توییتر در حالی که هاریانا مانع از تولید کشاورزان می شود ، بین خطار ، عماریندر پراکنده شد

نوشته شده توسط Varinder Bhatia | چندیگر |

به روز شده: 26 نوامبر 2020 ، 6:37:29 بعد از ظهر





اعتراض کشاورزان دلی چالو ، اعتراض کشاورزان دیلی چالو ، اعتراض کشاورزان پنجاب هاریانا ، معترضین کشاورزان خاندان آماریندر سینگ ، کشاورزان پنجاب هاریاناکشاورزان در بزرگراه دهلی به آمبالا.

توییت های کاپیتان عماریندر سینگ رئیس وزیر پنجاب مبنی بر اینکه دولت هاریانا کشاورزان را “تحریک” می کند و با اجازه ندادن آنها به دهلی ، حقوق آنها را نقض می کند ، واکنش تند منوهر لعل خطار ، همتای هاریانا خود را به همراه داشت ، که گفت این آماریندر است که ” تحریک “کشاورزان و اینکه او باید” سیاست ارزان در زمان همه گیری “را متوقف کند.

حوالی ساعت 12 عصر روز پنجشنبه ، عمارندر از ختار خواست که اگر کشاورزان “حق عبور صلح آمیز از یک بزرگراه عمومی را ندارند” از کشاورزان اجازه عبور دهد.

در یک توییت دیگر ، عماریندر گفت که این یک طنز غم انگیز است که حق قانون اساسی کشاورزان در روز قانون اساسی نقض می شود. بگذارید ازmlkhattar ji عبور کنند ، آنها را تا لبه فشار ندهید. بگذارید آنها صلح آمیز صدای خود را به دهلی ببرند. “

ختار در پاسخ به Amarinder در سه توییت پشت سر هم گفت که “اگر مشکلی برای MSP پیش بیاید” سیاست را ترک خواهد کرد و از CM پنجاب خواست “لطفاً تحریک کشاورزان بی گناه را متوقف کنید”.

خطار در ادامه توئیت کرد که از سه روز گذشته تلاش کرده است تا به عماریندر برسد اما دومی قابل دسترسی نبود. “… آیا این شما چقدر جدی در مسائل کشاورز هستید؟ شما فقط توییت می کنید و از گفتگو فرار می کنید ، چرا؟ “

یک دقیقه بعد ، خطار گفت که “وقت دروغ ، فریب و تبلیغات شما تمام شده است – بگذارید مردم چهره واقعی شما را ببینند”.

وی افزود: “لطفاً زندگی مردم را در معرض خطر همه گیری کرونا قرار ندهید. من از شما می خواهم که با زندگی مردم بازی نکنید – حداقل از سیاست های ارزان قیمت در زمان همه گیری اجتناب کنید “.

https://www.youtube.com/watch؟v=2EfsbdcyrZ8

روز چهارشنبه ، وقتی کشاورزان در هاریانا در حال حرکت به سمت دهلی بودند، ختار صبح ها از سازمان های مختلف کشاورزان برای گفتگو دعوت کرده بود. آنها در ابتدا توافق کرده بودند اما بعداً عقب نشینی کردند. “رئیس وزیر از رهبران اتحادیه های کشاورزان برای گفتگو دعوت کرده و حتی به آنها اطمینان داد که گفتگوی اتحادیه های کشاورزان و یک رهبر ارشد اتحادیه را تسهیل می کند. اگرچه آنها در ابتدا توافق کرده بودند اما سپس از گفتگوها عقب نشینی کردند و نیامدند “، آنیل ویج وزیر کشور هاریانا به هند اکسپرس.

ویج افزود كه ادارات محلی نیز در حال مذاكره با رهبران اتحادیه كشاورزان برای جلوگیری از هرگونه قانون و نظم و جلوگیری از ازدحام گسترده در پی بیماری همه گیر Covid-19 هستند.

تعداد زیادی از کشاورزان دارند به بزرگراه ملی (آمبالا-دهلی) منتقل شد و شروع به راهپیمایی به سمت پایتخت ملی کرد. کشاورزان به رهبری گورنام سینگ چادونی ، رئیس BKU ، حصارهای پلیس را شکستند و در حالی که با توپ های آب و گلوله های اشک آور روبرو بودند ، راهپیمایی کردند. طی دو روز گذشته بیش از 90 رهبر کشاورز توسط پلیس هاریانا دستگیر شده اند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود