توضیح داده شد: ارزش واقعی هاردیک و پولارد در ترکیب سرخپوستان بمبئی

نوشته شده توسط ویشال منون ، ویرایش شده توسط میز توضیح داده شده | دهلی نو |

12 نوامبر 2020 ، 6:39:03 صبح





سرخپوستان ipl mumbai ، سرخپوستان hardik pandya mumbai ، فصل ipl mi vs دهلی پایتخت ، kieron pollard ، pollard hardik pandyaایشان کیشان و هاردیک پاندیا از سرخپوستان بمبئی در جریان مسابقه کرکت انتخابی 1 مقابل پایتخت های دهلی در لیگ برتر هند (IPL) در دبی. (PTI Photo / Sportzpics)

چهار نفر از 10 جنگجوی برتر که در لیست بیشترین تعداد شش تنی که در IPL 2020 بازی کرده اند برای هندی های بمبئی حضور دارند.

ایشان کیشان با خیره کننده ای 30 سیزده از 14 بازی در راس این لیست است. هاردیک پاندیا که دفتر اصلی 25 بازی از 13 بازی را می خواند ، 22 ساله را از نزدیک دنبال می کند. كیرون پولارد و كینتون دی كوك به ترتیب با 22 حداكثر امتیاز ، رتبه های 8 و 10 را به خود اختصاص داده اند.

در حالی که این آمارهای جذاب عمق جنگ در MI را نشان می دهد ، اما همچنین تأکید می کند که چقدر Pollard و Hardik در مسابقه مسلط به بمبئی برای دستیابی به پنجمین عنوان IPL در دبی سه شنبه (10 نوامبر) بسیار مهم بوده اند.

چگونه پولارد و هاردیک در این فصل برای ثروت سرخپوستان بمبئی حیاتی بوده اند؟

پولارد و هاردیک ، در No. 5 و شماره 6 به ترتیب ، و اساساً قدرت شکن تیم هستند. حضور آنها به بالاترین درجه مجوز تخلیه بار خود را می دهد و یک حمله تاول زده را در Powerplay انجام می دهد و این حرکت را در گره های متوسط ​​نیز حفظ می کند.

کیشان ، د کاک و سوریاکومار یداو با چنین سرعت سوزنده ای گلزنی کرده اند – آنها بیش از 140 درصد اعتصاب داشتند – و شش نفر را به میل خود دود کردند زیرا می دانند اگر یک یا دو ویکت سریع سقوط کند ، ضد حمله دارند.

از نمونه مقدماتی 1 که شامل بمبئی و پایتخت های دهلی است ، استفاده کنید. ابتدا بمبئی در حالی که با اولین حمله روبرو شده بود ، راه خود را گم کرده بود و پس از 13 بازی بیش از حد به 108/4 رسید.

در حالی که سه بازیکن برتر و پولارد در حفاری حضور داشتند ، به نظر می رسید که چوب بازی مانند یک بسته کارت فرو می ریزد. در عوض ، کیشان و هاردیک (37 امتیاز از 14 توپ ؛ در شماره 7 خفاش می کردند) در 3/5 اوور آخر 60 دوش انجام دادند تا تیم را به 200/5 برساند ، که در یک مرحله فراتر از آنها به نظر می رسید.

? Express Explained اکنون در تلگرام است

چنین رویکردی تهاجمی و ضدحمله ای باعث می شد که فرم بی تفاوت و ناخوشایند کاپیتان آنها روهیت شارما در مسابقات (او در فینال با یک توپ 51 بی عیب و نقص خوب ظاهر شد) به آنها آسیب نرساند.

آنها در این مسابقات چه نوع امتیازاتی کسب کردند؟

آنها بسیار خوب بودند اما به دلیل سازگاری بسیار بالایی که با درجه بالایی نشان داده شده است ، شانس زیادی پیدا نکردند.

پولارد از 16 بازی فقط 12 بازی انجام داد و در 5 بازی از این تعداد شکست ناپذیر ماند. به طور کلی ، او 268 دوش به ثمر رساند ، با ضربات بالای 191. بالاترین امتیاز او یک شکست 60 توپ 24 گل بدون شکست برابر Royal Challengers Bangalore بود که مسابقه را به Super Over کشاند.

هاردیک 281 دوش از 14 بازی را با ضرب و شتم 178 به ثمر رساند. بالاترین امتیاز وی 21 توپ 60 در برابر راجستان روالز بود ، مسابقه ای که در آن او و ساوراب تیواری 79 بازی را از پنج بازی نهایی انجام دادند و تیم را به امتیاز برد 195/5.

پولارد و هاردیک چه تفاوتی با آندره راسل و سونیل نارینه دارند؟

Kolkata Knight Riders دارای آندره راسل و سونیل نارینه هستند که انتظار می رود نقشی مشابه داشته باشند. اما پولارد و هاردیک از نظر فنی فقط مسلط نیستند ، برخلاف غارتگران KKR ، آنها همچنین توانایی تغییر دنده را به صورت یکپارچه دارند.

راسل نواقص خود را در برابر چرخش با کیفیت پا نشان داده است ، در حالی که مشکلات نارین در برابر توپ کوتاه کاملاً مستند است.

از طرف دیگر ، پولارد و هاردیک چنین ضعف آشکاری ندارند. در مقابل اسپینر ، آنها مرزهای مستقیم را هدف قرار می دهند و هر دو در بازی در ضربات افقی مهارت کافی دارند.

یورکر با طول کوتاه و کوتاه می تواند در جایگاه ها ناپدید شود. در واقع ، حاشیه خطا هنگام بولینگ در مقابل هر دو بتمن ، کم است.

آیا سایر امتیازات دارای قدرت ضربه از کالیبر Pollard و Hardik هستند؟

نه کاملا. راسل و نارین از KKR در این فصل کمتر از انتظار بودند. سایر امتیازات به دلیل کمبود ضربه های بزرگ ترجیح می دهند بازی انتظار را انجام دهند.

برای بخش عمده ای از فصل ، پایتخت های دهلی تلاش کردند تا بهترین بازی XI را پیدا کنند. مدیریت تیم از مارکوس استوینیس و شیمرون هتمایر استفاده کرده بود ، اما از ثبات کافی برخوردار نبودند.

جیسون هولدر مقداری تعادل در اختیار Sunrisers Hyderabad قرار داد. اما یک مرتبه متوسط ​​بی تجربه به سختی به مسائل کمک می کرد.

در جریان تعقیب و گریز شدید خود علیه Royal Challengers در Eliminator ، اوضاع به جوش آمد. در پی پیگیری 132 ، وقتی هولدر به کین ویلیامسون پیوست ، آنها به طور ناخوشایند در امتیاز 67/4 قرار گرفتند. ویلیامسون و هولدر با نرخ درخواست بیش از 9 اجرا در هر بار ، و یک عبدالصمد بی تجربه و بولرهایی که باید آن را دنبال کنند ، از همان ابتدا مجال حمله را نداشتند.

در نهایت ، آنها با مهارت و ذکاوت و از بین بردن هر گونه ظاهر خطر ، تعقیب و گریز را انجام دادند. پیش بینی نحوه برخورد سرخپوستان بمبئی با آن تعقیب و گریز دشوار نیست.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار توضیح داده شده ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود