تعهد کنید یک رئیس جمهور باشید که به دنبال عدم تقسیم باشد: جو بایدن

توسط: رویترز |

به روز شده: 8 نوامبر 2020 8:02:13 صبح





جو بیدن ، سخنرانی جو بایدن ، سخنرانی پیروزی جو بایدن ، کامالا هریس ، نتایج انتخابات ما ، دونالد ترامپاز سمت چپ ، داگ امهوف ، شوهر معاون رئیس جمهور منتخب کمالا هریس ، هریس ، رئیس جمهور منتخب جو بایدن و همسرش جیل بایدن پس از آزاد شدن عیاشی روز شنبه در ویلمینگتون واکنش نشان دادند. [AP]

جو بایدن ، نماینده حزب دموکرات ، روز شنبه پس از یک مبارزات انتخاباتی تلخ ، به مقام ریاست جمهوری دست یافت و قول داد که وی برای وحدت یک کشور کاملاً تقسیم شده تلاش خواهد کرد ، حتی اگر دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا از پذیرفتن شکست خودداری کند.

پیروزی بایدن در ایالت میدان جنگ پنسیلوانیا وی را از آستانه 270 رأی کالج انتخاباتی مورد نیاز برای انتصاب ریاست جمهوری خارج کرد و به چهار روز تعلیق ناخن جویدن پایان داد و طرفداران خود را برای جشن به خیابانهای شهرهای بزرگ فرستاد.

“مردم این ملت صحبت کرده اند. آنها باید یک پیروزی روشن ، یک پیروزی قانع کننده به ما تحویل دهند. “هنگام سخنرانی پیروزی خود در شهر ویلمینگتون ، دلاور ، بایدن در پارکینگ به طرفداران تشویق گفت.

وی گفت ، “من تعهد می كنم كه رئیسی شوم كه به دنبال تفرقه انداختن نیست ، بلكه برای ایجاد وحدت است.”

https://www.youtube.com/watch؟v=mVBxTiWn-tc

حالا بیایید به هم فرصتی بدهیم. وقت آن است که سخنان تند را کنار بگذاریم ، درجه حرارت را پایین بیاوریم ، دوباره یکدیگر را ببینیم ، دوباره به یکدیگر گوش فرا دهیم. ” “این زمان بهبودی در آمریکا است.”

وی توسط همسر نامزد خود ، سناتور آمریكا كامالا هریس ، كه اولین زن ، اولین سیاه پوستان آمریکایی و اولین آمریکایی تبار آسیایی خواهد بود که به عنوان معاون رئیس جمهور خدمت می کند ، معرفی شد. 2 دفتر

تبریک از خارج از کشور ، از جمله بوریس جانسون ، نخست وزیر محافظه کار انگلیس ، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا و آنگلا مرکل ، نخست وزیر آلمان ، باعث می شود ترامپ بتواند ادعاهای مکرر خود را بدون هیچ گونه مدرکی مبنی بر تقلب در انتخابات علیه وی ، دشوار اعلام کند.

ترامپ که هنگامی که شبکه های تلویزیونی بزرگ پیروزی رقیب خود را گلف می زدند ، بلافاصله بایدن را به “عجله در تصحیح دروغ به عنوان برنده” متهم کرد.

وی در بیانیه ای گفت: “این انتخابات بسیار پایان یافته است.”

ترامپ برای به چالش کشیدن نتایج پرونده های زیادی شکایت کرده است اما مقامات انتخابات در ایالت های سراسر کشور می گویند هیچ مدرکی مبنی بر کلاهبرداری قابل توجهی وجود نداشته است و کارشناسان حقوقی معتقدند که تلاش های ترامپ بعید است به نتیجه برسد.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار جهان ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.