توسعه ، پیروزی رای دهندگان زن در پشت بیهار: نخست وزیر مودی

نوشته شده توسط لیز ماتیو | دهلی نو |

به روز شده: 12 نوامبر ، 2020 2:19:43 صبح





توسعه ، زنان رای دهنده در پشت پیروزی: نخست وزیر مودینخست وزیر نارندرا مودی ، رئیس BJP JP Nadda ، وزیر کشور آمیت شاه در دفتر حزب در دهلی نو روز چهارشنبه. (عکس اکسپرس توسط تاشی توبیال)

یک روز پس از ظهور BJP به عنوان شریک غالب در NDA در Bihar ، با کسب 74 کرسی برای متحد کردن 43 JDU ، نخست وزیر نارندرا مودی تمام گمانه زنی ها را درباره اینکه چه کسی دولت را هدایت می کند ، متوقف کرد و گفت: “هر کارگر BJP و NDA اطمینان حاصل خواهد کرد که تعهد ما برای دولت تحت رهبری نیتیش کومار انجام شده است “.

نخست وزیر نخست وزیری خطاب به کارگران BJP در مقر حزب در دهلی نو در جشن ها به مناسبت پیروزی های سه شنبه در بیهار و انتخابات میان دوره ای ، موفقیت این حزب را ناشی از سیاست های توسعه خود دانست.

“مدل حاکمیت ما در پشت موفقیت BJP است. وقتی مردم به حاکمیت فکر می کنند ، به BJP فکر می کنند. مردم هند به وضوح اظهار داشتند كه تنها بحث در مورد انتخابات می تواند توسعه در هند قرن بیست و یکم باشد. “وی افزود ، مسئله اصلی در انتخابات آینده نیز توسعه خواهد بود.

وی همچنین گفت که نتایج حاصل از همه پرسی درمورد کار دولت وی با بیماری همه گیر ویروس کرونا بود.

وی افزود: “هیچ كشوری مانند هند با تاج مبارزه نكرده است. روشی که با این همه گیری از جنگ منع رفت و برگشت تا امروز مبارزه کرده ایم ، در این نتایج منعکس شده است. “

نخست وزیر با تأیید نقشی که زنان در موفقیت حزب بازی کردند ، گفت آنها همیشه از حزب حمایت کرده اند زیرا “احساس می کنند BJP زندگی آنها را ایمن و ایمن می کند”. وی گفت ، “BJP گروه بزرگی از رای دهندگان ساکت را دارد که بارها به ما رأی داده اند. زنان ، ناری شاکتی کشورمان ، رای دهندگان ساکت ما هستند. “

مودی از فرصت استفاده کرد و به سختی در مقابل مخالفان قرار گرفت.

وی بدون نام بردن از کسی به ویژه ، گفت: “لیاقت باید اساس پیشرفت باشد ، نه احقاق حق و احزاب خانوادگی … امروز کسانی که نمی خواهند سخت کار کنند و نمی توانند برای رقابت با ما به روشی دموکراتیک بایستند ، به پایین ترین سطح خم شده اند آنها قتل کارگران BJP را آغاز کرده اند. در یک دموکراسی ، مردم صحبت می کنند و نشان خواهند داد که در دموکراسی ، این کشتارها هرگز قابل قبول نخواهند بود. ”او در اشاره ای پوشیده به دعوای سیاسی BJP با کنگره ترینامول در بنگال غربی گفت.

BJP پیش از این مبارزات انتخاباتی خود را در بنگال غربی ، جایی که انتخابات سال آینده برگزار می شود ، آغاز کرده است.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار انتخابات ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود