تیغهها و رینگهای پیستون GSP Zborovice

اندازه رخنه عمودی پیستون،نشان دهنده مقدار ارتجاعی بودن آن است.حالت ارتجاعی بیش از میزان پیستون سبب ساز لرزش و تکان مضاعف پیستون در سیلندر می شود و نیز آن را از حالت اهمیت خود خارج می کند.در چنین حالتی نشتی گاز از حاشیه های پیستون،افزایش یافته روغن سوزی موتور مضاعف خیس می شود. در این سیستم از یک محور صلب و یک محور نگهدارنده به کار گیری میشود. اهمیت زیاد شدن شدت همین میدان مغناطیسی، سیستم سفت و اصلی کم شدن آن قابل انعطاف میشود. همین سیستم را در خودروهای شاسیبلند و آفرودی بسیار میبینیم. در این سیستم یک پردازنده مرکزی برای تنظیم شدن جریان مغناطیسی به فعالیت گرفته شده است. در موتور های دو روزگار همین رنگ به رخ قهوه ای شکلاتی میباشد و همین موضوع حاکی از ان میباشد که ادغام اکسیژن و سوخت به صدق در گوشه و کنار احتراق تزریق شده است. هر دو نوع دو شاخه ساده و خمشونده ایمنی ماشین پیستون هورنت tu5 را تحت میآورد. در این سیستم، چهار میله به شاسی و بدنه خودرو وصل میگردد که محورها و وزن اتومبیل را در دست گرفتن میکنند. در این مدل،از میان محور چرخها دو میله به شکل مورب به چرخها وصل شده تا بتواند حرکات جانبی را در اختیار گرفتن کند. سیستم تعلیق یک‌سری اتصاله مشتق از سیستم دو جناغی است، اما جناغها در این سیستم به هم متصل نیستند. سیستمهای تعلیق مستقلی که اکثر از دو طبق داشته باشند، یکسری اتصاله هستند. همین سیستم هم از دو طبق به شکل A تشکیل شده است، ولی بهجای فنر پیچشی در این جور سیستم تعلیق ماشین از فنر برگی به کار گیری میشود. پیستون یکی از از اساسی ترین اجزای موتور احتراق داخلی بوده و براین اساس خرابی پیستون اتومبیل می تواند کل کارایی سیستم را مختل کند. چنانچه دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت دیتاها مضاعف عمده در آیتم پیستون چه لطفا به بازدید از وب وب سایت ما.