جری ساینفلد 45 سال از شوخی های خود را برای کتاب جدید جستجو می کند

توسط: AP | لس آنجلس |

28 نوامبر 2020 ، 3:44:40 بعد از ظهر





جری Seinfeld ، کتاب جدید جری Seinfeld ، جری Seinfeld این چیزی استعنوان کتاب جدید جری ساینفلد ، “آیا این چیزی است؟” از سوالی گرفته شده است که هر کمیک وقتی می خواهد مطالب جدید را امتحان کند ، از هر کمیک دیگری می پرسد. (عکس: ویلی سانژوان / Invision / AP ، پرونده)

اتومبیل های اسپرت با عملکرد بالا ، رولزرویس لوکس و سایر اتومبیل های کلاسیک را فراموش کنید که در آن جری Seinfeld کمیک های همکار خود را به غذاخوری در کمدین های تلویزیون در اتومبیل هایی که قهوه می گیرند وارد می کند.

با ارزش ترین چیزهایی که Seinfeld دارد هزاران قطعه کاغذ – زرد ، خط خورده ، گاهی مچاله شده – است که سالها در آن پوشه های آکاردئونی قهوه ای که روزگاری جز of اصلی ذخیره سازی بودند فرو رفته بود تا اینکه چیز بهتری به نام رایانه لپ تاپ به وجود آمد.

این شوخی ها حاوی جوک هایی است که ساینفلد از همان روز اولی که به عنوان یک طنز wannabe 21 ساله به یک کلوپ شبانه در نیویورک وارد شده بود و به جای یک فیش حقوقی همبرگرهای رایگان را می پذیرفت ، وارد آن شد. آنها ادامه می یابند تا کنون یک پیرمرد 66 ساله در حال تعجب است که وقتی دیگر شاهد ساخت قبرستان نیست ، چگونه جهان شلوغ می شود؟

“پروازها ، رستوران ها ، نمایش های تئاتر همیشه به فروش می رسند. قبرستان؟ هرکسی دست و پا می زند ، آنها را به داخل بفرست ما فقط یک دهانه داشتیم. چی شد؟ کسی به زندگی بازگشت و بیرون رفت. شما بسیار خوش شانس هستید. “

او همه آنها را در یک کتاب جدید جمع آوری کرده است ، آیا این چیزی است؟، عنوان برگرفته از سوالی است که هر کمیک وقتی می خواهد مطالب جدید را امتحان کند از هر کمیک دیگری می پرسد.

آنها به ترتیب زمانی جمع می شوند ، نه تنها خطوط یک نفره خنده بلند بلکه خط زمانی را نیز ارائه می دهند ، این کار ابتدا با رفت و آمد یک بچه از خانه پدر و مادرش در لانگ آیلند به شهر نیویورک آغاز می شود تا غریبه ها را بخنداند. این کار در طول حرفه ای ادامه می یابد که طی آن Seinfeld مسلماً به بزرگترین کمیک استندآپ عصر خود و اصلی ترین شخصیت خنده دارترین طنز تلویزیونی زمان خود تبدیل شد.

هنوز هم چرا او هر شوخی زندگی حرفه ای خود را نجات داد؟ یا حداقل هرکسی که خندیده باشد؟

جری ساینفلد جری ساینفلد در حال حاضر با همسر و سه فرزندشان در East Hampton ، نیویورک در خانه خانواده شیرین است. (عکس: ویلی سانژوان / Invision / AP ، پرونده)

او در یک مصاحبه تلفنی با خنده جواب می دهد: “بسیاری از مردم این س meال را از من می پرسند و من همیشه می گویم نمی دانم چرا چیز دیگری پس انداز کردم.” سپس با جدیت بیشتری اضافه می کند ، “این با ارزش ترین چیزی است که دارم.”

او که در خانه خانوادگی به همراه همسرش و سه فرزندشان در East Hampton ، نیویورک زندگی می کرد ، همچنان به اضافه کردن این پوشه ها ادامه می دهد. وی همچنین در حال کار بر روی پروژه دیگری است که در حال حاضر درباره آن بحث نمی کند ، جز اینکه بگوید این پروژه افرادی را که با آنها فیلم کمدی انیمیشن موفق Bee Movie در سال 2007 ساخته است ، درگیر می کند.

به همان اندازه که از ویروس کرونا قرنطینه شده است ، Seinfeld می گوید هیچ کمبودی در مواد جدید پیدا نمی کند.

وی می گوید: “بسیاری از مطالب فقط از اینكه دائماً توسط چیز دیگری تحریک شوند حاصل می شود و به نظر می رسد كه این كار بی وقفه ادامه دارد ،” مخصوصاً هنگام ماندن در خانه با چهار نفر دیگر.

“من می گویم ، معمولاً یک مبارزه خوب در روز ، برنامه اصلی ماست. دو وعده غذایی و یک مبارزه خوب. “

هنوز هم برخلاف روزهای لیسانس در منهتن ، یک خانواده خانوادگی محدودیت در میزان تحریک پذیری وی را محدود می کند.

او به شوخی می گوید: “وقتی تنها زندگی می کردم ، تنها یک خانه را با شکایت پر می کردم ، اما اکنون مجبورم آن را تقسیم کنم.” “من رژیم شکایت دارم.”

هنگامی که سرانجام همه گیری تمام می شود ، او منتظر بازگشت به جاده است و برنامه های ایستاده خود را که باید لغو کند ، دوباره برنامه ریزی می کند. اما به دنبال او نباشید تا آنها را با شوخی های ویروسی کرونا پر کند ، اگرچه چندین مورد خوب فصل آخر کتاب “آیا این چیزی است؟”

وی در این باره و سیاست می گوید: “من فکر می کنم مردم آنقدر از این بیماری مریض خواهند شد که می خواهند ادامه دهند و می خواهند ما در مورد چیزهای دیگر صحبت کنیم” ، اگرچه اعتراف می کند که در ماه های گیر خانه

با این حال ، او هرگز زیاد به شوخی های سیاسی نپرداخته و گفته است که ، یکی ، او در آنها مهارت ندارد و دو ، آنها با گذشت زمان تحمل نمی کنند.

وی ادامه می دهد: “مثل اینکه سیاست خیلی زود پیر شود و خراب شود.” “اما یک قطعه عالی ایستادگی می تواند یک عمر طولانی داشته باشد.”

یک کار دیگر که او انجام خواهد داد بازگشت به خانه دوم خود در منهتن محبوب خود و رها کردن دوباره در کنار غذاخوری ها و کلوپ های کمدی است.

این نوع زندگی من ، شام ها و کلوپ های کمدی در نیویورک است. مانند مجموعه های تلویزیونی ، “او به شخصیتی که از سال 1989 تا 1998 در Seinfeld به تصویر کشیده اضافه می کند.

“چیز خنده داری است” ، ادامه می دهد ، در طول مجموعه تلویزیونی “من آن روزها هرگز به غذاخوری نمی رفتم و قهوه می خوردم. و حالا می کنم من در زندگی زندگی شخصیت را دارم. “

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.