بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی(قیمت 40 مدل) +خرید

استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب و تمدید آن هر دو ساعت یک بار پس از عرق کردن یا شنا کاملا ضروری میباشد. خواب کافی، مصرف آب کافی، استفاده صحیح از ضد آفتاب و مرطوب کننده، استفاده از ماسک های خانگی روشن کننده پوست (مانند ماسک عسل و روغن زیتون) و استفاده موضعی از گلاب هم از دیگر راهکارهای روشن کردن پوست هستند. بعد از هر بار استفاده از موبایل اگر پوست خود را بشویید، چربی طبیعی پوست از بین رفته و در طولانی مدت مشکل خشکی پوست و حتی بیماری های پوستی بروز میکند.

3- دانستن جنس پوست : پوست چرب ، پوست خشك و حساس ، پوست مختلط ، هر كدام ضد آفتاب مخصوص به خود را دارد . عملکرد تاثیر کرم ضد آفتاب درموبای SPF65 مخصوص پوست های چرب و مختلط است. کرمهای مخصوص افرادی که پست چرب دارند، فاقد چربی هستند. این چنین افراد بهتر است که، از کرم ضد آفتاب هایی مناسب برای پوست مختلط یا فاقد چربی، استفاده نمایند. مهم ترین توصیه به افرادی که در استفاده از ضد آفتاب کمی خساست به خرج می دهند باید بگوییم که زمانی می توانید از اثرات مضر در امان باشید که نقاطی که در مقابل اشعه های مضر است به طور کامل با کرم یا لوسیون ضد افتاب پوشش داده باشید از این رو باید مقدار مناسبی از ضدآفتاب را بر پوست خود بزنید و به آن زمان کافی بدهید تا به طور کامل جذب پوست شود.

0 پاسخ یلدا زراعی 1 ماه قبل من پوستی مختلط دارم و بیشتر جوشای ریز و زیر پوستی میزنم میشه بهم ی زد افتاب مناسب معرفی کنید 0 پاسخ هدا فیروزی 14 روز قبل سلام ، شما فرمودید بلافاصله بعد از شستشوی صورت وقتی هنوز رطوبت روی پوست هست ، کرم مرطوب کننده باید زد ، اگر توی روتین پوستی سرم داشته باشیم ، بعد از سرم مرطوب کننده بزنیم تاثیرش کم میشه ؟

0 پاسخ یلدا زراعی 1 ماه قبل سلام من ۱۷ سالمه پوست مختلط دارم و جوشای ریز و زیر پوستی بیشتر میزنم میخواستم بدونم باید از تونر استفاده کنم ؟ علاوه بر این، موارد حائز اهمیت دیگری نیز وجود دارد که در هنگام خرید ضد آفتاب باید به آن توجه کنید. در صورتی که شما در هنگام انجام فعالیتهای تفریحی از کرم ضد آفتاب استفاده میکنید دچار کمبود ویتامین دی نخواهید شد. ❤ برای سفید شدن پوست و دور چشم بهتره چه کاری رو انجام بدیم؟

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد آفتاب کودک نفیس لطفا از صفحه ما بخواهید.