بک لینک PBN و لینک سازی پی بی ان [خوب یا بد؟

موتورهای جستجو از لینکها به عنوان نشانه هایی از کیفیت مرتبط با محتوا یاد می کنند. همچنین همهی موارد عنوان شده با جزئیات خیلی بیشتر در آن بیان شده است. کسانی که بیشترین تلاش را در زمینه لینک بیلدینگ می کنند اغلب افرادی هستند که بیشترین سهم رتبه های بالاتر را کسب می کنند. شما سایتی در زمینه بررسی لوازم دیجیتال دارید وبسایتی دیگر که در زمینه ی فروش لوازم دیجیتال فعالیت می کند به شما لینک می دهد این لینک به صورت طبیعی ایجاد شده است. اجرای این نوع ساخت لینک به صورت دستی است شما از مشتریان خود یا کاربران خود می خواهید که مقاله ی شما را به اشتراک بگذارند. از آن جا که این نوع لینکها معمولا با سئو کلاه سیاه ( Black Hat Seo ) همراه هستند، گوگل علاقه چندانی به آنها ندارد. هر لینکی که بعنوان تأییدیه از منبع دیگری دریافت می کنید به این معناست که وب سایت شما با کیفیت است .

شما همچنین میخواهید در مورد عدالت یا ارزش و اهمیتی که لینکها و پیوندها دارند اطلاعات کسب کنید. همانطور که در قبل تر گفتم بک لینک ها باعث موفقیت وبسایت های شما میشوند. قبل از شروع ساخت و یا به دست آوردن بک لینک ، درک انواع لینکها و همچنین عواملی که در وب سایت شما تأثیر دارد ، ضروری است. DuckDuckGo اطلاعات خاصی در مورد انواع مختلفی از عوامل رتبه بندی که در صفحات نتایج به دست میآیند ارائه نمیدهد، اما به این واقعیت اشاره دارد که پیوند دادن به سایتهایی با اقتدار مطلوب امری است که باید مورد توجه قرار بگیرد. نکته مهمی که در مورد این الگوریتم وجود دارد، این است که به دنبال نظرات منفی تقلبی و عجیب و غریب نیست. اغلب موارد لینکسازی که خارج از وبسایت اتفاق می افتد به پیشرفت شما در نتایج موتورجستجو خیلی کمک می کند. اصولا وبسایت هایی که لینکهای باارزش بیشتری دارد از رتبه بهتری نسبت به سایتهایی که لینک های کمتری دارند برخوردار هستند.

لینک های ساخته شده از طریق دسترسی به وب سایت شما می آید . از بهترین نوع لینکسازی می باشد چرا که در مثال بالا موضوع دو سایت یکی می باشد. این نوع لینکسازی محبوب گوگل است. از طرف دیگر میتوانید از آنها بخواهید تا در سایت خود، جایی برای معرفی وب سایت شما نیز اختصاص دهند تا از این طریق بتوانید مخاطبین بیشتری را جذب نمایید. به زودی مقاله ای در خصوص لینک سازی برای شما دوست داران وردپرس باران تهیه و در سایت قرار خواهیم داد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن در لینک سازی موفق شوید و رقیبانتان را پشت سر بگذارید. بروز رسانی سایت و تولید محتوی از نکاتی هستند که موتورهای جستجو خارج از سایت شما، نمره مثبت برایتان در نظر می گیرند و هرچه بروز رسانی مرتب و پشت سر هم انجام شود بیشتر به سایت شما سر می زنند. هرچه وبلاگ قدیمیتر باشد ارزش بیشتری دارد. تعداد عکس و لینک بستگی به وبسایت انتخابی شما دارد زیرا هر رسانه از قوانین مخصوص خود پیروی میکند که برای مشاهده قوانین هر وبسایت از قسمت انتخاب کمپین میبایست بر روی گزینه علامت سوال کلیک نمایید تا قوانین هر وبسایت به نمایش درآید. به عنوان مثال فرض کنید افراد زیادی با لینک خارجی وارد وب سایت شما می شوند، برای اینکه بتوانید مدت زمان حضور آن ها را در وب سایت افزایش دهید نیاز است تا لینک های داخلی را کاملا بهینه کنید.

بک لینک از سایت های هم زبان : اگر میخواهید افزایش رنکینگ داشته باشید قطعآ باید بیشتر از سایت هایی با زبان فارسی یا هر زبانی که سایت شما راه اندازی شده و محتوای اون رو داره بک لینک گرفته بشه. بهینه سازی سایت برای سئو خارجی به این معناست که شما باید راهی را انتخاب کنید که هم کاربران و هم موتورهای جستجو سایت شما را از نظر اعتبار ، اقتدار ، محبوبیت و مرتبط بودن ببینند . این لینک ها اگر بصورت اصولی و درست و در مدت زمان بلند مدت ساخته شوند می توانند تاثیر گذار باشند. با توجه با علاقه گوگل به سایتهای بوک مارک مثل RateitAll و Shvoongو Kaboodle ، کافی است آخرین صفحات ایجاد شده درسایت خود را در این سایت ها قرار دهید. به هم در این مقاله درباره تکنیک های سئو خارجی صحبت میکنیم. یعنی در لایه اول شما لینک های با کیفیت برای سایت تان می سازید و در لایه دوم م برای تقویت لینک های لایه اول شروع به لینک سازی می کنید.

در نتیجه پیشنهاد میکنیم که بک لینک نخرید البته نه اینکه کلا بک لینک نخرید! هر URL یک بار برای شما امتیاز می آورد و فراموش نکنید که تعداد بالای Refeering Domain برای شما امتیاز میآورد، نه تعداد لینکها. در شرایط عمومی اگر وبسایتی به شما با لینک اشاره کرده باشد یک لینک خارجی به حساب می آید. بنابراین موتورهای جستجو بهترین سایت را برای رتبه بندی وب سایت ها در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش می دهد . بهینه سازی سئوی خارجی برای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو و درک و محبوبیت بهتر وبسایت و کسب اعتماد و افزایش قدرت یک وبسایت است. لینکهایی که توسط یک متخصص بهینه سازی سایت و یا صاحب خود وبسایت انجام می شود. با به اشتراک گذاشتن عکس در وب سایتهای اشتراکگذاری عکس و قرار دادن لینک سایت خود در زیر آنها ، توجه کاربران را جلب میکنید. Manually build links یا لینکهای ساخته شده دستی: در این روش مستقیما با مدیران سایت و وبلاگ نویسان مذاکره میکنید و از آنها میخواهید لینکتان در سایتشان قرار دهند.