عزیز را سرلوحه فعالیت خویش قرار داده و تمامی عملکرد خویش را در جهت این رسالت به انجام خواهد رساند.
  • رابط هایی که شرکت ای دیتا برای اتصال هارد به کنسول بازی از آن بهره برده USB 3.2 و Gen 1 هست که کاربران از این دو طریق و در کمترین روزگار می توانند بازی های خود را از هارد به پلی استیشن انتقال دهند.

از دیگر امکانات هارد اکسترنال وسترن دیجیتال می توان به سیستم رمز گذاری بر بر روی هارد اکسترنال اشاره کرد که مدام محافظ مطمئنی به جهت دیتاها شما می باشد . قابلیت ضد ضربه و ضد گرد و غبار و ضد آب بودن در سری هارد های وسترن دیجیتال وجود ندارد و در شکل نیاز می توانید به هارد اکسترنال های کمپانی ای دیتا و سیلیکون پاور مراجعه فرمائید . از رقبای جدی شرکت وسترن دیجیتال در راستا ایجاد هارد اکسترنال مهم قابلیت و امکان پشتیبان گیری اطلاعات می توان از کمپانی سیگیت نام پیروزی . خصوصیت کلیدی به جهت خرید هارد اکسترنال ، امکان ضد ضربه و ضد آب بودن آن می باشد که کمپانی های مهمی در این حوزه اقدام به عمل می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به هارد اکسترنال ضد ضربه سیلیکون پاور و هارد اکسترنال ضد ضربه ای دیتا اشاره کرد . یکی از از نکته ها حساس برای خرید همین متاع ، مقاومت آن در برابر خطرات احتمالی نظیر افتادن ویا ضربه دیدن و یا این که در معرض گرد و خاک و آب قرار گرفتن می باشد که به دلیل الکترونیکی بودن قطعات داخلی این محصول زخم شدیدی به آن وارد می شود .

هارد اکسترنال سیلیکون پاور Silicon Power A85 1TB

اگر قصد خرید هارد اکسترنال در اصفهان را دارید و از پاراگراف افرادی می باشید که قبل از خرید کردن به تحلیل برندها می پردازید، می بایست بگوییم این قسمت ویژه شما است. ولی حتی اگر به جور برند هم حیاتی نمی بدهید بهتر است تا اصلی بهترین برندهای هارد اکسترنال آشنا شوید، و از آن اطلاع یابید، زیرا در خرید کردن هارد اکسترنال به شما کمک می نماید و راهنمای فعالیت شما خواهد بود. از طرفی اهمیت دقت به اینکه امکان سرقت و یا پاک شدن و از دربین رفتن دیتاها اساسی شما در لپ تاپ وجود دارد، پس اضطراری هست داده ها خویش را در محل امنی ذخیره نمایید، و این محل می تواند هارد اکسترنال شما باشد. با دقت به اینکه سیستم های شخصی و کامپیوترها حافظه محدودی دارند و بعد از آن از گذشت مدتی حافظه آنها مالامال می شود، نیاز است تا هر شخصی یک هارد اکسترنال برای خویش خریداری نماید. هارد اکسترنال یک دشوار افزار کوچک، قابل حمل و سبک هست که از نحوه پوشه USB می تواند به سیستم شما وصل شود و اطلاعات شما در خود ذخیره سازی کند.
در اینجا می‌توانید دیتاها بیشتری در آیتم روند بررسی هر کدام از محصولات زیر کسب کنید. درصورتیکه بیشتربا ویدیوها ، به ویژه حیاتی فرمت k4 سر و فعالیت دارید ، بایستی دست کم درایو2 الی 4 ترابایتی را کاوش کنید. مطمئن باشید شما سریعتر از آنچه که تصورش را کنید فضای هارد را پر خواهید کرد. درایوHDD خوبتر است در یک مکان اثبات در منزل جای بگیرد که در اکثر وقت ها موردها نیاز به جابجایی آن نباشد.
این متاع حساس طراحی قشنگ و خاصی می باشد که در رنگ های متنوعی ایجاد شده است و جوابگوی سلایق اشخاص می باشد. بدلیل به کار گیری از پورت USB 3.2 در این متاع ، براحتی می توانید در کمترین… هارد اکسترنال عمده وسترن دیجیتال My Book هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book یکی از از دوستداشتنی ترین محصولات کمپانی وسترن دیجیتال در بازارهای جهانی می باشد.
عمومی
با توجه به ارزش بالای اس‌اس‌دی برای ذخیره‌ اطلاعات دارای حجم بالا و آرشیو نمودن مناسب نیست. دوچندان بالاتر از هارددیسک هست و دسترسی سریع‌تر به داده، حساسیت کمتر، تداوم اکثر و مصرف تحت برق را به یار دارند. به طور کلی درصورتیکه شتاب انتقال اطلاعات برای شما حائز با می باشد خوب تر هست یک اشاره گر مموری تهیه کنید. کابل USB را به سیستم خویش متصل کنید و منتظر باشید تا درایو به نمایش در بیاید.

هارد اکسترنال سیگیت گونه Expansion Portable گنجایش 4 ترابایت

شما باید آلودگی و گرد و غبار را به دست کم برسانید و تهویه هوا را حداکثر کنید. در مقال، اگر طول عمر، شتاب جابجایی اطلاعات و مقاومت به جهت شما اصلی است و انحصار دارایی ندارید خرید کردن SSD توصیه می‌شود. کلیه دستمزد مادی و معنوی همین وب وب سایت به جهت شرکت فارِس آتیه رویه سپید ( مغازه آنلاین فارس بازار ) محفوظ می باشد. همین مجموعه تغییرات متعددی در خریدار مداری، خدمات پس از فروش و ورود محصولات رشته ای به این صنعت به وجود آورده است. حتی هنگامی که از این کابل استعمال می‌کنید هم احتمال آسیب اطلاعات به صفر نمی‌رسد و درصورتیکه داده ها شما اصلی و اهمیت هستند می‌بایست پیش بینی ها اضطراری برای باز‌نگری درستی و اضافه نمودن قابلیت بازیابی اطلاعات را در حیث داشته باشید. در طرف دیگر SSD ابزاری الکترونیکی میباشد که سوای نیاز به قطعات مکانیکی، اطلاعات را در خود نگهداری می‌کند.

محدوده قیمت

هاردهای لپ‌‌تاپ فرم‌فکتور ۲.۵ اینچی دارا هستند در صورتی که هارد‌های کامپیوتر دسکتاپ عموما ۳.۵ میلی‌متری هستند. از نحوه بخش راهنمای خرید می‌توانید محصولات برتر بازار که زومیت آن را توصیه می‌کند را هم مشاهده کنید. همینطور در بخش پرسش و جواب می‌توانید پرسش‌های خود را مطرح کنید، مجموعه زومیت و اعضا در اسرع وقت به پرسش‌های شما جواب خواهند داد.
تفاوت اهمیت در میان یک هارد اینترنال و هارد اکسترنال در نهایت به مکان آن بستگی دارد. هارد اکسترنال دستگاهی است که به جهت ساخت فضای ذخیره‌سازی نسبتاً فوری و سوای نیاز به گشوده نمودن هارد اینترنال کامپیوتر و ایجاد نسخه‌ی تازه اطلاق می‌شود. شما می‌توانید به کارگیری ساده‌تری از یک هارد اکسترنال داشته باشید، در حالی که چنین موضوعی در مورد یک هارد اینترنال صحت نمی‌کند. هارد اکسترنال یک دستگاه قابل حمل است که معمولا به جهت ذخیره داده‌هایی مانند عکس، فیلم و سندها گزینه استفاده قرار می‌گیرد. درصورتیکه شما فولدر هایی دارید که حجیم میباشند و تنها قصد ذخیره سازی آن ها را دارید و سرعت انتقال بالا برای شما کلیدی ندارد، مطلوب ترین آیتم به جهت شما خرید کردن هارد اکسترنال است. در مطلب “بهترین هارد اکسترنال برای آرشیو” بهترین هاردهای اکسترنال آداپتوری را معرفی کردیم، در همین مطلب نیز بهترین هاردهای اکسترنال مناسب لپ تاپ را که از نوع سوای آداپتور میباشند معرفی می‌کنیم.

ویزای ورود به دنیای سرگرمی های سونی

برخی فروشندگان همین هارد های اکسترنال را هارد دیسک های صنعتی می نامد و غالبا فضای ذخیره سازی بالاتری نسبت به بقیه هارد های اکسترنال دارند. همین گونه از تجهیزات ذخیره سازی به دو دسته هارد اکسترنال قابل حمل و هارد اکسترنال رومیزی تقسیم می‌شوند. اگر کامپیوتر و یا این که لپ تاپ شما حیاتی پورت Thunderbolt 3 می باشد و از حیث میزان دارایی مشکلی ندارید،Samsung X5 Thunderbolt 3 می تواند تعیین خوبی باشد.

انواع هارد ‎اکسترنال کدام‎اند؟

آیا هارد ضدآب و ضد‎ضربه می‎خواهید؟ که با مقداری تحقیق و جست‎جو در بازار می‎توانید هارد ‎اکسترنال آیتم نیاز خود را تهیه و تنظیم کنید. هارد‎ اکسترنال یک دستگاه ذخیره سازی خارجی می باشد که از آن برای ذخیره‌ سازی اطلاعات، داده‎ها و فایل‎های با و حیاتی ارزش و یا انتقال داده ها از یک سیستم به سیستم دیگر به کار گیری می‎کنیم. هارد ‎اکسترنال در واقع به عبارتی هارد‎ دیسک داخلی کامپیوتر، که تنها از لحاظ ظاهری و درگاه اتصال متعدد است. اگر فریم هارد ‎اکسترنال را گشوده کنید، در زیر قاب یک هارد بی آلایش می‎بینید. پورت‌های به گفته همین تارنما معتبر به شکل USB طراحی شده‎اند و قابلیت و امکان اتصال به هر دستگاهی اصلی پورت USB را دارند. ولی بااین‌حال، سه شرکت توشیبا ، سیگیت و وسترن دیجیتال ، معروف‌ترین‌های این زمینه هستند.
هارد اکسترنال جدید سامسونگ ،‌ هارد اکسترنال ال جی و‌ هارد اکسترنال شیائومی نیز محصولاتی هستند که توسط برندهای به نامِ حوزه تکنولوژی طراحی و عرضه شده‌اند. عمده اوقات پاسخ سوالاتی مثل چرا‌ هارد اکسترنال شناخته نمیشود یا این که چرا‌ هارد اکسترنال در سیستم بالا نمی‌آید را می بایست در اتصال کابل‌ها جستجو کنید. کابل‌ هارد اکسترنال قابل حمل طبق معمول ظریف است و در صورتی که به صحت از آن مراقبت نکنید، ممکن می باشد دچار قطعی شود. اما عوامل دیگری هم بر روی سرعت خواندن و نوشتن‌ هارد اکسترنال تاثیر دارند. اما به طور کلی به جهت آرشیو کردن داده ها شتاب 5400 بدور در دقیقه به اندازه هست و چنانچه می خواهید به جهت نقل و انتقال داده ها از‌ هارد اکسترنال به کار گیری کنید یا این که اطلاعات را روی‌ هارد ویرایش کنید، به دنبال سرعت 7200 دور بر دقیقه باشید. انواع‌ هارد اکسترنال 2 ترابایت و بخش اعظم را می‌توانید به تیتر هادرهای رومیزی تهیه و تنظیم نمایید تا دردسری برای ارتقا حجم سیستم رایانه‌ای خویش نداشته باشید. هارد اکسترنال ای دیتا HV620S هارد اکسترنال ای داده HV620S محصولی قشنگ و مختص می باشد که به وسیله شرکت ای داده طراحی شده است. از نقاط قوت همین هارد اکسترنال می قدرت به بدنه ضد خط و خش آن اشاره کرد. گوشه های این کالا به صورتی طراحی شده هست تا مرحله هارد اکسترنال از خراشیدگی و اصطحکاک در امان… به طور کلی قیمت‌ هارد اکسترنال پانصد گیگ تا 1 ترابایت برندهای مختلف می‌تواند در بین 1 تا 2 میلیون تومان باشد.
دسته‌بندی دیگری که برای هارد دیسک‌ها استعمال می گردد به شکل ذیل است. در صورتی که سرعت انتقال اطلاعات به جهت شما فراوان حساس دارد، خوبتر می باشد مبادرت به خرید کردن نشانه گر مموری نمایید و از خریدتان لذت ببرید. آداپتور یار هارد اکسترنال رومیزی را به الکتریسیته متصل کرده و به هارد از روش پورت منحصربه‌فرد آداپتور متصل کنید. هارد External قابل حمل غالبا در اندازه های کوچک‌تری ساخت می‌گردد و همانطور که از نام آن پیداست، به راحتی داخل کیف، کوله پشتی، جیب و یا..
یکی از بهترین شیوه هایی که شما می توانید به جهت نگهداری و حراست از اطلاعاتتان گزینش کنید، خرید کردن هارد اکسترنال سیلیکون پاور 2 ترابایت a85 است. خب مطلقا گاهی اطلاعاتی در کامپیوتر یا لپ تاپداریم که میترسیم داده ها بپرد یا این که به هر دلیلی از دست برود‌. در این صورت خیالتان سهل وآسان میباشد که اگر به هر عاملی آن دیتاها هم از بین رفت شما کپی شده ان را هارد اکسترنال ذخیره کرده اید. دارای یک نسخه برداری پیست بی آلایش می توانید داده ها را در هارد اکسترنال انتقال دهید. چنانچه می خواهید بدانید که آیا‌ هارد اکسترنال به تلفن همراه وصل می گردد یا این که نه؟ می بایست بگوییم همین فعالیت قابلیت و امکان پذیر است. احتمالاً می‌پرسید چرا‌ هارد اکسترنال به تلفن همراه وصل نمی‌شود؟ به این دلیل که باتری گوشی شما نمی تواند مبداء انرژی به اندازه برای‌ هارد اکسترنال را ساخت کند.
این گونه هارد بر خلاف هارد اینترنال، قابلیت انتقال دیتاها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر را به راحتی آماده می‌کند. استفاده از هارد اکسترنال هم فراوان معمولی است و تنها به اندازه است که یک سر آن را به کامپیوتر و سر دیگر آن را در هارد قرار دهید. هم اکنون ما در ادامه قصد داریم که عوارض کافی در مورد دلیل خرید کردن هارد اکسترنال را بیان کرده و آن گاه در ادامه به برندهای معتبری بپردازیم که هارد اکسترنال در مدل‌های متعدد را ایجاد کرده و روانه بازار می‌کنند.
اما‌ هاردهای رومیزی خارجی دسته‌ای از حافظه‌ها میباشند که به جهت به کار گیری از آنها به مرجع الکتریسیته نیاز دارید. چرا که همین حافظه‌ها بیشترین کاربرد را در آرشیو و نگهداری از دیتاها شما دارند. هاردهای ۷۲۰۰ دور بر دقیقه تقریبا ۳۰ درصد سریع‌تر از مدل‌های ۵۴۰۰ هستند؛ بیشتر هارد اکسترنال‌ها و اینترنال‌ها عادی بازار از مدل ۵۴۰۰ هستند دارای همین درحال حاضر اهمیت پرداخت هزینه عمده کار کشته به خرید کردن مدل‌های اینترنال دسکتاپی و رومیزی هم خواهند بود. بر بر خلاف SSD‌ها هاردها در ظرفیت‌های بسیار بالایی تولید و عرضه می‌شوند. عموما در کامپیوترها کاربر قدرتمند به اتصال بیش از یک هارد دیسک به مادربرد میباشد ولی همین قابلیت در لپ‌تاپ‌ها عموما وجود ندارد؛ به این ترتیب بایستی پیش از تعیین هارد به گنجایش و کاربرد آن دقت کنید. هاردهای اینترنال و اکسترنال بی آلایش همانطور که از نام آن ها معلوم میباشد به جهت کاربران معمولی درنظر گرفته شده است.
زیرا در آینده‌ای نه‌چندان دور، همین پورت جایگزین دیگر پورت‌های قدیمی می‌شود. حیاتی استعمال از کابل Y صورت USB، توان لازم برای آغاز به عمل هارد اکسترنال از روش پاوربانک تامین میشود و داده ها از سر دیگر کابل به موبایل هدایت می‌شوند. وزن اکثر هارد HD830 به معنا شتاب بیشتر بوده و پوشش فلزی آن سبب انتقال ضربه بیشتر، در هنگام افتادن می‌شود. مهم این حال، HD830 مقاوم‌تر در برابر شکستگی بوده و به جهت تحمل وزن بیش از ۳ تن طراحی شده است. اساسی خرید کردن هارد اکسترنال در اصفهان تجربه خریدی مطمئن و ایمن را داشته باشید.
ولی قبل از خرید کردن آن، باید از مواردی اطلاع داشته باشید تا خریدتان هوشمندانه باشد. در اکنون حاضر، هاردهای اکسترنال با ظرفیت های 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و حتی فراتر نیز به فروش می رسند. شاید فکر نمایید که اشغال 1 ترابایت (1000 گیگابایت) فضا غیرممکن است؛ البته زمانی که استفاده از هارد اکسترنال را به جهت انتقال دیتا هایتان را آغاز کردید، می فهمید که یک حافظه 1 ترابایتی را تا چه حد سرعت بالا می قدرت لبریز کرد. خصوصیت های یک هارد اکسترنال در ادامه نگاهی داریم به ویژگی ها و مشخصاتی که می بایست پیش از خریدن یک هارد اکسترنال به آن توجه داشته باشید. درصورتیکه قصد خرید کردن قطعات دیگر کامپیوتر مثل هارد اینترنال یا این که درایو نوری را د ارید، می‌توانید از طرز برگه تاپ رایان اقدام فرمایید.

هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro 4TB

مهمترین وظیفه هارد اکسترنال حفظ از بک آپ فایل‌های اهمیت شما هست و به همین برهان بایستی مراقب هارد باشید. فرض کنید هارد اکسترنال را در کیف لپ تاپ قرار بدهید و این کیف مبتلا ایراد شود، در همین رخ نیز فایلهای روی لپ تاپ از دست می‌روند و هم بک آپ آنان که بر روی هارد اکسترنال بود. همینطور فایلهای زیاد دیگری نظیر فیلم، سریال، ترانه و بک آپ دوره‌ای از تمام درایو ویندوز لپ تاپ هم وجود دارا‌هستند که احتمالا بخواهید آن ها را نیز نگه دارید. همین قابلیت وجود دارااست که حتی پس از مراقبت‌های هارد اکسترنال شما خراب شود. در صورتی که داده ها زیاد مهمی را بر روی هارد خود ذخیره کرده باشید مطمنا به بازیابی دیتاها خود نیاز پیدا می‌کنید؛ در این تراز هست که مجموعه بازیابی اطلاعات هارد متخصص وارد عمل می‌شود.