حداقل دما در بمبئی برای مدت 2 روز بیش از حد طبیعی باقی بماند

نوشته شده توسط Sanjana Bhalerao | بمبئی |

9 دسامبر 2020 8:21:02 بعد از ظهر





هوای بمبئی ، هواشناسی ماهاراشترا ، IMD بمبئی ، اخبار بمبئی ، اخبار ماهاراشترا ، اخبار اکسپرس هندMarine Drive معروف بمبئی (پرونده / عکس اکسپرس: Pradip Das)

دو روز پس از پایین آمدن دمای شهر به 17.8 درجه سانتیگراد ، کمترین دما در این فصل ، بمبئی روز چهارشنبه شاهد دمای بالاتر از حد معمول بود. روز چهارشنبه ، رصدخانه سانتاکروز IMD کمترین دما را در 20.8 درجه سانتیگراد ثبت کرد که نسبت به روز دوشنبه 17.8 درجه سانتیگراد سه درجه افزایش دارد.

همچنین افزایش دما در شهر ادامه یافت. از هفته گذشته تغییرات زیادی بین حداقل و حداکثر دما ادامه داشته است. در ساعت 5.30 بعد از ظهر ، حداکثر دما در 36 درجه سانتیگراد ثبت شد ، که این تغییر 16 درجه است. سه شنبه گرم ترین دسامبر ثبت شده در شش سال گذشته با 36.4 درجه سانتیگراد بود که چهار درجه بالاتر از حد طبیعی بود.

به همین ترتیب ، رصدخانه هواشناسی کولابا ، نماینده جنوب بمبئی ، کمترین دما را در 23 درجه سانتیگراد ، 1.7 درجه بالاتر از حد نرمال در حالی که حداکثر در 35 درجه سانتیگراد ، 2.7 درجه بالاتر از نرمال ثبت شده است.

در سراسر ایالت ، به جز پرهانی ، حداقل دما در روز چهارشنبه بیش از حد نرمال بود. کمترین دما در این شهر احتمالاً تا 48 ساعت آینده بیش از حد نرمال باقی خواهد ماند. پیش بینی می شود حداقل و حداکثر دما طی پنج روز آینده در بمبئی در محدوده 21 و 34-35 درجه سانتیگراد باشد. IMD گفت ، مناطقی از ماهاراشترا مرکزی و ماراتوادا ممکن است انتظار کاهش حداکثر دما را داشته باشند.

طبق گزارش IMD ، احتمالاً رعد و برق همراه با احتمال تگرگ در مناطق جدا شده در مناطق شمالغاره ماهاراشترا در 11 و 12 دسامبر بسیار احتمال دارد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار بمبئی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود