جوایز بهترین فروشگاه فروشگاه Google Play در سال 2020: Sleep by Wysa بهترین برنامه برای سال 2020 است

توسط: Tech Desk | دهلی نو |

دسامبر 1 ، 2020 3:51:53 بعد از ظهر





فروشگاه Google Play ، جوایز Google Play ، بهترین برنامه فروشگاه Google Play در سال 2020 ، بهترین بازی فروشگاه Google Play در سال 2020 ، جوایز انتخاب کاربران فروشگاه Google Play در سال 2020 ، مراقبه با Wysa ، Legends of Runeterraجایزه بهترین 2020 برای برنامه ها به Sleep Storys برای خواب آرام اهدا شد – با مدیتیشن با Wysa و جایزه بهترین 2020 برای بازی ها به Legends of Runeterra اهدا شد. (عکس صفحه)

گوگل برندگان جوایز Play خود را به همراه برندگان جوایز Choice Users 2020 اعلام کرده است. این بار لیست بومی سازی شده و برندگان در مناطق مختلف متفاوت هستند. طبق گفته این شرکت ، همه برنامه ها و بازی های موجود در لیست به کاربران کمک می کند تا در سال 2020 خود را سازگار کنند و در صورت نیاز به آن فرار کنند.

جایزه بهترین 2020 برای برنامه ها به برنامه “Sleep by Wysa” و جایزه بهترین 2020 برای بازی ها به “Legends of Runeterra” اهدا شد. جایزه برنامه انتخاب کاربران برای برنامه ها به مایکروسافت آفیس اعطا شد: Word ، Excel ، پاورپوینت و موارد دیگر ، و جایزه برنامه انتخاب کاربران برای بازی ها به مسابقات جهانی کریکت 3 – WCC3 اعطا شد.

داستان های خواب برای خواب آرام – به گفته گوگل ، مدیتیشن با Wysa یک برنامه زیبا طراحی شده و متفکرانه است. این می تواند به کاربران کمک کند ابزارها و تمریناتی را که به آرامش ذهن کمک می کند با استفاده از درمان شناختی رفتاری برای بی خوابی و آرامش ، کشف کنند. تعجب آور نیست که این برنامه در سال 2020 برنده شد ، با توجه به تعداد بیشتری از کاربران با توجه به همه گیر COVID-19 ، قفل های بعدی ، نیاز به این مورد را پیدا کرده بودند. در ایالات متحده نیز یک برنامه خواب برنده جایزه شد ، این برنامه Loóna: Bedtime Calm & Relax بود.

Legends of Runeterra که توسط Epic Games ساخته شده است ، بازی ای است که به بازیکنان اجازه می دهد در نبردهای سریع و سریع با کارت ها ، از حریفان انطباق پیدا کنند و از آنها پیشی بگیرند.

به غیر از بهترین دسته بندی کلی برنامه ها و بازی ها ، گوگل در جوایز Play خود دسته دیگری از جمله “بهترین لوازم ضروری روزمره” را در اختیار داشت که طبق گفته این شرکت به کاربران خود در ایجاد روال های جدید کمک می کند. برنامه هایی که برای این دسته انتخاب شده اند شامل Koo: ارتباط با سرخپوستان به زبان های هندی ، Microsoft Office ، The Pattern ، Zelish – برنامه غذایی ، خرید مواد غذایی و دستور العمل ها و بزرگنمایی جلسات ابر.

همچنین بخوانید: FAU-G اکنون برای پیش ثبت نام در فروشگاه Google Play زنده است ، به زودی راه اندازی می شود

در بخش “بهترین رشد شخصی” ، برندگان این برنامه ها عبارتند از: Apna – برنامه جستجوی شغل ، برنامه Bolkar: پاسخ س Audioال صوتی هند ، Mindhouse – مدیتیشن مدرن ، MyStore و Writco. “بهترین جواهرات پنهان سال 2020” شامل Chef Buddy ، Finshots ، Flyx ، goDutch و مدیتیشن با Wysa است.

دسته “بهترین ها برای سرگرمی” شامل Pratilipi FM ، برنامه فیلم کوتاه Mok ، MX TakaTak ، Reface و Vita بود. درمان خودمراقبتی – اضطراب و افسردگی به عنوان “بهترین برنامه برای همه” ذکر شد.

همچنین بخوانید: فروشگاه Google Play بزرگترین توزیع کننده بدافزار در تلفن های Android است: NortonLifeLock

گروه “بهترین بازی های رقابتی” شامل Bullet Echo ، KartRider Rush + ، Legends of Runeterra ، Rumble Hockey و Top War: Battle Game بود. در حالی که ، گروه “بهترین بازی های مستقل” توسط Cookies Must Die ، Maze Machina ، Motorsport Manager Racing ، Reventure و Sky: Children of the Light ساخته شد. “بهترین بازی های گاه به گاه” شامل ستاره آشپزی آسیا ، EverMerge ، هری پاتر: پازل و جادوها ، باب اسفنجی: کروستی کوک آف و ویلای توسکانی است.

سرانجام بخش “بهترین برنامه های نوآورانه” شامل Fancade ، Genshin Impact ، Minimal Dungeon RPG ، Ord و Sandship: Crafting Factory بود.

Express Tech اکنون در تلگرام است. اینجا را کلیک کنید تا به کانال ما بپیوندید (Expresstechie @) و از آخرین اخبار فناوری مطلع شوید.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فناوری ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd