خانه هوشمند چیست؟

از طریق سیستم آبیاری هوشمند می توان این کار را به راحتی و از هر جای جهان انجام داد هوشمند سازی خانه با آردوینو . معمولا برنامه ریزی هوشمند کردن خانه هوشمند قبل از عملیات نازک کاری و پس از اجرای تاسیسات ساختمان انجام می گیرد. توجه به نیازهای کاربر و شرایط ساختمان، مانع از خرید تجهیزات اضافی و بعضا اشتباه می شود. بله. اگر سایبان های پیش آمده در نمای کانکس فروشگاهی از نوع ثابت مانند نمونه های ویژه باشد دارای چند مزیت بوده که ایجاد سایه ، نور پردازی و تامین روشنایی جلوی سازه در هنگام شب ، جلوگیری از ریزش باران در قسمت فروش از جمله آنها بوده و به دلیل دارا بودن اسکلت مقاوم سایه بان ها و ارتفاع مناسب به راحتی می توان بر روی آنها گرماتاب نصب و در زمستان مورد استفاده قرار داد. یکی از موارد تاثیر اینترنت اشیا بر آینده صنعت ساختمان این است که میتواند به بهبود دقت تخمین پروژه ها منجر شود و در نتیجه به برنامهریزی مناسب در این صنعت کمک شایان توجهی بکند. بزرگترین موتور جستجوی دنیا چند روز پیش از یک روتر جدید به نام OnHub رونمایی کرد که ساخت و توسعه آن با مشارکت گوگل و شرکت تامین کننده سخت افزار شبکه TP-Link انجام گرفته است.

اتوماسیون خانه شما را قادر می سازد تا عملکردهای اصلی خانه خود را از راه دور و به صورت خودکار حتی بدون حضور فیزیکی خود در خانه انجام دهید. حتی آبیاری گیاهان آپارتمانی یا باغچه به وسیله تایمرهای برنامهریزی شده انجام میشود. یکی از مهمترین مزایای سیستم روشنایی هوشمند این است که قابلیت کنترل این سیستمها باعث صرفهجویی در مصرف انرژی میشود. مثلا شاید برای هوشمند سازی یک واحد یک خوابه 1 ماژول خروجی 12 کاناله کافی باشد اما برای واحد 3 خوابه با توجه به تعداد سر خط روشنایی بیشتر 2 ماژول خروجی با 12 کاناله رله مورد نیاز شود. فقط کافی است یک دکمه را لمس کنید. 5. کانکس فروشگاهی سیار جابجایی مداوم و روزانه به علت پیدا کردن محلی با پتانسیل بیشتر جهت افزایش بازدهی در کیوسک های فروشگاهی و یا استفاده از آنها فقط در ساعاتی از شبانه روز دلیل اصلی طراحی و ساخت کانکس فروشگاهی سیار بوده که می توان آن را با اتصال به یک خودرو بطور مداوم جابجا نمود. آیا خانه های ویلائی و قدیمی را هم می توان هوشمند نمود یا هوشمندسازی فقط مختص آپارتمان های مدرن در برج ها و آسمان خراش ها است؟ سیستم هوشمند یا مدیریت هوشمند ساختمان به سیستمی گفته می شود که این سیستم در یک ساختمان نصب شده و از طریق کنترل، قسمتهای مختلف ساختمان برای کاربران فراهم می باشد.

طبق تعریف برای هوشمند کردن یک خانه میبایست تمام امکانات و تجهیزات با یکدیگر یکپارچه و هوشمند شوند تا بتوانیم انتظار رفتار یک خانه هوشمند واقعی را داشته باشیم و قیمت هوشمند سازی ساختمان را محاسبه کنیم اما در عمل بنا به دلایلی( که مهمترین آن همین قیمت هست) این اتفاق نمیافتد و با نظر ساکنین و کارفرما سطح هوشمند سازی انتخاب میشود. سیستم روشنایی، سیستم امنیتی و نظارتی و سیستم سرمایش و گرمایشی، برخی از مهم ترین تجهیزات هوشمند سازی محسوب می شوند. این دستگاه به عنوان مغز متفکر خانه هوشمند شناخته می شود. که ایمنی ، عملکرد ، راحتی و امنیت را در خانه شما تضمین می کند. درنتیجه مصرف کنندگان پس از مدتی برای راحتی و امنیت خود و دیگر اعضای خانواده تصمیم به این کار می گیرند. اکثر مردم فکر می کنند که هزینه هوشمند ساختمان بسیار بالا است اما در این لازم می دانیم که خبر بدهیم که ساختمان های فعلی تان را با بودجه کم و کمتر از ده میلیون تومان با راهنمائی کارشناسان ما می توانید هوشمند نمائید. این تاثیر از چند منظر قابل بررسی است.در نگاه اول منطقا انتظار داریم کیفیت محصول نسبت مستقیم با قیمت داشته باشد که در غالب موارد همینطور هم هست محصولات با کیفیت خوب با قیمت بالا و محصولات نه چندان با کیفیت و طول عمر پایین با قیمت پایین تر در بازار موجود هست.

به عنوان مثال ، اگر در یک سفر دور هستید و می خواهید بررسی کنید که چراغ های شما روشن است یا خیر ، سیستم اتوماسیون منزل شما اجازه می دهد بدون توجه به موقعیت مکانی شما ، هر چیزی را در خانه خود بررسی کنید. البته این جابجایی برای مسافت های کوتاه و گاها پیدا کردن محل مناسب در محوطه یک مجموعه است و برای جابجایی در مسافت های طولانی از جرثقیل و ماشین های حمل بار استفاده می شود چرا که مکانیزم فرمان و کنترل در این سازه ها وجود نداشته و نمی توان کنرل زیادی در سرعت های بالا در آنها داشت. در استفاده از این سیستم هوشمند سازی نیز یک مرکز کنترل وجود دارد که همه اطلاعات را دریافت می کند. این تحقیق پاورپوینت خانه های هوشمند به طور گسترده از مقوله خانه هوشمند چیست تا سرانجام هوشمند سازی خانه به بررسی هوشمند سازی خانه ها و مزایا و ویژگی آن میپردازد و با ارائه توضیحاتی کامل دراینباره شما را با سیستم نوین مدیریت هوشمند ساختمان آشنا میسازد و همراه با معرفی دقیق خانه هوشمند ابزارهای لازم برای اجرای این سیستم و نحوه استفاده آنها بر طبق اصول استاندارد را شرح میدهد. علت این موضوع جالب در جای خود از منظر برندینگ و مارکتینگ قابل بررسی است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد هوشمند سازی خانه مشهد لطفا به بازدید از وب سایت ما.