توییتر روی ویژگی کار می کند که محتوای گرافیکی را در پیام های مستقیم فیلتر می کند

توسط: Tech Desk | دهلی نو |

به روز شده: 12 نوامبر 2020 ، 2:21:44 بعد از ظهر





توییتر ، ویژگی های جدید توییتر ، هشدار توییتر dm ، محتوای جنسی توییتر ، محتوای خشونت توییتر ، برهنگی توییتر ، اخبار جعلی توییترکاربران می توانند محتوای گرافیکی را در DM غیرفعال کنند (تصویر نمایشی)

توییتر در حال کار بر روی ویژگی است که به کاربران اجازه می دهد تصمیم بگیرند که آیا می خواهند محتوای رسانه گرافیکی را که از طریق پیام های مستقیم به آنها ارسال می شود مشاهده یا فیلتر کنند. طبق نظر یک متخصص مهندسی معکوس ، ویژگی جین مانچون وونگ فقط به صورت مستقیم پیام است ، به استثنای خبرخوان.

طبق تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط Wong ، کاربران اخطارهایی را به آنها اطلاع می دهند که در مورد محتوای گرافیکی و اینکه آیا می خواهند آن را فعال کنند یا خیر ، به آنها اطلاع می دهد. “هشدارهای مربوط به پیام هایی را که احتمالاً حاوی رسانه های گرافیکی هستند (مانند برهنگی ، محتوای جنسی یا خشونت) ، نمایش دهید. شما همیشه می توانید در صورت تمایل رسانه ها را مشاهده کنید. “در اعلان چنین محتوایی در DM ذکر شده است.

ویژگی جدید به کاربران توییتر کمک می کند تا از محتوای نگران کننده ای که شخص می تواند از طریق پیام مستقیم به ویژه محتوای جنسی و خشونت ارسال کند ، دوری کنند. در توییتر ، عموماً زنان از نفرت بیشتری برخوردار می شوند زیرا مردم سعی می کنند به پیام های خود سر بزنند و برای آنها محتوای نامناسب ارسال کنند.

این امر به افراد کمک می کند تا بهزیستی اجتماعی خود را حفظ کنند زیرا اخطار آنها را در مورد محتوای قبلی آگاه می کند. همچنین ، بسیاری از حساب های جعلی وجود دارد که محتوای برهنه یا جنسی را از طریق پیام های مستقیم ارسال می کنند. همچنین کاربران می توانند بدون در معرض قرار گرفتن محتوای نامناسب ، افراد را بلافاصله مسدود کنند. طبق گزارشات ، این ویژگی هنوز در حال کار است و اکنون نمی توان به آن دسترسی داشت. همچنین ، هیچ حرف رسمی از توییتر برای تایید ویژگی وجود ندارد.

ویژگی دیگری نیز در آثار وجود دارد که از سو اطلاع مردم جلوگیری می کند. هر زمان که کاربر توئیتی با اخبار جعلی یا خبرهای تأیید نشده را دوست داشته باشد ، فوری دریافت خواهد کرد که به کاهش یا جلوگیری از ویروسی شدن آن کمک می کند ، که این باعث ایجاد اطلاعات غلط گسترده می شود.

پیش از این ، اقدامات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز برای جلوگیری از انتشار اخبار جعلی قبل از اعلام نتایج نهایی انجام شده بود.

Express Tech اکنون در تلگرام است. اینجا را کلیک کنید تا به کانال ما بپیوندید (Expresstechie @) و از آخرین اخبار فناوری مطلع شوید.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فناوری ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd