جاسپریت بومرا ، محمد شامی در T20Is علیه استرالیا چرخانده می شود

توسط: PTI | دهلی نو |

18 نوامبر 2020 ، 4:30:47 بعد از ظهر





Shami و Bumrah در طول سری توپ های سفید چرخانده خواهند شد. (فایل)

جاسپریت بومرا و محمد شامی بعید به نظر می رسد که در تمام شش بازی آینده با توپ سفید مقابل استرالیا به میدان بروند زیرا مدیران تیم می خواهند آنها را برای مسابقات چهار تست از 17 دسامبر آماده نبرد کنند.

هند تور دو ماهه خود را در استرالیا با سه ODI و به دنبال آن تعداد بین المللی T20 آغاز می کند – که بین 27 نوامبر تا 8 دسامبر در سیدنی و کانبرا برگزار می شود.

اگر منابع در BCCI مورد اعتقاد قرار گیرند ، مدیریت بار Bumrah و Shami برای سرمربی Ravi Shastri و مربی بولینگ Bharath Arun در صورت عدم دسترسی Ishant Sharma برای آزمون اول ، از اهمیت بالاتری برخوردار است.

اولین بازی گرم سازی توپ قرمز در Drummoyne Oval بین 6 تا 8 دسامبر برگزار می شود.

با این وجود ، دومین و سومین T20 International هند با اولین بازی گرم کردن برای تستها همزمان خواهد شد.

یک تفکر وجود دارد که با وجود بومرا و شامی هر دو در برنامه های مسابقه آزمون هند ، مدیران (راوی شستری ، کاپیتان ویرات کوهلی و مربی بولینگ بهارات آرون) خطر بازی در آنها را فقط در شش بازی برگشت به عقب ندارند. 12 روز.

“اگر هر دو (بومرا و شامی) در مسابقات بین المللی T20 (در تاریخ 4 ، 6 و 8 دسامبر) بازی کنند ، در این صورت آنها یک مسابقه گرم کنندگی کمتر خواهند داشت که فکر نمی کنم مدیریت تیم در این لحظه به نظر برسد ،” منبع گفت.

بنابراین ، این احتمال وجود دارد که شامی و بومرا در طول سری توپ های سفید چرخانده شوند.

شامی در طول جلسات خالص در حال بولینگ با توپهای صورتی و قرمز دیده شده است ، که نشان دهنده اولویت های او و تیم است.

ممکن است هر دو Bumrah و Shami ODI بازی کنند که در آن می توانند 10 امتیاز خود را بیش از حد مجاز قرار دهند و سپس با انجام بازی های گرم کردن به حالت Test Test تغییر حالت می دهند که به آنها کمک می کند قبل از شبانه روز زیر شلواری خود را بگیرند بازی در Adelaide Oval.

در واقع ، یک بازی گرم کننده توپ صورتی در SCG از 11 تا 13 دسامبر برگزار می شود ، جایی که احتمالاً 11 هند در تمرین لباس بازی می کند.

در این حالت ، T20 first XI ممکن است شامل Deepak Chahar ، Thangarasu ‘Yorker’ Natarajan و Navdeep Saini به عنوان سه گانه سرعت با یوزوندرا Chahal ، Ravindra Jadeja و Washington Sundar در حمله چرخشی باشد.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.