تیم مرکزی برای بررسی بیماری مرموز فردا به آندرا پرادش می روند

توسط: PTI | دهلی نو |

7 دسامبر 2020 8:15:38 بعد از ظهر





جوانی که در بیمارستان دولتی الورو تحت درمان است. (منبع: ANI)

یک تیم مرکزی به آندرا پرادش سفر می کند تا یک بیماری مرموز را بررسی کنید که در شهر ایالورو ایالت گسترش یافته و ادعا می شود که یک نفر زندگی کرده و تاکنون 350 نفر را تحت تأثیر قرار داده است.

بر اساس تفاهم نامه مطبوعاتی صادر شده توسط وزارت بهداشت اتحادیه در روز دوشنبه ، تیم متشکل از دکتر جمشید نایار ، دانشیار (پزشکی اورژانس) ، AIIMS ، دکتر آویناش دشتوهوار ، ویروس شناس ، NIV ، Pune و دکتر Sanket Kulkarni ، معاون رئیس ، PH ، ملی مرکز کنترل بیماری (NCDC) روز سه شنبه به الورو می رسد.

این تیم اظهار داشت: “تیم برای بازدید از ماجرای بیماری ناگهانی مردم در اطراف الورو ، منطقه گوداواری شرقی” از منطقه گوداواری شرقی ، آندرا پرادش ، یک دیدار فوری انجام خواهد داد. طبق تفاهم نامه دفتر ، “تیم باید فردا صبح برسد و گزارش مقدماتی را تا عصر ارائه دهد.”

مبتلایان به این بیماری مرموز ناگهان پس از رنج و حالت تهوع بیهوش شدند. این کار در منطقه یک شهر الورو آغاز شد و بیشتر قربانیان در گروه سنی 20-30 سال بودند در حالی که حدود 45 کودک زیر 12 سال وجود داشتند.

اگرچه آزمایش خون و سی تی اسکن (مغز) انجام شده است ، مقامات بهداشت هنوز نمی توانند علت بیماری را مشخص کنند. آزمایش مایعات نخاعی مغزی نیز طبیعی بود. اگرچه در ابتدا گمان می رفت كه آلودگی آب می تواند علت این بیماری باشد ، اما آزمایش های نمونه این موارد را رد كرد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.